«Спілкування, як важлива частина нашого життя. Вчимося правильно говорити»

Про матеріал
Заняття «Спілкування, як важлива частина нашого життя. Вчимося правильно говорити» були основані на формуванні толерантного ставлення один до одного, вміння спілкуватися. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу:

«Спілкування, як важлива частина нашого життя.

Вчимося правильно говорити»

 

Чудова думка втрачає свою цінність,

коли вона погано висловлена. 

Ф. Вольтер

 

Заняття «Спілкування, як важлива частина нашого життя. Вчимося правильно говорити» були основані на формуванні толерантного ставлення один до одного, вміння спілкуватися. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому.

Основні завдання заняття: усвідомити важливість спілкування та налагодження міжособистісних зв’язків. Навчити дітей висловлювати свої думки, відчуття.

Мета: навчитися правильно спілкуватися та виявляти свої емоції та відчуття. Ставитися з повагою до співрозмовника. Сформувати дружню атмосферу.

Час: 45-60 хв.

Матеріали: ватман, папір А4, кольорові олівці,фломастери.

 

 

Хід заняття

 

Вправа «Передай настрій»

Мета: створення емоційно комфортної атмосфери довіри. Ця вправа  є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.

Кожен учасник називає своє ім’я та долоньки передає хороші слова або компліменти.

 

Інформаційний блок на тему «Важливі аспекти спілкування»

Інформація по видах спілкування та важливість спілкування у житті кожного з нас.

 

Вправа «Людина з багажем»

Матеріали: папір, олівці, фломастери

Учні малюють людину. В одній руці малюємо чемоданчик  в іншій повітряні кульки.

Кожна дитина обдумуючи прописує в кульках риси характеру, котрі заважають нам у спілкуванні та від яких нам потрібно позбутися. На валізі пишуть який багаж, риси, повинні бути для правильного та толерантного спілкування.

Обговорення.

 

Вправа-розминка

Мета: підняти настрій, зняти напругу, активізувати увагу образне уявлення, підвищити згуртованість в групі.

  • долоні положення вниз;
  • долоні в положенні «ребро»;
  • долоні в положенні вверх;
  • оплеск.
  • показуємо неначе «ок»
  • великий палець ховаємо до кулака

Повторити 3-5 раз збільшуючи темп виконання.

 

Вправа «Дерево добрих слів»

Матеріали: ватман, фломастер

На ватмані намальоване дерево. Кожній дитині роздається вирізаний листочок, або стікер у вигляді листочків.

Учні записують на листочках приємні слова, компліменти, вітання, тощо та прикріплюють до дерева, створюючи «Дерево добрих слів»

 

Підсумок

- Чи хотіли б ви щось додати?

- Що ви відчували виконуючи завдання?

- Що запам’яталося?

- Що було найцікавішим?

- Що було важко ?

- Які у вас були відчуття?

- Що не дуже сподобалося?

- Що хотіли б повторити?

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку