Історія України (52 години) Всесвітня історія (35 годин)
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
||
|
|
|
1 |
|
|
|
Повторення.Вступ. |
|
|
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
||||
|
|
|
2 |
|
Великі географічні відкриття XV – XVI століть |
||
|
|
|
3 |
|
Конкіста – завоювання Нового світу |
||
|
|
|
4 |
|
Мануфактурне виробництво і наймана праця |
||
|
|
|
5 |
|
Повсякденне життя населення Західної Європи |
||
|
|
|
6 |
|
Практичне робота №1 «Наслідки великих географічних відкриттів для історії людства» |
||
|
|
|
7 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №1 |
||
|
|
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
||||
|
|
|
8 |
|
Реформація в Німеччині. Мартін Лютер |
||
|
|
|
9 |
|
Поширення Реформації. Контрреформація в Європі |
||
|
|
|
10 |
|
Гуманізм. Високе Відродження |
||
|
|
|
11 |
|
Практична робота №2 «Гуманістичні ідеї у творчості Еразма Ротрдамського» |
||
|
|
|
12 |
|
Культура бароко. Народження нової європейської науки |
||
|
|
|
13 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання № 2 |
||
|
|
|
Розділ 3. Держави Західної Європи в XVI – XVII століттях |
||||
|
|
|
14 |
|
Становлення абсолютної монархії у Франції |
||
|
|
|
15 |
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
||
|
|
|
16 |
|
Володіння Габсбургів. Карл V. Національно-визвольна війна в Нідерландах |
||
|
|
|
17 |
|
Королівська реформація в Англії. Єлизавета І |
||
|
|
|
18 |
|
Англійська революція. Олівер Кромвель |
||
|
|
|
19 |
|
Тридцятилітня війна |
||
|
|
|
20 |
|
Практична робота № 3 «Історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст.» |
||
|
|
|
21 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання № 3 |
||
Розділ 1. Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI - перша половина XVII ст.) |
|
|
|
||||
1 |
|
Політичне становище та соціальна структура населення у першій половині XVІ ст. |
|
|
|
||
2 |
|
Економічне життя села і міста: фільварки, цехи. Торгівля. Сільське та міське самоврядування. |
|
|
|
||
3 |
|
Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українське суспільство. |
|
|
|
||
4 |
|
Церковне життя та братський рух |
|
|
|
||
5 |
|
Культурно-освітнє життя. Книговидання. Полемічна література. |
|
|
|
||
6 |
|
Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст. |
|
|
|
||
7 |
|
Берестейська церковна унія 1596 року |
|
|
|
||
8 |
|
Церковне та освітнє життя |
|
|
|
||
9 |
|
Практична робота № 1 «Повсякденне життя представників основних верств українського суспільства XVІ – першої половини XVІІ ст.» |
|
|
|
||
10 |
|
Узагальнення . |
|
|
|
||
11 |
|
Тематичний контроль № 1 |
|
|
|
||
Розділ 2. Становлення козацтва (XVI - перша половина XVII ст.) |
|
|
|
||||
12 |
|
Кримське ханство |
|
|
|
||
13 |
|
Походження українського козацтва. Козацькі зимівники та поселення. Перші Січі. |
|
|
|
||
14 |
|
Становлення козацького стану. Козацькі повстання кінця ХVІ ст. |
|
|
|
||
15 |
|
Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. |
|
|
|
||
16 |
|
Петро Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна. |
|
|
|
||
17 |
|
Практична робота №2 «Військове мистецтво, традиції й побут козацтва, облаштування Січі» |
|
|
|
||
18 |
|
Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького». |
|
|
|
||
19 |
|
Розвиток освіти та культури у XVII ст. |
|
|
|
||
20 |
|
Узагальнення . |
|
|
|
||
21 |
|
Тематичний контроль №2 |
|
|
|
||
Розділ 3. Національно-визвольна війна українського народу середини XVІІ ст. |
|
|
|
||||
22 |
|
Причини та початок Національно-визвольної війни. Воєнні події 1648-1649 рр. |
|
|
|
||
23 |
|
Утворення Української козацької держави - Гетьманщини |
|
|
|
||
24 |
|
Практична робота №3 «Богдан Хмельницький як політик і особистість» |
|
|
|
||
25 |
|
Воєнно-політичні події Національно-визвольної війни 1651-1653 рр. |
|
|
|
||
26 |
|
Українсько-московський договір 1654 р. Продовження Національно-визвольної війни 1654 – 1657 рр. |
|
|
|
||
27 |
|
Узагальнення . |
|
|
|
||
28 |
|
Тематичний контроль № 3 |
|
|
|
||
|
|
|
Розділ 4. Османська імперія. Держави Східної Європи в XVІІ – XVІІІ ст. |
||||
|
|
|
22 |
|
Османська імперія. Народи Південно-Східної Європи під владою турків – османів. Кримське ханство. |
||
|
|
|
23 |
|
Річ Посполита. Шляхетська демократія |
||
|
|
|
24 |
|
Московське царство. Іван IV Грозний |
||
|
|
|
25 |
|
Правління династії Романових. Петро І |
||
|
|
|
26 |
|
Практична робота № 4 «Суперечливий характер реформ Петра І» |
||
|
|
|
27 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання № 4 |
||
Розділ 4. Козацька Україна наприкінці 50-х років XVІІ – на початку XVІІІ століть |
|
|
|
||||
29 |
|
Гетьманщина в роки правління гетьмана Івана Виговського |
|
|
|
||
30 |
|
Поділ Гетьманщини |
|
|
|
||
31 |
|
Лівобережна та Правобережна Гетьманщини наприкінці 60-х на початку 70-х рр. XVII ст. |
|
|
|
||
32 |
|
Правобережна Україна в останній чверті XVII ст. |
|
|
|
||
33 |
|
Козацька Слобожанщина та Запорізька Січ |
|
|
|
||
34 |
|
Практична робота № 4 Аналіз змісту «гетьманських (договірних) статей» (на вибір вчителя) |
|
|
|
||
35 |
|
Гетьманщина за правління Івана Мазепи |
|
|
|
||
36 |
|
Козацька Україна після Полтавської битви |
|
|
|
||
37 |
|
Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво. |
|
|
|
||
38 |
|
Узагальнення . |
|
|
|
||
39 |
|
Тематичний контроль № 4 |
|
|
|
||
|
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
||||
|
|
|
28 |
|
Початок промислового перевороту. Просвітництво |
||
|
|
|
29 |
|
Освічений абсолютизм. Міжнародні відносини |
||
|
|
|
30 |
|
Російська імперія за часів Катерини ІІ |
||
|
|
|
31 |
|
Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. |
||
|
|
|
32 |
|
Практична робота № 5 «Аналіз Декларації незалежності Сполучених Штатів» |
||
|
|
|
Розділ 6. Східний світ у ХVІ – ХVІІІ ст. (оглядово) |
||||
|
|
|
33 |
|
Держави Східного світу (Персія, Індія, Китай, Японія) |
||
|
|
|
34 |
|
Культура Східного світу |
||
|
|
|
35 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання № 5 |
||
Розділ 5. Українські землі в 20 – 90-х роках ХVІІІ ст. |
|
|
|
||||
40 |
|
Гетьманщина у 20-40-х рр. XVIII ст. |
|
|
|
||
41 |
|
Лівобережна та Слобідська Україна в другій половині XVIII ст. |
|
|
|
||
42 |
|
Південна Україна |
|
|
|
||
43 |
|
Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина |
|
|
|
||
44 |
|
Західно-українські землі. Рух опришків. |
|
|
|
||
45 |
|
Розвиток освіти, науки та музичної культури |
|
|
|
||
46 |
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
||
47 |
|
Практична робота №5 «Козацькі літописи XVII -XVIII ст. як історичні джерела» |
|
|
|
||
48 |
|
Історія рідного краю |
|
|
|
||
49 |
|
Узагальнення . |
|
|
|
||
50 |
|
Тематичний контроль №5 |
|
|
|
||
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи раннього нового часу |
|||||||
51 |
|
Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст. |
|
|
|
||
52 |
|
Внесок України у формування європейської цивілізації. Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах. |
|
|
|