Синхронізоване календарно - тематичне планування з історії України та всесвітньої для 10 класу на 2019 - 2020 н.р. Домашні завдання за підручниками: історія України автор В.С.Власов, С.В. Кульчицький "Літера ЛТД" 2018; історія всесвітня, автор Т.В. Ладиченко Київ "Генеза" 2018. Зручне в користуванні як молодим, так і досвідченим вчителям.Складене відповідно таблиці синхронізації курсів історії України та історії всесвітньої у програмі МОН.
Складено за програмою «Історія України. Всесвітня історія», - яку уклали відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.02.2017 № 310 “Про розроблення навчальних програм для старшої школи”):
(Інтернет – ресурс).
Історія України (52 годин) Всесвітня історія (35 годин)
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Запл. |
Факт. |
|||||||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький, «Літера ЛТД»2018) |
||||||||||||||||||
Повторення. Вступ |
||||||||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Повторення. Вступ до курсу «Історія України (1914 – 1939р.р.).
|
Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку. ХХ століття у світовій історії. Періодизація історії України ХХ ст. Завдання і структура курсів історії України та всесвітньої історії ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1914–1945 рр. |
С. 5 - 8 |
|||||||||||
Історія всесвітня (д/з за підручником Т.В. Ладиченко. Київ «Генеза» 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
2 |
1 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Перша світова війна (1914 – 1916)
|
Початок “Великої війни”. Стратегічні плани ворогуючих сторін. Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній. Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Людина на фронті й у тилу. Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Жінки у війнах ХХ ст. (соціальні статуси і життєві долі). – Будні війни (збірка візуальних матеріалів). |
§1 Запитання і завдання с 14 – 15 Вивчити дати і події с 15 §2 п 1 |
|||||||||||
3 |
2 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Перша світова війна (1917 – 1918)
|
Економічна та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині. Російська революція 1917 р. Поразка Німеччини та її союзників. Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі. |
§2 п. 2- 3 Запитання і завдання с 20 – 21 Вивчити дати і події с 21 §3 Запитання і завдання с 25 Вивчити дати і події с 25 |
|||||||||||
4 |
3 |
|
|
Уміти:
|
Практичне заняття № 1 «Життя на фронті і в тилу. Ставлення населення до війни» |
Орієнтовні теми для практичних занять: – Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу. – Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів). |
Повторити § 1 – 3 Підготува-тись до т/о. |
|||||||||||
5 |
4 |
|
|
Узагальнювати та систематизувати знання, вміння з розділу 1 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання за темою «ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ
|
|
||||||||||||
Історія України (д.з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
6 |
2 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Початок Першої світової війни |
Україна в геополітичних планах країн Антанти і Центральних держав. Війна та українські політичні сили. Головна українська рада. Союз Визволення України. Загальна українська рада. Орієнтовні теми для практичних занять: –Українські політичні організації й середовища в Російській та Австро-Угорській імперіях: порівняльний аналіз стратегії здобуття української державності. – Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати (на основі аналізу текстових і візуальних джерел). |
§ 1 Запитання і завдання с.15 (1,3,4 письмово, інші усно) |
|||||||||||
7 |
3 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Воєнні події 1914 – 1917 р.р. |
Воєнні дії на території України в 1914–1917 рр. Українці в арміях воюючих держав. Українські січові стрільці. Політика Російської імперії та Австро-Угорщини на українських землях у 1914–1917 рр. Орієнтовні теми для навчальних проектів: –Культурно-просвітницька діяльність Українських січових стрільців.
|
§ 2 Запитання і завдання с.23 № 1,3,4 виконати письмово, інші - усно |
|||||||||||
8 |
4 |
|
|
Знати:
|
Практичне заняття № 1 Українські січові стрільці – перше в новітній історії національне військо. |
Орієнтовні теми для практичних занять: – Українські політичні організації й середовища в Російській та Австро-Угорській імперіях: порівняльний аналіз стратегії здобуття української державності. – Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати (на основі аналізу текстових і візуальних джерел). |
§ 3 Завершити виконання практичної роботи. |
|||||||||||
9 |
5 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Практичне заняття № 2 Зміни в повсякденному житті під впливом Першої світової війни. |
§ 4 Завершити виконання практичної роботи. Підготув. до т/о |
||||||||||||
10 |
6 |
|
|
Перевірити рівень засвоєння знань і вмінь з розділу «Україна в роки Першої світової війни» |
УзагальненняТематичний контроль |
«Україна в роки Першої світової війни» |
|
|||||||||||
Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ |
||||||||||||||||||
11 |
7 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Українська революція 1917 – 1921 р.р. Початок. |
Причини, рушійні сили та періодизація Української революції 1917–1921 рр. Українська Центральна Рада. Орієнтовні теми для практичних занять: Автономісти і самостійники: порівняльний аналіз програмних документів українських політичних партій. |
§ 5 питання та завдання с.39 (1 – 2 письмово, інші – усно) |
|||||||||||
12 |
8 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Між І та ІІ Універсалами Центральної Ради |
Михайло Грушевський. Всеукраїнський національний конгрес. Українізація армії. Вільне козацтво. Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Центральної Ради. |
§ 6 питання та завдання с.45 (1 – 4 письмово, інші – усно) |
|||||||||||
13 |
9 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Центральна Рада і Тимчасовий уряд: від протистояння до компромісу. |
Генеральний секретаріат. Володимир Винниченко. ІІ Універсал УЦР. Збройний виступ самостійників. Прихід до влади у Росії більшовиків: позиція УЦР. |
§ 7 питання та завдання с.51 (1 – 3 письмово, № 4 – усно) |
|||||||||||
14 |
10 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Утворення УНР. Протистояння національно – патріотичних сил і більшовиків. |
Боротьба за владу в Києві 28–31 жовтня 1917 р. III Універсал УЦР Внутрішня та зовнішня політика Центральної Ради після проголошення Української Народної Республіки. Встановлення кордонів. Галицько-буковинський курінь Січових стрільців. Події 1917 року в Криму. Курултай і Кримська Народна Республіка. Кримськотатарський національний рух. Початок агресії більшовицької Росії проти УНР. Проголошення в Харкові більшовицької влади в УНР. Орієнтовні теми для практичних занять:
|
§ 8 питання та завдання с.57 (1, 3, 4 письмово, № 2, 5 - усно) |
|||||||||||
15 |
11 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Проголошення незалежності УНР. Брест – Литовський мирний договір. |
Перша війна більшовицької Росії з УНР. Бій під Крутами. IV Універсал УЦР: проголошення незалежності УНР. Більшовицько-російська окупація України. Мирний договір УНР із Центральними державами. Вигнання більшовиків із території УНР. Похід Петра Болбочана на Крим.
Законотворча діяльність УЦР взимку–навесні 1918 р. Конституція УНР.
|
§ 9 питання та завдання с.65 (1, 3, письмово, інші- усно |
|||||||||||
16 |
12 |
|
|
Учень має виконати мету практичної роботи і навчального проекту
|
Практичне заняття № 3
|
Брестський мирний договір: політичні наслідки та реакція суспільства |
§ 10 Завершити виконання практичної роботи. |
|||||||||||
17 |
13 |
|
|
Повторити та узагальнити знання і вміння з розділу «Українська революція» |
Узагальнення за темою «Українська революція» |
Орієнтовні теми для навчальних проектів: – “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (початок проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ–ХХІ ст.; рекомендується доповнювати впродовж 10–11 класів, завершити після теми "Творення нової України"). – Питання суверенності, соборності й територіальної цілісності України під час революції у світлі історичних джерел. |
Підготуватись до тематичного контролю |
|||||||||||
18 |
14 |
|
|
Перевірити рівень засвоєння знань і вмінь з розділу «Українська революція» |
Тематичний контроль |
«Українська революція» |
|
|||||||||||
Історія всесвітня |
||||||||||||||||||
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
19 |
5 |
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Паризька мирна конференція |
“14 пунктів” В. Вілсона. Паризька мирна конференція. Українське та російське питання на Паризькій конференції. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори з союзниками Німеччини. Орієнтовні теми для написання есе: – Переможені й переможці у Великій війні: узгодження позицій. |
§4 Запитання і завдання с 31 - 32 Вивчити дати і події с 32
|
|||||||||||
20 |
6 |
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Вашингтонська конференція та нестабільність міждержавних відносин
|
Вашингтонська конференція. Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності. Джерела нестабільності міждержавних відносин. Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога. Орієнтовні теми для практичних занять: – Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння.
|
§5 Запитання і завдання с 37 Вивчити дати і події с 37
|
|||||||||||
21 |
7 |
|
|
Повторити та узагальнити знання і вміння з розділу «Облаштування повоєнного світу» |
Узагальнення за темою «Облаштування повоєнного світу» |
|
||||||||||||
Історія України (д/з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
22 |
15 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Українська держава гетьмана Павла Скоропадсько-го. |
Павло Скоропадський. Українська Держава. Внутрішня та зовнішня політика. Зародження повстанського руху. Кримські крайові уряди. Спроби приєднати Крим до України. Антигетьманське повстання і відновлення УНР. |
§ 11 Запитання і завдання с. 77 (1,3 – 6 - письмово; 2 – усно) |
|||||||||||
23 |
16 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Директорія. |
Директорія. Трудовий конгрес. Симон Петлюра.
|
§12 Запитання і завдання с.85(1,3,6 – письмово, інші – усно) |
|||||||||||
24 |
17 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Західноукраїн-ські землі в українській революції. ЗУНР, |
Розпад Австро-Угорської імперії і західноукраїнські землі. Листопадовий зрив. Проголошення ЗУНР. Державне будівництво. Євген Петрушевич. Початок польсько-української війни. Галицька армія. Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення. Український національний рух на Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання. Орієнтовні теми для практичних занять: – Місця пам’яті Української революції в моєму населеному пункті.
|
§ 13 Запитання і завдання с. 92 – 93 (1,3,4,5,7 – письмово; інші – усно) |
|||||||||||
25 |
18 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
1919 рік: Директорія, більщовики, отаманщина |
Військова присутність Антанти на півдні України. Друга війна більшовицької Росії з УНР. Антибільшовицький повстанський рух. Реорганізація Директорії УНР. Державне будівництво та національна політика. Більшовицько-російська окупація України. Український націонал-комунізм. Формування державної системи УСРР. Політика Воєнного комунізму. Червоний терор. Отаманщина. Нестор Махно. Холодноярська республіка. Орієнтовні теми для практичних занять: – Отаманщина і повстанський антибільшовицький рух: ідейні основи і практика. |
§ 14 Запитання і завдання с. 100 – 101 (1,3,4 – письмово; 2,5,6 – усно) |
|||||||||||
26 |
19 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
1919 рік: польська окупація, денікінський режим, більшовики. |
Наступ польських військ. Чортківська офензива. Окупація польськими військами території Західної області УНР. Наступ об’єднаних українських армій. Наступ білогвардійських військ на Київ. Денікінський режим в Україні. Перший Зимовий похід. Повернення більшовицького режиму. Український націонал-комунізм. Орієнтовні теми для практичних занять: – Більшовизм та український націонал-комунізм: порівняльна характеристика.
|
§ 15 с 102 – 105) |
|||||||||||
27 |
20 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
1920 – 1921 роки: від Варшавської угоди до утвердження більшовиць-кого режиму в Україні. |
Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою–Замостям. Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму. Повстанський рух 1920–1921 рр. Другий Зимовий похід. Поразка та наслідки українського визвольного руху.
|
§ 15 с 105 – 109 Запитання і завдання с. 109 (1,3,4 – письмово; інші – усно) |
|||||||||||
28 |
21 |
|
|
Учень має виконати мету практичної роботи і навчального проекту Уміти:
|
Практичне заняття № 4
|
Портрет Симона Петлюри на тлі епохи. |
§ 16 Завершити виконання практичної роботи |
|||||||||||
29 |
22 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Розвиток культури і повсякдення в 1914 – 1921 р.р. |
Нові тенденції розвитку культури 1914–1921 рр. Освіта. Наука. Мистецтво. Георгій Нарбут. Релігійне життя. Культурно-освітня діяльність громадських організацій. Повсякденне життя Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Студії боротьби за незалежність: від ідеї автономії до самостійності (початок кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”; рекомендується доповнювати впродовж 10–11 класів, завершити після теми "Становлення України як незалежної держави"). Орієнтовні теми для написання есе: –Без соборності немає незалежності. – Здобутки Української революції. – Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Хто більше загрожує суверенітетові держави? |
§ 17 Запитання і завдання с. 120 (1 – 6 – письмово) |
|||||||||||
30 |
23 |
|
|
Перевірити рівень засвоєння знань і вмінь з розділу 3 |
Тематичний контроль |
Розділ 3 «РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ» |
|
|||||||||||
Історія всесвітня (д/з за підручником Т. В Ладиченко ) |
||||||||||||||||||
Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
31 |
8 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Європа: викли-ки міжвоєнного часу. |
Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною стабільністю та світовою кризою. Запровадження державного регулювання соціально-економічних процесів. Європа перед вибором між демократією та авторитаризмом. Радикалізація політичного життя. Громадянська війна в Іспанії. Орієнтовні теми практичних занять: – Європа: політика економії та протекціонізму, впровадження державного контролю над економікою. |
§ 6 запитання с 44 Вивчити дати |
|||||||||||
32 |
9 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя |
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм. |
§ 7 Запитання с.47 - 48 |
|||||||||||
33 |
10 |
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Сполучені Штати Америки. Велика Британія. |
Зростання ролі США на міжнародній арені. Доба “проспериті”. Велика депресія. “Новий курс” Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки. Особливості розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії. Дж. Р. Макдональд. |
§ 8 Запитання с.51 – 52 § 9 Запитання с.55 |
|||||||||||
34 |
11 |
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Франція. |
Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток Франції в 1920–1930-х рр. Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє. |
§ 10 Запитання с.59 - 60 |
|||||||||||
35
|
12
|
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Італія та Німеччина в міжвоєнний період. |
Італія .Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим Беніто Муссоліні. Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республіки. Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя країни. Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму. |
§ 11 Запитання с.59 – 60
§ 12 Запитання с.68 |
|||||||||||
36 |
13 |
|
|
Знати та розуміти:
Уміти:
|
Радянський Союз. |
Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР. Нова економічна політика. Спланована модернізація. Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм. Орієнтовні теми практичних занять: – Комуністичний тоталітаризм: світоглядне наповнення і спрямованість.
|
§ 13 Запитання с.72 Вивчити дати |
|||||||||||
37 |
14 |
|
|
Практичне заняття № 2 «Тоталітарні режими: державний контроль над політичним життям і суспільною свідомістю» |
Орієнтовні теми практичних занять: –– Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю. Орієнтовні назви навчальних проектів: – Геополітична ситуація в Європі у період між світовими війнами. – Суспільне життя міжвоєнної Європи та його осмислення у наукових працях і мистецьких творах. |
Завершити виконання практичних завдань. Підготува-тись до т.о. |
||||||||||||
38 |
15 |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання з розділу 3. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
Розділ 3 «Провідні держави світу в міжвоєнний період» |
|
|||||||||||
Історія України (д/з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 4. ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
39 |
24 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Україна 1921 – 1923 рр. |
Формальний та реальний статус УСРР у “договірній федерації” радянських республік. Християн Раковський. Утворення СРСР: наслідки для України. Адміністративно-територіальний поділ УСРР. Антибільшовицький повстанський рух. (Холодноярська республіка та інші). Масовий голод 1921–1923 рр. Впровадження непу в УСРР. Суспільно-політичне життя. Ліквідація багатопартійності. |
§ 18 Запитання і завдання с. 128 (1, 3,4 – письмово), 2,5,6 - усно |
|||||||||||
40 |
25 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Україна 1923 – 1928 рр. |
Політика коренізації в УСРР: ставлення влади та населення. Олександр Шумський. Згортання та наслідки українізації. Микола Скрипник. Утворення Кримської АСРР у складі РФСРР. Національна політика радянської влади в УСРР. Молдавська АСРР. Релігійне життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Василь Липківський.
|
§ 19 Запитання і завдання с. 135 (1 - 3 – письмово), 4 - 6 - усно |
|||||||||||
41 |
26 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Початок індустріалі-зації |
Хлібозаготівельні кризи. Форсована індустріалізація. Створення військово- промислового комплексу. Згортання непу і перехід до директивної економіки. |
§ 20 Запитання і завдання с. 149 (1, 3,5 – письмово), 2,4,6 - усно |
|||||||||||
42 |
27 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Колекти-візація і Голодомор |
Розкуркулення і насильницька колективізація. Опір селянства. Примусові хлібозаготівлі. Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу. Масштаби та наслідки Голодомору. Національно-демографічні зміни.
|
§ 21 Запитання і завдання с. 128 (1, 3,4, 5 – письмово), 2,6 - усно |
|||||||||||
43 |
28 |
|
|
Учень має виконати мету практичної роботи і навчального проекту
|
Практичне заняття № 5. |
Орієнтовні теми для практичних занять: Історичні документи про витоки, причини та наслідки Голодомору.(початок) |
§ 22 |
|||||||||||
44 |
29 |
|
|
Учень має виконати мету практичної роботи і навчального проекту
|
Практичне заняття № 5. |
Історичні документи про витоки, причини та наслідки Голодомору.(закінчення) |
§ 22 |
|||||||||||
45 |
30 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Становлен-ня сталінського режиму наприкінці 1920 – 1930 – х рр. |
Формування культу особи Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920-х – початку 1930-х рр. Великий терор. Биківня та інші місця масових поховань жертв репресій. Припинення українізації. Посилення русифікаторської політики. Розстріляне відродження. Антицерковна політика влади та її наслідки. Ліквідація УАПЦ. Конституція УРСР 1937 р. Орієнтовні теми для написання есе: – Права людини в умовах тоталітаризму: як тоталітаризм торкнувся життя моєї родини. |
§ 23 Запитання і завдання с. 162 (1,2, 3,6 – письмово), 4,7 - усно |
|||||||||||
46
|
31
|
|
|
Знати:
Уміти:
|
Практичне заняття № 6. |
Ідеологізація національно-культурного життя радянської України.
|
§24 |
|||||||||||
47 |
32 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Розвиток культури в радянській Україні |
Освіта. Наука. Мистецькі спілки у 1920–1930-х рр. Митці Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. Кінематограф. Олександр Довженко. Орієнтовні теми для навчальних проектів :
– Розстріляне відродження: доля духовно-культурного та літературно-мистецького покоління |
§ 25 - 26 Запитання і завдання с. 175 (1,2, – письмово), 3 - 5 - усно |
|||||||||||
48 |
33 |
|
|
Виконати мету навчального проекту |
Практична робота № 7 «Повсякден -не життя українців» |
Орієнтовні теми для практичних занять: – Пропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя. Орієнтовні теми для навчальних проектів : – Права людини в умовах тоталітаризму: як тоталітаризм торкнувся життя моєї родини. Орієнтовні теми для написання есе: – Агресивна мілітаризація ціною мільйонів життів: виправданню (не)підлягає. |
§ 27 Підготува-тись до т/о |
|||||||||||
49 |
34 |
|
|
Знання, вміння з розділу 4 |
Узагальнен-ня. Тематич-ний контроль |
Розділ 4 Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні. |
|
|||||||||||
Історія всесвітня (д/з за підручником Т. В Ладиченко ) |
||||||||||||||||||
Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
50 |
16 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Польща та Чехослова-цька республіка в міжвоєнний період
|
Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський. Чехословацька республіка. Томаш Масарик. |
§ 14 Запитання с.78 - 79 |
|||||||||||
51 |
17 |
|
|
Знати:
Уміти:
– порівняти розвиток країн регіону в міжвоєнний період. |
Угорщина та Румунія в міжвоєнний період. |
Угорська революція. Режим М. Горті. Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску. |
§ 15 Запитання с.84 |
|||||||||||
52 |
18 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Країни Балкансько-го півострова. Міжнаціона-льні відносини в державах Центрально – Східної Європи |
Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури. Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії. Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону. Орієнтовні теми для практичних занять: –– Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи. |
§ 16 Запитання с.91 |
|||||||||||
53 |
19 |
|
|
Практичне заняття № 3 «Центральносхідна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом» |
Орієнтовна тема для навчального проекту: – Українська еміграція в Центрально-Східній Європі: політична діяльність і культурне життя. |
Завершити виконання пр. завдань підготуватись до Т.О |
||||||||||||
54 |
20 |
|
|
Узагальнювати та систематизувати знання з розділу 4 |
Узагальнен-ня. Тематичне оцінювання. |
Розділ 4. Держави Центрально – Східної Європи |
|
|||||||||||
Історія України (д/з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
55 |
35 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Українські землі у складі Польщі |
Правовий статус українських земель у складі Польщі. Національна політика та міжнаціональні відносини. Осадництво. Пацифікація. Економічне і соціальне становище населення. Українська кооперація. Просвітні організації краю. Андрей Шептицький. Українські політичні організації. Українське народно-демократичне об’єднання. Українська військова організація й Організація українських націоналістів. Євген Коновалець. |
§ 28 Запитання і завдання с. 189 (1,3,4 – письмово), 2,5,6 – усно |
|||||||||||
56 |
36 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Українські землі у складі Чехословач-чини та Румунії |
Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія. Українські землі у складі Чехословаччини. Правовий статус Закарпаття. Суспільно-політичне й економічне життя. |
§ 29 с 190, 195 – 196
|
|||||||||||
57 |
37 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Карпатсь-ка Україна. |
Карпатська Україна. Карпатська Січ. Августин Волошин. Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування. Політичне та культурне життя української політичної еміграції Орієнтовні теми для практичних занять: – Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність України в ХХ столітті. |
§ 29 с.193 – 194 Запитання і завдання с. 196 (1,3, – письмово), 2 - 4 - усно |
|||||||||||
58 |
38 |
|
|
Практична робота № 8: – Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне. |
Орієнтовні теми для практичних занять: – Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне. Орієнтовна тема для навчального проекту: – Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1914–1939 рр. |
|
||||||||||||
59 |
39 |
|
|
Узагальнювати та систематизувати знання з розділу 5 |
Узагальнення. Тематичне оцінюван-ня. |
Розділ 5. Західноукраїнські землі в міжвоєнний період |
|
|||||||||||
Історія всесвітня (д/з за підручником Т. В Ладиченко ) |
||||||||||||||||||
Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
60 |
21 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Японія. Китай. |
Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші. Орієнтовні теми для написання есе: – Портрет національного лідера на тлі епохи: Чан Кайші, Сунь Ятсен (на вибір учителя/учительки або учня/учениці). |
§ 17 Запитання с.96 |
|||||||||||
61 |
22 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Індія. |
Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді. Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Орієнтовні теми для написання есе:
|
§ 18 Запитання с.101 |
|||||||||||
62 |
23 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Мусульманські держави. Латинська Америка |
Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Орієнтовні теми для написання есе: – Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк.. |
§ 19 Запитання с.78 – 79 § 20 с. 106 – 107
|
|||||||||||
63 |
24 |
|
|
Уміти:
|
Практичне заняття № 4 Узагальнен-ня знань. Тематичне оцінювання. |
Орієнтовна тема для практичного заняття: – Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Орієнтовна тема для навчального проекту: – Філософія ненасильства у визвольних рухах ХХ ст. (досвід Махатми Ганді в діяльності Мартіна Лютера Кінга, Нельсона Мандели, радянських дисидентів). |
§20 с. 107 - 110 Запитання с. 110 |
|||||||||||
Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||||||||||||||||
64 |
25 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Руйнування Версальської системи в першій половині 30 - х років.. |
Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. |
§ 21 Запитання с.115 - 116
|
|||||||||||
65 |
26 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Від аншлюса Австрії до пакта Молотова – Рібентропа. |
Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Орієнтовна тема для практичного заняття: – Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел. |
§ 22 Запитання с.119 § 23 Запитання с.125
|
|||||||||||
66 |
27 |
|
|
Виконати мету та завдання практичної роботи |
Практичне заняття № 5 Українське питання» в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. |
Орієнтовні теми для навчальних проектів: – ”Українське питання” в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. – Ліга націй в умовах назрівання Другої світової війни: заходи задля збереження миру і причини неефективності. |
|
|||||||||||
Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА
|
||||||||||||||||||
67 |
28 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Друга світова війна |
Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. |
§ 24 Запитання с.132
|
|||||||||||
68 |
29 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Військові дії на другому та третьому етапах війни. |
Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій.
|
§ 25 Запитання с.138
|
|||||||||||
69 |
30 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Дипломатія часів війни. Особливості окупаційного режиму і Руху Опору. |
Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення. Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу. Орієнтовна тема для практичного заняття: – Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля. Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Праведники народів світу: подвиг в ім’я людяності. |
§ 26 Запитання с.145 - 146
|
|||||||||||
70 |
31 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Завершаль-ний період війни. |
Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни. Орієнтовна тема для написання есе: – Моральний вибір у війні (досвід історичних та/або літературних героїв). |
§ 27 Запитання с.150 Підготув. до т/о |
|||||||||||
71 |
32 |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання, вміння з розділу 7. |
Узагальнен ня. Тематичне оцінювання. |
Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Праведники народів світу: подвиг в ім’я людяності. – Друга світова в об’єктиві кінокамери/на сторінках літературних творів. |
|
|||||||||||
Історія України (д/з за підручником В.С.Власов, С.В. Кульчицький 2018) |
||||||||||||||||||
Розділ 6. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
72 |
40 |
|
|
|
Початок Другої світової війни та українські землі |
Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р. Початок Другої світової війни. Українці в польській армії. Розкол ОУН. Андрій Мельник. Степан Бандера. Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії. Радянізація нових територій. Масові політичні репресії 1939–1940 рр. |
§ 30 Запитання і завдання с. 207 (1,3, 4 – письмово), 2, 5, 6 - усно |
|||||||||||
73 |
41 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Початок радянсько – німецької війни. Окупація України військами Німеччини та її союзників. |
Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941–1942 рр. Відступ Червоної армії. Мобілізаційні заходи. Тактика “випаленої землі” та інші злочини комуністичного тоталітарного режиму. Опір окупантам. Український визвольний рух. Проголошення Акта відновлення Української Держави. Поліська Січ. Тарас Бульба (Боровець).
|
§ 31 Запитання і завдання с.217 (1,3,4 – письмово), 2,5,6 – усно |
|||||||||||
74 |
42 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Окупаційний режим в Україні. |
Окупація України військами Німеччини та її союзниками. Новий порядок. Колабораціонізм. Самоврядування під німецькою окупацією. Остарбайтери. Військовополонені. Концтабори. Масове знищення мирного населення. Голокост. Трагедія Бабиного Яру. Праведники народів світу в Україні. Олена Вітер. |
§ 32 Запитання і завдання с. 226 (1,3, – письмово), 2 - 4 – усно |
|||||||||||
75 |
43 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Розгортання руху Опору в Україні. |
Опір окупантам. Українська повстанська армія. Роман Шухевич. Українсько-польське протистояння. Українська головна визвольна рада. Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак. |
§ 33 Запитання і завдання с.236 (1,3, – письмово), 2 - 4 – усно |
|||||||||||
76
|
44
|
|
|
Знати:
Уміти:
|
Бойові дії в 1942 – 1944 рр. в Україні. |
Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Вигнання німецьких військ та їхніх союзників з Правобережної та Південної України. Депортація кримських татар та інших народів Криму. Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Друга світова – найкривавіший збройний конфлікт в історії людства. – Участь українців у визволенні країн Європи. |
§ 34 Запитання і завдання с. 245 (1,3, 4 – письмово), 2, 5, 6– усно
|
|||||||||||
77 |
46 |
|
|
Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги. |
Завершення бойових дій на території України. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Внесок українського народу в перемогу над нацизмом. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни. |
§ 35 с.246 – 250 Запитання і завдання с. 254 (1,4, – письмово), 2 - усно |
||||||||||||
78 |
47 |
|
|
|
Воєнне повсякдення |
Орієнтовні теми для навчальних проектів – Воєнне повсякдення: люди і долі. – Війна в об’єктиві камери. Орієнтовні теми для практичних занять: – “Волею Українського народу…” (дослідження документів та матеріалів усної історії про війну). |
|
|||||||||||
79 |
48 |
|
|
|
Культура в роки війни |
Культура в роки війни. Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно. Орієнтовні теми для навчальних проектів: – Війна в об’єктиві камери. |
§ 35 с.250 - 254 Запитання і завдання с. 254 (3 – письмово), 5 - усно |
|||||||||||
80 |
49 |
|
|
Учень має виконати мету практичної роботи |
Краєзнавча експедиція: війна на території рідного краю |
Орієнтовна тема для практичного заняття: – «Війна в пам'яті рідного краю» |
|
|||||||||||
81 |
50 |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання, вміння з розділу 6. |
Узагальнен ня. Тематичне оцінювання. |
Знання, вміння з роділу 6 |
|
|||||||||||
Історія всесвітня (д/з за підручником Т. В Ладиченко ) |
||||||||||||||||||
Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
||||||||||||||||||
№ з/п |
№ уроку |
Дата |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Тема уроку |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
З |
Ф |
|||||||||||||||||
82 |
33 |
|
|
Знати:
Уміти:
|
Повсякденне життя і культура в міжвоєнний період. |
Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей. Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух. Орієнтовна тема для практичного занять: – «Відмінності в розвитку культури в демократичних країнах та державах з тоталітарними режимами». Орієнтовна тема для написання есе: – Кіно: від наукового експерименту до мистецтва. |
§ 28 Запитання с.154 - 155 § 29 Запитання с.159
|
|||||||||||
83 |
34 |
|
|
|
Практичне заняття № 6 «Доля митців і мислителів в умовах протистояння демократії і тоталітаризму |
Орієнтовні теми для навчальних проектів:
|
|
|||||||||||
84 |
35 |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання, вміння з розділу 8. |
Узагальнен ня. Тематичне оцінювання. |
Знання, вміння з роділу 8 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||