Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії для 11 класу

Про матеріал
Згідно оновленої програми для учнів 10 – 11 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 10 – 11 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 р. № 326 Історія України (1,5 години на тиждень)за підручником Власова "Історія України. 11 клас"; Всесвітня історія (1 година на тиждень) за підручником Гісема "Всесвітня історія. 11 клас".
Перегляд файлу

Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії

для 11 класу

 

Історія України (1,5 година на тиждень, 52 – на рік)        Підручники:  Власов «Історія України. 11 клас» Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)             Гісем, Мартинюк «Всесвітня історія. 11 клас»

 

Згідно оновленої  програми для учнів  10 – 11 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 10 – 11 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 р. № 326

Іст

Укр

Всесв

Іст.

 

Тема уроку

Дата

 

Примітки

1

 

1

Вступ. Завдання і структура курсу.

 

 

 

 

РОЗДІЛ І «ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ»

2

 

2

Створення нової системи міжнародних відносин

 

 

3

3

Формування біполярного світу

 

 

 

РОЗДІЛ І «УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ»

4

1

 

Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР

 

 

5

2

Внутрішньополітична й економічна ситуація в УРСР

 

 

6

3

Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР

 

 

7

4

Культура в перші повоєнні роки

 

 

8

5

Практичне заняття. Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР

 

 

9

6

Практичне заняття. «Війна пішла, а горе залишилось...»: повсякденне життя повоєнних років

 

 

10

7

Практичне заняття. Вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.: причини, етапи, наслідки

 

 

11

8

Урок узагальнення

 

 

 

 

РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ:

ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА»

12

 

4

Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи

 

 

13

5

Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи

 

 

14

6

США та Канада

 

 

15

7

Велика Британія та Франція

 

 

16

8

ФРН та Італія

 

 

17

9

Практичне заняття.  Процеси демократизації в країнах Західної Європи та Америки в другій половині XX — на початку XXI ст.: причини, специфіка, наслідки

 

 

18

10

Урок узагальнення

 

 

 

РОЗДІЛ II «УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ»

19

9

 

УРСР на початку десталінізації

 

 

20

10

Суспільно-політичне життя у 1950—1960-ті рр

 

 

21

11

Розвиток економіки у 1950—1960-ті рр

 

 

22

12

Опозиційний рух. «Шістдесятництво»

 

 

23

13

Розвиток культури та духовного життя

 

 

24

14

Практичне заняття. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність

 

 

25

15

Урок узагальнення

 

 

 

РОЗДІЛ III «УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ»

26

16

 

Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки

 

 

27

17

Економічна ситуація в УРСР періоду «застою»

 

 

28

18

Зміни в соціальній та національній структурі населення

 

 

29

19

Опозиційний рух

 

 

30

20

Розвиток культури й духовного життя

 

 

31

21

Практичне заняття. Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціалізму» (порівняння основних законів 1937 та 1978 рр.)

 

 

32

22

Практичне заняття. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори

 

 

33

23

Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі: переваги і проблеми

 

 

34

24

Урок узагальнення

 

 

 

 

РОЗДІЛ III «ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ»

35

 

11

Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр.

 

 

36

12

Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр.

 

 

37

13

Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр.

 

 

38

14

Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст.

 

 

39

15

Практичне заняття. Вплив політичних процесів у СРСР

на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр.

 

 

40

16

Урок узагальнення

 

 

 

РОЗДІЛ ІV «ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ»

41

25

 

Початок «перебудови» в СРСР і УРСР

 

 

42

26

Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р. Політичні реформи

 

 

43

27

Зростання громадської активності українського суспільства.

 

 

44

28

Проголошення Декларації про державний суверенітет України

 

 

45

29

Проголошення Україною незалежності

 

 

46

30

Практичне заняття. «За живе...» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії

 

 

47

31

Урок узагальнення

 

 

 

 

РОЗДІЛ IV «ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ»

48

 

17

Японія

 

 

49

18

Китай

 

 

50

19

Індія

 

 

51

20

Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання

 

 

52

21

Країни Африки

 

 

53

22

Країни Латинської Америки

 

 

54

23

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав

 

 

55

24

Урок узагальнення

 

 

 

РОЗДІЛ V «СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ»

56

32

 

Державотворчі процеси в перші роки незалежності

 

 

57

33

Україна в 1994—1999 рр.

 

 

58

34

Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція»

 

 

59

35

Економічний розвиток України в 1992—2005 рр.

 

 

60

36

Етносоціальні процеси та рівень життя населення

 

 

61

37

Зовнішня політика та міжнародні зв'язки України у 1992—2005 рр.

 

 

62

38

Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній  Україні: особливості, здобутки, проблеми

 

 

63

39

Урок узагальнення

 

 

 

 

РОЗДІЛ V «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ»

64

 

25

Початок «холодної війни».

 

 

65

26

Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр.

 

 

66

27

Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.

 

 

67

28

Практичне заняття . Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини

 

 

68

29

Урок узагальнення

 

 

 

 

РОЗДІЛ VI «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА»

69

 

30

Постіндустріальне (інформаційне) суспільство.

 

 

70

31

Розвиток науки і техніки

 

 

71

32

Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині XX — на початку XXI ст.

 

 

72

33

Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

 

 

73

34

Урок узагальнення

 

 

74

35

Узагальнення до курсу «Всесвітня історія»

 

 

 

РОЗДІЛ VI «ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ»

75

40

 

Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005—2010 рр.

 

 

76

41

Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності

 

 

77

42

Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014  рр.

 

 

78

43

Російська збройна агресія

 

 

79

44

Культурне та релігійне життя

 

 

80

45

Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн

 

 

81

46

Урок узагальнення

 

 

 

Узагальнення за курсом «Історія України»

82

47

 

Повторення розділів І та  II «Україна в умовах десталінізації»

 

 

83

48

Повторення розділу III «Україна в період загострення кризи радянської системи»

 

 

84

49

Повторення розділу IV «Відновлення незалежності України»

 

 

85

50

Повторення розділу V «Становлення України як незалежної держави»

 

 

86

51

Узагальнення до курсу «Історія України»

 

 

87

52

Резерв

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Олександрівна Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Богуцька Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 серпня 2021
Переглядів
3292
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку