Сипле, сипле сніг. Зимовий будиночок, 1 клас

Про матеріал
Конспект уроку з Дизайн і технології на тему "Сипле, сипле сніг.Зимовий будиночок", 1 клас
Перегляд файлу

Дизайн і технології, 1 клас

 

      Тема: Сипле, сипле сніг.Зимовий будиночок

      Мета: активізувати знання дітей про зиму; ознайомити учнів з комбінованою аплікацією;  продовжувати ознайомлювати з правилами користування клеєм та прийомами нанесення його на папір, закріплення у дітей навичок наклеювання, дотримання певної послідовності дій; навчання дітей створити просту композицію, різними способами розміщуючи деталі аплікації на аркуші паперу;

-розвивати орієнтування на площині та бачити предмет у цілому, моторику рук, пізнавальний інтерес,вдосконалення координації рухів, гнучкості, точності у виконанні дій, просторової уяви, окоміру, абстрактного мислення, розвиток здатності слідувати усним інструкціям;

-виховання акуратності, смаку, інших естетичних почуттів; виховувати любов до суспільно-корисної праці, до природи.

Обладнання:

*демонстраційне – телевізор, презентації (слайди), зразок, відео- інструкція покрокового виконання роботи.

*роздавальний матеріал - основа для  аплікації, елементи будиночка, ножиці, папір, клей,пензлик,вата, серветка для клею, вологі серветки для рук.

Хід уроку

І. Організаційна частина. 

-Нумо, діти, підведіться! Всім приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок, починаємо урок.

Працюватимемо старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі, діти – просто молодці.

ІІ. Актуалізація знань учнів

1.  - До нас на урок завітала сьогодні чарівна гостя. Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь хто вона.

Кружляє ніжно білий пух,

Міняє зайчик свій кожух,

Вдягає лиска рукавички,

Співають весело синички,

Ведмідь в барлозі вже дріма,

Яка пора скажіть? …(зима)

( На екрані з’являється зображення зими)

  • Здрастуй, чарівна Зимо. Ми раді, що ти завітала до нас на урок.

2.Бесіда «Зимонька – зима»

  • Діти, а які  ознаки зими ви знаєте? Яку ознаку найбільше любите?
  • Який сніг на дотик, колір?
  • Сніг приносить веселі ігри та забави. Які?

3.Вправа «Асоціативний кущ»

- З чим ви асоціюєте зиму?  

Що перше спадає на думку при слові зима?

4. Вірші про зиму. Діти, хто знає віршик про зиму і хоче нам розповісти?

Вчитель: А зараз, дітки, зима просить пограти веселі зимові ігри.

5. Гра про  зиму «ТАК чи Ні» (з лего)

 

 

 

 

6.Дидактична гра «Ознаки зими» (назвати зимове явище за світлиною)

 

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

       -Діти, з приходом зими все навколо стає красивим, ніжним,неначе білі скатертинки опустилися на землю.

          Зима прикрашає міста і села, посипаючи їх снігом,

розмальовує вікна чарівними візерунками, чіпляє бурульки під стріхи будинків. Але свій будиночок зима не може прикрасити, бо немає своєї домівки.                       

ІV. Повідомлення теми і мети уроку:

- А давайте ми зробимо зимі подарунок. Сьогодні на уроці ми залюбки навчимося робити аплікацію «Будиночок для зими»

C:\Users\Аня\Desktop\завантаження.jpgV. Демонстрація та аналіз зразка виробу:(На екрані зразок виробу)

Давайте розглянемо наш будинок. Найбільша частина будиночку це корпус оранжевого кольору. Вгорі розташований дах білого кольору, схожий на трикутник. На даху справа знаходиться комин. Подивіться, ось тут, на корпусі будинку,  зліва двері коричневого кольору, справа вікно прямокутної форми.

Також неподалік ми бачимо красуню ялинку, а біля будиночку стоїть сніго-

вик,охороняючи зимовий спокій дерев.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Послідовність виконання роботи:

  Отже, для того щоб зробити аплікацію нам знадобиться аркуш на який ми будемо клеїти наш будиночок, деталі будиночка:дах, комин, двері, вікно, а також вірний друг – сніговик та красуня ялинка.

1 – етап. Спочатку ми вирізаємо частини будиночка, а потім викладаємо деталі нашої аплікації, щоб побачити,як це буде виглядати.

   Я вирізала заздалегідь усе необхідне для аплікації, а тепер розташовую на аркуші.

2 – етап. Після цього будемо наклеювати. Почнемо з найбільшої частини, яку потрібно наклеїти – даху, адже, корпус у нас уже є. Клей ми будемо наносити від середини до країв, ось так.

  Нагадую, щоб наклеїти ми перевертаємо нашу заготовку кольоровою стороною на серветку, набираємо клей на весь ворс нашого пензлика і швидкими рухами від середини до країв наносимо клей на дах. Дах розташовуємо рівномірно, з однаковими відступами зліва і справа. За необхідності забираємо залишки клею серветкою. Після цього клеїмо комин, так само перевертаючи кольоровою стороною донизу і наносячи клей від середини до країв. Наклеюємо на даху справа, зверху.

     Таким самим чином ми наносимо клей на решту деталей: на двері, вікно, ялинку та сніговика, дотримуючись правильного розташування.

VІІІ. Правила безпеки поводження з клеєм та ножицями

  А тепер я хочу пригадати вам правила поводження з клеєм та ножицями.

   Давайте ще раз пригадаємо етапи виконання роботи, хто хоче мені допомогти? А тепер якщо все зрозуміло виконуємо аплікацію.

ІХ. Практична робота учнів.

 

 

 

 

 

 

  Пальчикова гімнастика

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна  робота  під  час практичної діяльності з дітьми, які потребують допомоги.

 

IX. Аналіз та виставка робіт 

 

X. Рефлекція «Незакінчене речення» (зі сніжинкою)

  • Найбільш цікаво на уроці було….         - Я відчув труднощі, коли ….
  • Найкраще у мене вийшло…                   - Мене здивувало…
  • Мені захотілося…                                   - Я спробую…

Вправа «Посмішка»

- Діти, Зима дякує вам за чудовий подарунок і дарує снігопад посмішок. 

-Нумо скоріше посмішки спіймали та один одному подарували.

 

- На цьому наш урок завершено. Дякую усім, що ви так гарно працювали на уроці. До побачення.

                                    

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
куць ганна
Додано
21 березня 2023
Переглядів
1187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку