«Скажи «ні» насильству »

Про матеріал
Заняття «Скажи «ні» насильству » були основані на формуванні знань про види та запобігання насильству. Саме така робота дає змогу сформувати у дітей толерантність, доброзичливість, міжособистісні стосунки та відповідальність за свої дії сьогодні та у майбутньому житті.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу:

Скажи «Ні» насильству»

 

І в житті, як на полі мінному,

Я просила у цьому сторіччі

Хоч би той магазинний мінімум:

«Люди, будьте взаємно ввічливі».

І якби на те моя воля,

Написала б я скрізь курсивами:

«Так багато на світі горя,

Люди, будьте взаємно красивими!»

Ліна Костенко

 

 

Заняття «Скажи «ні» насильству » були основані на формуванні знань про види та запобігання насильству. Саме така робота дає змогу сформувати у дітей толерантність, доброзичливість, міжособистісні стосунки та відповідальність за свої дії сьогодні та у майбутньому житті.

 

Основні завдання заняття: усвідомити важливість знання про свої права та обов’язків. Навчити дітей висловлювати свої думки. Знати та вміти застосовувати свої знання.

Мета: навчити дітей розрізняти види насильства, вміти правильно користуватися своїми правами та знати свої обов’язки.

Час: 45-60 хв.

Матеріали: папір, фломастери, кольорові олівці.

 

 

Хід заняття

 

 

Вправа «Знайомство»

Мета: створення емоційно комфортної атмосфери довіри. Ця вправа  є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.

Обладнання: листочки паперу, фломастери.

Кожна дитина називає своє ім’я та хороше і приємне про сусіда .

Вправа «Асоціативне дерево»

Мета: проаналізувати знання учнів, щодо теми.

Матеріали: дошка, крейда.

На дошці прописуються слова «Насильство» та «Види насильства». Формується асоціативне дерево.

 

Анонімне опитування.

Шановний друже!

Нам було б цікаво знати твою  думку щодо проблеми насильства у школі. Тож чекаємо на щирі відповіді на запропоновані запитання анкети.

 Дякуємо за допомогу!

  1. Чи є насилля з боку школярів у нашій школі?
    • так;
    • ні;
    • не знаю.
  2. Якщо є, то яке?
    • моральне;
    • фізичне;
    • інше (допишіть) ___________________________________________________________
  3. Як ви вважаєте, як треба поводитись у ситуації скоєного насильства?
    • треба помститися;
    • треба промовчати;
    • треба попросити допомоги:
      •    учителя;
      •    батьків;
      •    правоохоронних органів.
    • Інше (допишіть) _____________________________________________________________

 

  1. Як ви думаєте, яким чином можна уникнути насильства у школі? __________________________________________________________________________

 

 

Інформаційний блок на тему «Покарання та запобігання насильству»

Обговорення відповідальності за насильство.

 

Опитувальник

 Анкета

Види насильства проти дітей:

  1. Фізичне;
  2. Психологічне;
  3. Сексуальне;
  4. Економічне.

 

Визначити до якого виду насильства ми відносимо певні диспозиції відповідальності за Кримінальним кодексом України.

 

 

Диспозиція Кримінального кодексу України

Види насильства

 

Ст.115 Умисне вбивство.

 

Ст.119 Вбивство через необережність.

 

Ст.126 Побої і мордування.

 

Ст.127 Катування.

 

Ст.129 Погроза вбивства.

 

Ст.152 Згвалтування.

 

Ст.156 Розбещення неповнолітніх.

 

Ст.166 Злісне невиконання обов’язків по догляду за дитиною.

 

Ст.194 Умисне знищення або пошкодження майна.

 

Ст.195 Погроза знищення майна.

 

 

 

Вправа «Ситуація з життя»

Діти згадують та обговорюють ситуації котрі вони спостерігали або брали участь.

При обговоренні визначається вид насильства та вирішення проблеми.

 

Вправа «Створи буклет»

Учні створюють самостійно буклет « Як запобігти насильству»

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку