Синхронізоване календарно-тематичне планування
з історії для 9 класу
Історія України (1 година на тиждень, 52 – на рік) Підручники: Власов «Історія України. 9 клас»
Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік) Гісем, Мартинюк «Всесвітня історія. 9 клас»
Згідно оновленої програми для учнів 5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
№ |
Іст. Укр |
Всесв. іст. |
Тема уроку |
9-А |
9-Б |
Примітки |
1 |
1 |
|
Повторення. Вступ. Сутність Нового часу. Новий час в історії України. “Довге ” XIX століття. |
|
|
|
2 |
2 |
|
Практичне заняття. Есе «Європейські зв’язки України в Ранній Новий час» зіставити (усно або письмово) оглядові карти з історії України, зокрема адміністративно- територіального устрою: станом на середину XVIII ст. і на початок XIX ст. |
|
|
|
|
|
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
||||
3 |
|
1 |
Початок Великої французької революції кінця ХVIII ст. |
|
|
|
4 |
|
2 |
Завершення Великої французької революції кінця XVIII ст. |
|
|
|
5 |
|
3 |
Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта. |
|
|
|
6 |
|
4 |
Наполеонівські війни та їх підсумки. |
|
|
|
7 |
|
5 |
Практичне заняття. Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона |
|
|
|
8 |
|
6 |
Узагальнення. |
|
|
|
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
||||
9 |
|
7 |
Початок становлення індустріального суспільства |
|
|
|
10 |
|
8 |
Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення |
|
|
|
11 |
|
9 |
Велика Британія |
|
|
|
12 |
|
10 |
Франція. Бельгійська революція. |
|
|
|
13 |
|
11 |
Австрійська та Російська імперії. |
|
|
|
14 |
|
12 |
Революції 1848–1849 рр. |
|
|
|
15 |
|
13 |
Об’єднання Німеччини. Об’єднання Італії |
|
|
|
16 |
|
14 |
Сполучені Штати Америки. |
|
|
|
17 |
|
15 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово) |
|
|
|
18 |
|
16 |
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIX ст. |
|||||
19 |
3 |
|
Наддніпрянська Україна в складі Російської імперії |
|
|
|
20 |
4 |
|
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин |
|
|
|
21 |
5 |
|
Соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України |
|
|
|
22 |
6 |
|
Початок українського національного відродження |
|
|
|
23 |
7 |
|
Російський та польський визвольні рухи. Соціальні протести |
|
|
|
24 |
8 |
|
Практичне заняття. Програмові документи Кирило- Мефодіївського братства |
|
|
|
25 |
9 |
|
Узагальнення |
|
|
|
|
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ- у першій половині XIX ст. |
|||||
26 |
10 |
|
Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії |
|
|
|
27 |
11 |
|
Початок українського національного відродження. |
|
|
|
28 |
12 |
|
Європейська революція 1848 – 1849 років на українських землях. |
|
|
|
29 |
13 |
|
Практичне заняття. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця. |
|
|
|
30 |
14 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 3. культура України кінця XVIII - першої половини XIX ст. |
|||||
31 |
15 |
|
Культура України. Розвиток освіти, науки та літератури. |
|
|
|
32 |
16 |
|
Культура України. Розвиток театру, музики, образотворчого мистецтва та архітектури |
|
|
|
33 |
17 |
|
Практичне заняття. Повсякденне життя. |
|
|
|
34 |
18 |
|
Наш край наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ |
|
|
|
35 |
19 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст. |
||||
36 |
|
17 |
Основні тенденції соціально-економічного і політичного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. |
|
|
|
37 |
|
18 |
Практичне заняття: Еволюція європейського соціалістичного руху від радикальних до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності |
|
|
|
38 |
|
19 |
Франція. |
|
|
|
39 |
|
20 |
Німеччина. |
|
|
|
40 |
|
21 |
Велика Британія . |
|
|
|
41 |
|
22 |
Італія . |
|
|
|
42 |
|
23 |
Сполучені Штати Америки. |
|
|
|
43 |
|
24 |
Російська імперія. |
|
|
|
44 |
|
25 |
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. |
|
|
|
|
|
Розділ 4. Пробудження Азії. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) |
||||
45 |
|
26 |
Японія. |
|
|
|
46 |
|
27 |
Китай. |
|
|
|
47 |
|
28 |
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
48 |
|
29 |
Практичне заняття. Британське панування в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів |
|
|
|
49 |
|
30 |
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. |
|||||
50 |
20 |
|
Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин |
|
|
|
51 |
21 |
|
Ліквідація кріпацтва та реформи 60 – 70-х років |
|
|
|
52 |
22 |
|
Особливості модернізації промисловості й сільського господарства. |
|
|
|
53 |
23 |
|
Місто і село: життя в пореформену добу |
|
|
|
54 |
24 |
|
Український національний рух наприкінці 50-у 60-х рр. ХІХ ст |
|
|
|
55 |
25 |
|
Український національний рух наприкінці 60-у 90-х рр. ХІХ |
|
|
|
56 |
26 |
|
Національне відродження кримських татар |
|
|
|
57 |
27 |
|
Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики. |
|
|
|
58 |
28 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 5. ЗахідноУкраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|||||
59 |
29 |
|
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ. |
|
|
|
60 |
30 |
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80 х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
61 |
31 |
|
Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст. |
|
|
|
62 |
32 |
|
Практичне заняття. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. |
|
|
|
63 |
33 |
|
Наш край у другій половині ХІХ |
|
|
|
64 |
34 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 6. Украї нські землі у складііРосійської імперії на початку ХХ ст. |
|||||
65 |
35 |
|
Соціально-економічний розвиток українських земель |
|
|
|
66 |
36 |
|
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні |
|
|
|
67 |
37 |
|
Події російської революції 1905–1907 рр. на українських землях. |
|
|
|
68 |
38 |
|
Наддніпрянська Україна в 1905-1907рр. на українських землях |
|
|
|
69 |
39 |
|
Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. |
|
|
|
70 |
40 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
розділ 7. західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку ХХ ст |
|||||
71 |
41 |
|
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст. |
|
|
|
72 |
42 |
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст. |
|
|
|
73 |
43 |
|
Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель. |
|
|
|
74 |
44 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
|
|
Розділ 4. Міжнародні відносини ( в другій половині XIX–на початку XX ст.) |
||||
75 |
|
31 |
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. |
|
|
|
76 |
|
32 |
Розділ 5. Розвиток культури (к.XVIII – п.XX ст.) |
|
|
|
77 |
|
33 |
Наука і техніка XIX |
|
|
|
78 |
|
34 |
Література і мистецтво |
|
|
|
79 |
|
35 |
Узагальнення. |
|
|
|
|
Розділ 7. культура України в середи ні XIX – на початку XX ст. |
|||||
80 |
45 |
|
Розвиток освіти й науки. |
|
|
|
81 |
46 |
|
Українська література, театр, музика в другій половині ХІХ –на початку ХХ ст. |
|
|
|
82 |
47 |
|
Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині ХІХ –на початку ХХ ст. |
|
|
|
83 |
48 |
|
Практичне заняття. Традиції та побут української сім’ї. |
|
|
|
84 |
49 |
|
Наш край на початку ХХст. |
|
|
|
85 |
50 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
86 |
51 |
|
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття |
|
|
|
87 |
52 |
|
|
|
|
|