Скарби сучасної української писемності. Дара Корній 4 клас

Про матеріал
Скарби сучасної української писемності. Дара Корній Використання техніки комікс. Мета: • Навчальна: Навчити дітей користуватися програмою Pixton; Поглибити знання про сучасних письменників. Розширити кругозір в літературних жанрах. • Розвивальна: Розвивати зацікавленість у літературному мистецтві як предметі та явищі. Розвивати любов до літератури, самостійність. Розвивати вміння розбиратися у літературних жанрах, їх представників. Розвивати літературні смаки дітей. Розвивати креативність, а також комунікативні уміння і навички. Розвивати медіа грамотність. • Виховна: Виховувати вміння слухати один одного, висловлювати особисту думку.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку. Техніка – комікс.

Урок: літературне читання

Клас: 4

Тема: Скарби сучасної української писемності. Дара Корній

Мета:

  • Навчальна: Навчити дітей користуватися програмою Pixton; Поглибити знання про сучасних письменників. Розширити кругозір в літературних жанрах.
  • Розвивальна: Розвивати зацікавленість у літературному мистецтві як предметі та явищі. Розвивати любов до літератури, самостійність. Розвивати вміння розбиратися у літературних жанрах, їх представників. Розвивати літературні смаки дітей. Розвивати креативність, а  також комунікативні уміння і навички. Розвивати медіа грамотність.
  • Виховна: Виховувати вміння слухати один одного, висловлювати особисту думку.

Перебіг заняття

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація знань
  3. Мотивація начальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

На минулому уроці ми познайомилися з творчістю української письменниці Дари Корній. Завдяки її збірці «Чарівні істоти українського міфу» ми поблукали стежками правічного лісу, почули його дихання, подивилися в очі старенькому лісовикові та послухали чугайстрову сопілку.

Сьогодні наша подорож продовжується. Ми вирушаємо до річки на зустріч мавкам та русалкам, болотянику та болотяниці! А разом з тим у нас буде можливість створити власний комікс, щоб повністю поринути у чарівний світ українського міфу!

  1. Сприйняття нового матеріалу
  1. Загадки про українських міфічних істот;
  2. Робота з творами;
  3. Гімнастика для очей;
  4. Обговорення прочитаного;
  5. Гра «Вгадай хто я?»

Одному учню на лоб приклеюють стікер з персонажем (русалка,лісовик…). Його завдання відгадати хто він за допомогою питань, відповіді на які дадуть інші учні. Наприклад: я живу у воді? Я маю довге зелене волосся ? і т.д.

  1. Фізкультхвилинка;
  2. Знайомство з програмою Pixton.

Дітки, а ви знаєте, що таке комікс?

Комікс- мальовані історії, розповіді в картинках. Комікс поєднує риси таких видів мистецтва, як література й образотворче мистецтво

Малюнки в печерах, що залишили нам наші предки, теж можна вважати своєрідними коміксами.

Комікс – це не тільки картинки, але і лаконічний текст. Пряма мова зображується як “хмаринка”, що вилітає з вуст або голови персонажа. Слова автора поміщають під кадром. Мова дуже емоційна, широко використовуються вигуки, звуконаслідування. Для передачі емоційного напруження художник часто грає з формою, кольором або розміром шрифту.

За своїм змістом комікси близькі до літературних творів. Серед них можна знайти гумористичні, фантастичні, детективні і військові історії, пригоди тварин, романтику, вестерни, жахи, кримінал.  Існують комікси, присвячені класичним творам, серйозним політичним і соціальним проблемам.

Читати комікси треба “вміти”, так само як треба “вміти” слухати музику, розуміти живопис або сприймати літературний твір.

Настав час для найцікавішого! Всі ми чекали миті, коли зможемо створити комікс! Але щоб це зробити  нам потрібно познайомитись з програмою, яка  допоможе  претворити історію у малюнки!

Рixton — це програма для створення коміксів,цікавих оповідей в рисунках. Як відомо, комікс  (від англ. Comic — комедійний, комічний, смішний ) — послідовність малюнків, що містять короткі та стислі  тексти. Герої історій супроводжуються «мовними хмарками», які  словесно відображають взаємовідносини між дійовими особами .

Рixton — це зручний конструктор з великим набором героїв, декорацій,фонів. Він дозволяє змінювати положення тулуба та інших частин тіла учасників, «одягати»  їх відповідно до ролі, озвучувати. 

  1. Закріплення знань
  1. Створення коміксу на основі прочитаного.

 

  1. Підсумок уроку
  1. Питання до теми
  2. Рефлексія
  1. Домашнє завдання

Створити власний комікс, де героями будете ви та істоти чарівного українського міфу. Подумайте, щоб ви хотіли дізнатися про них.  На наступному уроці кожен презентуватиме свій міні комікс.

docx
Додано
16 червня 2022
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку