Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії
для 11 класу
Історія України (1,5 година на тиждень, 52 – на рік) Підручники: Власов «Історія України. 11 клас» Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік) Гісем, Мартинюк «Всесвітня історія. 11 клас»
Згідно оновленої програми для учнів 10 – 11 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 10 – 11 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 р. № 326
№ |
Іст Укр |
Всесв Іст. |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
1 |
|
1 |
Вступ. Завдання і структура курсу. |
|
|
|
|
РОЗДІЛ І «ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ» |
|||
2 |
|
2 |
Створення нової системи міжнародних відносин |
|
|
3 |
3 |
Формування біполярного світу |
|
|
|
|
РОЗДІЛ І «УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ» |
||||
4 |
1 |
|
Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР |
|
|
5 |
2 |
Внутрішньополітична й економічна ситуація в УРСР |
|
|
|
6 |
3 |
Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР |
|
|
|
7 |
4 |
Культура в перші повоєнні роки |
|
|
|
8 |
5 |
Практичне заняття. Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР |
|
|
|
9 |
6 |
Практичне заняття. «Війна пішла, а горе залишилось...»: повсякденне життя повоєнних років |
|
|
|
10 |
7 |
Практичне заняття. Вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.: причини, етапи, наслідки |
|
|
|
11 |
8 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА» |
|||
12 |
|
4 |
Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
|
13 |
5 |
Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
|
|
14 |
6 |
США та Канада |
|
|
|
15 |
7 |
Велика Британія та Франція |
|
|
|
16 |
8 |
ФРН та Італія |
|
|
|
17 |
9 |
Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи та Америки в другій половині XX — на початку XXI ст.: причини, специфіка, наслідки |
|
|
|
18 |
10 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
РОЗДІЛ II «УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ» |
||||
19 |
9 |
|
УРСР на початку десталінізації |
|
|
20 |
10 |
Суспільно-політичне життя у 1950—1960-ті рр |
|
|
|
21 |
11 |
Розвиток економіки у 1950—1960-ті рр |
|
|
|
22 |
12 |
Опозиційний рух. «Шістдесятництво» |
|
|
|
23 |
13 |
Розвиток культури та духовного життя |
|
|
|
24 |
14 |
Практичне заняття. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність |
|
|
|
25 |
15 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
РОЗДІЛ III «УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ» |
||||
26 |
16 |
|
Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки |
|
|
27 |
17 |
Економічна ситуація в УРСР періоду «застою» |
|
|
|
28 |
18 |
Зміни в соціальній та національній структурі населення |
|
|
|
29 |
19 |
Опозиційний рух |
|
|
|
30 |
20 |
Розвиток культури й духовного життя |
|
|
|
31 |
21 |
Практичне заняття. Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціалізму» (порівняння основних законів 1937 та 1978 рр.) |
|
|
|
32 |
22 |
Практичне заняття. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори |
|
|
|
33 |
23 |
Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі: переваги і проблеми |
|
|
|
34 |
24 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ III «ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ» |
|||
35 |
|
11 |
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр. |
|
|
36 |
12 |
Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр. |
|
|
|
37 |
13 |
Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр. |
|
|
|
38 |
14 |
Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст. |
|
|
|
39 |
15 |
Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр. |
|
|
|
40 |
16 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІV «ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ» |
||||
41 |
25 |
|
Початок «перебудови» в СРСР і УРСР |
|
|
42 |
26 |
Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р. Політичні реформи |
|
|
|
43 |
27 |
Зростання громадської активності українського суспільства. |
|
|
|
44 |
28 |
Проголошення Декларації про державний суверенітет України |
|
|
|
45 |
29 |
Проголошення Україною незалежності |
|
|
|
46 |
30 |
Практичне заняття. «За живе...» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
|
|
|
47 |
31 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ IV «ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ» |
|||
48 |
|
17 |
Японія |
|
|
49 |
18 |
Китай |
|
|
|
50 |
19 |
Індія |
|
|
|
51 |
20 |
Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання |
|
|
|
52 |
21 |
Країни Африки |
|
|
|
53 |
22 |
Країни Латинської Америки |
|
|
|
54 |
23 |
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав |
|
|
|
55 |
24 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
РОЗДІЛ V «СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ» |
||||
56 |
32 |
|
Державотворчі процеси в перші роки незалежності |
|
|
57 |
33 |
Україна в 1994—1999 рр. |
|
|
|
58 |
34 |
Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» |
|
|
|
59 |
35 |
Економічний розвиток України в 1992—2005 рр. |
|
|
|
60 |
36 |
Етносоціальні процеси та рівень життя населення |
|
|
|
61 |
37 |
Зовнішня політика та міжнародні зв'язки України у 1992—2005 рр. |
|
|
|
62 |
38 |
Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми |
|
|
|
63 |
39 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ V «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ» |
|||
64 |
|
25 |
Початок «холодної війни». |
|
|
65 |
26 |
Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр. |
|
|
|
66 |
27 |
Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст. |
|
|
|
67 |
28 |
Практичне заняття . Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини |
|
|
|
68 |
29 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ VI «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА» |
|||
69 |
|
30 |
Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. |
|
|
70 |
31 |
Розвиток науки і техніки |
|
|
|
71 |
32 |
Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст. |
|
|
|
72 |
33 |
Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни |
|
|
|
73 |
34 |
Урок узагальнення |
|
|
|
74 |
35 |
Узагальнення до курсу «Всесвітня історія» |
|
|
|
|
РОЗДІЛ VI «ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ» |
||||
75 |
40 |
|
Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005—2010 рр. |
|
|
76 |
41 |
Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності |
|
|
|
77 |
42 |
Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014 рр. |
|
|
|
78 |
43 |
Російська збройна агресія |
|
|
|
79 |
44 |
Культурне та релігійне життя |
|
|
|
80 |
45 |
Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн |
|
|
|
81 |
46 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
Узагальнення за курсом «Історія України» |
||||
82 |
47 |
|
Повторення розділів І та II «Україна в умовах десталінізації» |
|
|
83 |
48 |
Повторення розділу III «Україна в період загострення кризи радянської системи» |
|
|
|
84 |
49 |
Повторення розділу IV «Відновлення незалежності України» |
|
|
|
85 |
50 |
Повторення розділу V «Становлення України як незалежної держави» |
|
|
|
86 |
51 |
Узагальнення до курсу «Історія України» |
|
|
|
87 |
52 |
Резерв |
|
|