Урок побудований для колективної роботи учнів. Для того что б їх поділити на команди бажано використати хмарні сервіси Google, це дасть змогу самостійно учням випрати склад та командира команди, також відбутиться зв'язок з предметом інформатики.
Автор: Приходна Ганна Володимирівна Тема 2. Квадратична функція
УРОК №33
Тема уроку: Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі
Мета уроку: формування предметних компетентностей:
закріпити знання учнів про загальну схему розв'язування задач складанням системи рівнянь з двома змінними; відпрацювати навички розв'язування систем рівнянь з двома змінними різними способами, вивченими на попередніх уроках.
формування ключових компетентностей:
виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі; моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань; усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини.
Тип уроку: закріплення знань, відпрацювання вмінь.
Обладнання: клей, конверт №1, листи А4.
Перебіг уроку
I. Організаційний етап
Привітання учнів, підготовка до уроку. Перевірка присутніх учнів на уроці.
II. Перевірка домашнього завдання
Учитель проводить перевірку домашнього завдання https://onlinetestpad.com/hpppad7oxpzwg
ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Основна мета цього уроку полягає в закріпленні вивченого матеріалу та подальшому формуванні в учнів сталих умінь та навичок.
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Завдання 1. Кожна команда отримує назву метода для розв’язання системи з двома змінними, та має продемонструвати алгоритм виконання за даним методом.
Завдання 2. Учні мають на партах конверт №1 (умови різних задач та математичні моделі до них) їх завдання встановити відповідність. (див.додаток1)
Розминка. Так як графіки відіграють важливу роль в курсі алгебри, давайте їх повторимо у формі розминки ( вчитель говорить функцію, а учень намагається відтворити її графік за допомогою рухів)
V. Відпрацювання вмінь
Завдання 3. «Працюємо творчо»
Кожна команда має скласти задачу, математичною моделлю якої є система з двома змінними. Після чого вони обмінюються картками з іншими командами, розв’язують та демонструють свої результати.
VI. Підсумки уроку
Оголошення результатів команд. Обговорення помилок, що були допущені в роботі.
VII. Домашнє завдання
Виконати домашню самостійну роботу
Додаток1
1
9 клас