Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками.

Про матеріал
Конспект уроку розроблений для учнів першого класу нуш з математики. У конспекті цікаві завдання для усного рахунку. Під час вивчення нового матеріалу учням подобається досліджувати. Корисні вправи для групової роботи та на логічне мислення
Перегляд файлу

Тема: Склад числа 5. Складання виразів на додавання за малюнками.

Мета: дослідити склад числа 5, вправляти учнів у складанні виразів на додавання, закріплювати склад попередніх чисел, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, вдосконалювати вміння писати цифри, навички усної лічби.

Обладнання. М’яч, набори предметних малюнків, цифри, картки, цеглинки лего,картки для групової та роботи в парах, ноутбук.

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі: математична.

                                     Хід уроку.

  1. Вступна частина.
  2. Організація  класу.

Нумо, діти, підведіться,

Один одному всміхніться.

Починаємо урок

Дзень-дзелень уже дзвінок.

  1. Усні обчислення.
  1. Веселі сходинки.

 4

 3 2

 1

  1.  Гра з м’ячем “Парні – непарні”

 

 

  1. Гра “Засели в будиночок сусідів”.
  2. Гра “День і ніч”

Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг,

Скільки стало їх усіх?

На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Трє чорних - скільки всіх?

Мчаться на санчатах

Четверо малят.

Троє з них дівчата,

Скільки ж тут хлоп’ят?

Три овечки коло гречки,

На лужку ще три овечки.

Полічи овечок цих.

 Скільки стало їх усіх?

  1. Основна частина.

Дослідження складу числа 5.

Робота з предметними малюнками.

  • Полічіть скільки у кошику морквинок.

Давайте розкладемо їх на дві тарілочки.

Як це можна зробити?

А результати запишемо ось так:

                                                5

                               4                                1

                              3                                 2

  1.                                 3

                              1                                  4

Подивіться на наші записи. Що ми отримали?

Діти, а до якої групи рослин належить морквочка?

Що ви про неї знаєте?

Може, ви знаєте про моркву якісь загадки?

  1. Робота за підручником. (ст. 21, з.1)
  2. Закріплення складу чисел 2, 3, 4.

Гра Вірю-не вірю.

Візьміть цеглинки зеленого і червоного кольорів. Якщо відповідь вірю”- показуєте зелену цеглинку, не вірю”- червону.

Чи вірите ви, що 1+1=2

Чи вірите ви, що 3-це 2 i 2

Чи вірите ви, що 3-це 2 і 1

Чи вірите ви, що 3+1 =4

Чи вірите ви, що 4=2+2

Чи вірите ви, що 3+2=4

  1. Фізхвилинка.
  2. Закріплення умінь складати вирази на додавання за малюнками.
  1. Робота з підручником (ст.21, з. 2)

Перевірка завдання гра клубачок по класу.

  1. Робота в групах.

Діти виконують завдання. Зачитують та чіпляють свої роботи на дошку.

 arifmeticheskie_zadachi_dlya_detey_v_kartinkah_do_10_8_08060412-e1536389424297.jpg


002.jpg 

 

 

 

Matematicheskie_uprazhneniya_dlya_detey_4-6_let_1.jpg

  1. Завдання на логічне мислення.

Уважно подивіться на екран телевізора. Хто завітав до нас у гості?

Чому це їх три?

Який же з них правильний?

traffic_light_coloring_2.jpg                      traffic_light_coloring_2.jpg                   traffic_light_coloring_2.jpg

Бесіда про правила дорожнього руху.

  1.        Заключна частина. Рефлексія.

Гра “Мікрофон.

Яке число дослідили на уроці?

Чого навчилися?

Що було складним?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
2942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку