18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Система рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі

Про матеріал

Урок побудований для колективної роботи учнів. Для того что б їх поділити на команди бажано використати хмарні сервіси Google, це дасть змогу самостійно учням випрати склад та командира команди, також відбутиться зв'язок з предметом інформатики.

Перегляд файлу

Автор: Приходна Ганна Володимирівна                                                                         Тема 2. Квадратична функція

УРОК №33

Тема уроку: Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі

Мета уроку: формування предметних компетентностей:

закріпити знання учнів про загальну схему розв'язування задач складанням системи рівнянь з двома змінними; відпрацювати навички розв'язування систем рівнянь з двома змінними різними способами, вивченими на попередніх уроках.

формування ключових компетентностей:

виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі; моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань; усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини.

Тип уроку: закріплення знань, відпрацювання вмінь.

Обладнання: клей, конверт №1, листи А4.

Перебіг уроку

I. Організаційний етап

Привітання учнів, підготовка до уроку. Перевірка присутніх учнів на уроці.

II. Перевірка домашнього завдання

Учитель проводить перевірку домашнього завдання https://onlinetestpad.com/hpppad7oxpzwg

 

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів

Основна мета цього уроку полягає в закріпленні вивченого матеріалу та подальшому формуванні в учнів сталих умінь та навичок.

IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів

 Завдання 1. Кожна команда отримує назву метода для розв’язання системи з двома змінними, та має продемонструвати алгоритм виконання за даним методом.

 Завдання 2. Учні мають на партах конверт №1 (умови різних задач та математичні моделі до них) їх завдання встановити відповідність. (див.додаток1)

 Розминка. Так як графіки відіграють важливу роль в курсі алгебри, давайте їх повторимо у формі розминки ( вчитель говорить функцію, а учень намагається відтворити її графік за допомогою рухів)

V. Відпрацювання вмінь

 Завдання 3.  «Працюємо творчо»

 Кожна команда має скласти задачу, математичною моделлю якої є система з двома змінними. Після чого вони обмінюються картками з іншими командами, розв’язують та демонструють свої результати.

 

VI. Підсумки уроку

 Оголошення результатів команд. Обговорення помилок, що були допущені в роботі.

 

VII. Домашнє завдання

 Виконати домашню самостійну роботу


Додаток1

1

9 клас  

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
28 січня 2020
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку