Одним з найважливіших завдань курсу є показати історію України в контексті всесвітньої історії. Розробники програми пропонують такий порядок синхронізації курсів історії України та всесвітньої історії в 9 класі: Історія України. Повторення. Вступ. — Всесвітня історія. Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн. — Всесвітня історія. Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об'єднання (1815–1870 рр.). — Історія України. Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. — Історія України. Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. — Історія України. Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. — Всесвітня історія. Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії. — Історія України. Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. — Історія України. Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. — Всесвітня історія. Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). — Історія України. Розділ 6. Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації. —Всесвітня історія. Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.). — Історія України. Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. — Всесвітня історія. Узагальнення до курсу: Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ ст.
Історія України .Всесвітня історія 9 клас
Мета шкільної історичної освіти
Метою шкільної історичної освіти є: а) формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці; б) виховання засобами історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей, а також на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві; в) прищеплення толерантності й поваги до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей.
Реалізація цієї мети здійснюється через розвиток основних складових історичної свідомості: а) накопичення знань про основні події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпретації; б) оволодіння способами розумових дій, необхідних для розуміння минулого, осягнення сучасного і прогнозування майбутнього, а саме: бачення зв’язку між історичними подіями та явищами (логічне мислення); уміння оцінювати їх під різними кутами зору (критичне мислення); знаходження нових аспектів змісту чи нових способів розв’язання проблем (творче мислення); співпереживання людям, що опинилися у вирі несприятливих історичних подій (емпатійне мислення).
Таблиця для синхронізації курсів історії України та всесвітньої історії в 7–9 класах
Клас |
Предмет |
Розділ навчальної програми |
7 клас |
Всесвітня історія |
Повторення. Вступ |
Всесвітня історія |
Розділ 1. Перші середньовічні держави |
|
Історія України |
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України |
|
Всесвітня історія |
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
|
Всесвітня історія |
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х–ХV ст. |
|
Історія України |
Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|
Історія України |
Розділ 3. Київська держава у другій половині XI – першій половині XIII ст. |
|
Історія України |
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) |
|
Всесвітня історія |
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. |
|
Історія України |
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство |
|
Всесвітня історія |
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
|
Всесвітня історія |
Розділ 6. Середньовічний Схід |
|
Історія України |
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Середніх віків |
|
9 клас |
Історія України |
Повторення. Вступ. |
Всесвітня історія |
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|
Всесвітня історія |
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
|
Історія України |
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
Історія України |
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
Історія України |
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії |
|
Історія України |
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
|
Історія України. |
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|
Історія України |
Розділ 6. Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації |
|
Всесвітня історія |
Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|
Історія України |
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Узагальнення до курсу: Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ ст. |
Історія України (52 години) Всесвітня історія (35 годин)
Програма:
«Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804; для учнів 10-11 класів: програми, затверджені наказом Міністерства від 14.07.2016 р. № 826.
Підручники : « Історія України». В.С. Власов. Видавництво «Література»,2017
« Всесвітня історія». П. Полянський. В-во « Грамота» , 2017 р.
Зведена таблиця розподілу навчального часу у 9 класі з історії України
Клас |
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість узагальнених уроків, контролю і корекції. |
Кількість тематичних |
9 |
І |
20 |
1,5 |
2 |
2 |
9 |
ІІ |
32 |
1,5 |
3 |
3 |
Зведена таблиця розподілу навчального часу у 9 класі із всесвітньої історії
Клас |
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість узагальнених уроків, контролю і корекції. |
Кількість тематичних |
9 |
І |
19 |
1 |
2 |
2 |
9 |
ІІ |
16 |
1 |
2 |
2 |
І семестр (01.09-26.12)
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
1 |
01.09 |
Повторення. Вступ. Сутність Нового часу. Новий час в історії України. “Довге ” XIX століття. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
||
|
|
|
1 |
06.09 |
Початок Французької революції кінця ХVІІІ ст. |
|
|
|
2 |
06.09 |
Завершення Французької революції кінця ХVІІІ ст. |
|
|
|
3 |
08.09 |
Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз |
|
|
|
4 |
13.09 |
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя) |
|
|
|
5 |
15.09 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.) |
||
|
|
|
6 |
20.09 |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки |
|
|
|
7 |
20.09 |
Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення |
|
|
|
8 |
22.09 |
Велика Британія – майстерня світу |
|
|
|
9 |
27.09 |
Франція у період Реставрації Бурбонів |
|
|
|
10 |
29.09 |
Австрійська та Російська імперії |
|
|
|
11 |
04.10 |
Революції 1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі |
|
|
|
12 |
04.10 |
Німеччина та Італія |
|
|
|
13 |
06.10 |
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня |
|
|
|
14 |
11.10 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово) |
|
|
|
15 |
13.10 |
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя) |
|
|
|
16 |
18.10 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIXст. |
|
|
|
||
2 |
18.10 |
Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій |
|
|
|
3 |
20.10 |
Соціально-економічне становище. Села і міста |
|
|
|
4 |
25.10 |
Початок індустріальної революції |
|
|
|
5 |
27.10 |
Початок українського національного відродження |
|
|
|
6 |
08.11 |
Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Соціальні рухи |
|
|
|
7 |
08.11 |
Кирило – Мефодіївське братство |
|
|
|
8 |
10.11 |
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
9 |
15.11 |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIX ст. |
|
|
|
||
10 |
17.11 |
Політика Австрійської імперії щодо українських територій |
|
|
|
11 |
22.11 |
Початок українського національного відродження |
|
|
|
12 |
22.11 |
Європейська революція 1848 – 1849 років в українських регіонах Австрійської імперії |
|
|
|
13 |
24.11 |
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-підготувати уявний допис до газети «Зоря Галицька» з позиції сучасника революційних подій 1848 р., поборника прав людини. |
|
|
|
14 |
29.11 |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 3. Повсякденне життя та культура кінця XVIІІ - першої половини XIX ст. |
|
|
|
||
15 |
01.12 |
Умови розвитку культури. Освіта. Наука. |
|
|
|
16 |
06.12 |
Література. Мистецтво |
|
|
|
17 |
06.12 |
Повсякденне життя мешканців України |
|
|
|
18 |
08.12 |
Наш край в кінці XVІІІст. – першій половині XIX cтоліття |
|
|
|
19 |
13.12 |
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
20 |
15.12 |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст. |
||
|
|
|
17 |
20.12 |
Основні тенденції суспільного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування індустріального суспільства |
|
|
|
18 |
20.12 |
Франція |
|
|
|
19 |
22.12 |
Німецька імперія |
ІІ семестр (15.01-25.05) |
|||||
|
|
|
20 |
|
Велика Британія |
|
|
|
21 |
|
Економічне піднесення США |
|
|
|
22 |
|
Російська імперія |
|
|
|
23 |
|
Австро – Угорщина –дуалістична монархія |
|
|
|
24 |
|
“Доба Мейдзі” в Японській імперії |
|
|
|
25 |
|
Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція |
|
|
|
26 |
|
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
27 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
28 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||
21 |
|
Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська війна) |
|
|
|
22 |
|
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років |
|
|
|
23 |
|
Модернізація промисловості й сільського господарства |
|
|
|
24 |
|
Місто і село. Життя у пореформену добу. Родини українських підприємців |
|
|
|
25 |
|
Український національний рух: громади, хлопомани |
|
|
|
26 |
|
Валуєвський циркуляр і Емський указ |
|
|
|
27 |
|
Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Братство тарасівців |
|
|
|
28 |
|
Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський |
|
|
|
29 |
|
Зародження робітничого і соціал-демократичного руху |
|
|
|
30 |
|
Наш край у другій половині XIX ст. |
|
|
|
31 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
- підготувати повідомлення «Українські підприємці ХІХ ст.», «Пам’ятки правової думки в Україні ХІХ ст.» та ін. |
|
|
|
32 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||
33 |
|
Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів |
|
|
|
34 |
|
Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли») |
|
|
|
35 |
|
Товариство «Просвіта». Наукове товариство імені Шевченка |
|
|
|
36 |
|
Радикальний рух у Галичині. Іван Франко. Утворення політичних партій |
|
|
|
37 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
38 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Міжнародні відносини ( друга половина XIX – початок XX ст.) |
||
|
|
|
29 |
|
Міжнародні відносини наприкінці XIX cтоліття |
|
|
|
30 |
|
Україна в геополітичних планах Російської, Австро-Угорської, Німецької імперій на зламі XIX – XX століть |
Розділ 6. Україна початку XX століття перед викликами модернізації |
|
|
|
||
39 |
|
Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація |
|
|
|
40 |
|
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні |
|
|
|
41 |
|
Події російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні |
|
|
|
42 |
|
Наддніпрянська Україна в 1907 – 1914 рр. Столипінська аграрна реформа та її вплив на Україну |
|
|
|
43 |
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях |
|
|
|
44 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» (на вибір учителя) та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст. |
|
|
|
45 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець XVIII – початок XX ст.) |
||
|
|
|
31 |
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення |
|
|
|
32 |
|
Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства |
|
|
|
33 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва. |
|
|
|
34 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
35 |
|
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття |
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст. |
|
|
|
||
46 |
|
Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука. |
|
|
|
47 |
|
Література. Мистецтво. |
|
|
|
48 |
|
Модерн у малярстві. Стилізація й модерн в архітектурі. |
|
|
|
49 |
|
Повсякденне життя. |
|
|
|
50 |
|
Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|
|
|
51 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-підготувати план доповіді «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
52 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
Примітка. Практичні заняття є обов’язковими. Практичні і творчі роботи виконуються за вибором як учителя, так і учнів. Вони можуть відбуватися у різних формах як на окремому етапі уроку, так і протягом всього уроку. Важливо, щоб учні залучалися до різноманітних видів діяльності ( Оновлені програми з історії)
Історія України .Всесвітня історія 9 клас
Мета шкільної історичної освіти
Метою шкільної історичної освіти є: а) формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці; б) виховання засобами історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей, а також на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві; в) прищеплення толерантності й поваги до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей.
Реалізація цієї мети здійснюється через розвиток основних складових історичної свідомості: а) накопичення знань про основні події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпретації; б) оволодіння способами розумових дій, необхідних для розуміння минулого, осягнення сучасного і прогнозування майбутнього, а саме: бачення зв’язку між історичними подіями та явищами (логічне мислення); уміння оцінювати їх під різними кутами зору (критичне мислення); знаходження нових аспектів змісту чи нових способів розв’язання проблем (творче мислення); співпереживання людям, що опинилися у вирі несприятливих історичних подій (емпатійне мислення).
Таблиця для синхронізації курсів історії України та всесвітньої історії в 7–9 класах
Клас |
Предмет |
Розділ навчальної програми |
7 клас |
Всесвітня історія |
Повторення. Вступ |
Всесвітня історія |
Розділ 1. Перші середньовічні держави |
|
Історія України |
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України |
|
Всесвітня історія |
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
|
Всесвітня історія |
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х–ХV ст. |
|
Історія України |
Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|
Історія України |
Розділ 3. Київська держава у другій половині XI – першій половині XIII ст. |
|
Історія України |
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) |
|
Всесвітня історія |
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст. |
|
Історія України |
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство |
|
Всесвітня історія |
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
|
Всесвітня історія |
Розділ 6. Середньовічний Схід |
|
Історія України |
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи Середніх віків |
|
9 клас |
Історія України |
Повторення. Вступ. |
Всесвітня історія |
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|
Всесвітня історія |
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
|
Історія України |
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
Історія України |
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|
Історія України |
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії |
|
Історія України |
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
|
Історія України. |
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
|
Історія України |
Розділ 6. Україна початку ХХ ст. перед викликами модернізації |
|
Всесвітня історія |
Розділ 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|
Історія України |
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Узагальнення до курсу: Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ ст. |
Історія України (52 години) Всесвітня історія (35 годин)
Програма:
«Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804; для учнів 10-11 класів: програми, затверджені наказом Міністерства від 14.07.2016 р. № 826.
Підручники : « Історія України». В.С. Власов. Видавництво «Література»,2017
« Всесвітня історія». П. Полянський. В-во « Грамота» , 2017 р.
Зведена таблиця розподілу навчального часу у 9 класі з історії України
Клас |
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість узагальнених уроків, контролю і корекції. |
Кількість тематичних |
9 |
І |
20 |
1,5 |
2 |
2 |
9 |
ІІ |
32 |
1,5 |
3 |
3 |
Зведена таблиця розподілу навчального часу у 9 класі із всесвітньої історії
Клас |
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість узагальнених уроків, контролю і корекції. |
Кількість тематичних |
9 |
І |
19 |
1 |
2 |
2 |
9 |
ІІ |
16 |
1 |
2 |
2 |
ІІ семестр (15.01-25.05) |
|||||
|
|
|
20 |
|
Велика Британія |
|
|
|
21 |
|
Економічне піднесення США |
|
|
|
22 |
|
Російська імперія |
|
|
|
23 |
|
Австро – Угорщина –дуалістична монархія |
|
|
|
24 |
|
“Доба Мейдзі” в Японській імперії |
|
|
|
25 |
|
Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція |
|
|
|
26 |
|
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
27 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
28 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||
21 |
|
Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська війна) |
|
|
|
22 |
|
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років |
|
|
|
23 |
|
Модернізація промисловості й сільського господарства |
|
|
|
24 |
|
Місто і село. Життя у пореформену добу. Родини українських підприємців |
|
|
|
25 |
|
Український національний рух: громади, хлопомани |
|
|
|
26 |
|
Валуєвський циркуляр і Емський указ |
|
|
|
27 |
|
Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Братство тарасівців |
|
|
|
28 |
|
Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський |
|
|
|
29 |
|
Зародження робітничого і соціал-демократичного руху |
|
|
|
30
|
|
Наш край у другій половині XIX ст. Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
- підготувати повідомлення «Українські підприємці ХІХ ст.», «Пам’ятки правової думки в Україні ХІХ ст.» та ін. |
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||
32 |
|
Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів |
|
|
|
33 |
|
Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли») |
|
|
|
34 |
|
Товариство «Просвіта». Наукове товариство імені Шевченка |
|
|
|
35
|
|
Радикальний рух у Галичині. Іван Франко. Утворення політичних партій Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
|
|
|
|
|
|
|
|||
36 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Міжнародні відносини ( друга половина XIX – початок XX ст.) |
||
|
|
|
29 |
|
Міжнародні відносини наприкінці XIX cтоліття |
|
|
|
30 |
|
Україна в геополітичних планах Російської, Австро-Угорської, Німецької імперій на зламі XIX – XX століть |
Розділ 6. Україна початку XX століття перед викликами модернізації |
|
|
|
||
37 |
|
Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація |
|
|
|
38 |
|
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні |
|
|
|
39 |
|
Події російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні |
|
|
|
40 |
|
Наддніпрянська Україна в 1907 – 1914 рр. Столипінська аграрна реформа та її вплив на Україну |
|
|
|
41 |
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях |
|
|
|
42 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» (на вибір учителя) та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст. |
|
|
|
43 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець XVIII – початок XX ст.) |
||
|
|
|
31 |
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення. Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства |
|
|
|
32 |
|
Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва. |
|
|
|
33 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
34 |
|
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття |
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст. |
|
|
|
||
44 |
|
Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука. |
|
|
|
45 |
|
Література. Мистецтво. |
|
|
|
46 |
|
Модерн у малярстві. Стилізація й модерн в архітектурі. |
|
|
|
47 |
|
Повсякденне життя. |
|
|
|
48 |
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
49 |
|
Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Практичне заняття. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
-підготувати план доповіді «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|