Урок математики.Тема ."Число й цифра 6. Написання цифри 6.Виконання дій"..

Про матеріал
Даний урок дозволяє дітям легко та доступно ознайомитися із з числом та цифрою 6.
Перегляд файлу

Урок 31    1   клас .

 Тема. Число й цифра 6. Написання цифри 6. Виконання дій.

Мета: ознайомити учнів із цифрою 6 та  утворенням числа 6 і; навчити писати цифру 6, порівнювати числа в межах 6; продовжувати формувати вміння читати складати й складати вирази на додавання; розвивати увагу, логічне мислення, виховувати позитивне ставлення до предмета.

Обладнання: цифри від 1 до 6; предметні малюнки .

ХІД УРОКУ

І Організація класу

Продзвенів уже дзвінок!

Всі прийшли ми на урок.

Будем плідно працювати,

Числа разом рахувати.

Всі готові? Що ж, пора!

Вже працює дітвора.

ІІ. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1. Математична розминка.( використовуємо  віяло)
1) Покажіть  число  3;
2) яке число при лічбі передує числу 2;(1)
3) скільки буде коли до двох додамо три; (5)
4) покажіть, яке число ми вивчили на попередньому уроці.(5)

1. Гра «Вітерець».

Давайте допоможемо Петрику і Равликові  знайти значення до виразів.

765

 

 

IIІ. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота  на  с. 33 підручника.

Мудрик знову завітав, цифру нам нову подав.

На лінійці показав. (цифра 6)

  1. Виконання завдання 1 на с. 33 підручника.

Скоро вже зима прийде ,

Скільки сніжок принесе?

Ви уважно придивіться, порахуйте, не баріться. ( 6 сніжинок на малюнку)

******

Троє курчаток угорі,

Знизу в нас також аж три.

Скільки разом поміркуй,відповідь мені даруй. ( 3 і 3 разом 6)

*****

Два і два, і два .

Чаю випєм недарма.

Всі ми разом працювали,

Скільки ж нас не лінувалось? ( 2+2+2 – разом 6)

*****

Наш годинник не стоїть,

Стрілочка вже знов біжить.

Котру годину показує годинник? ( на годиннику 6 .00, або 18.00)

 

  1. Завдання 2. Знайомство з цифрою 6.

C:\Users\Asus\Desktop\изображение_viber_2019-10-31_15-29-19.jpg

 

 

Цифра «шість» - немов замок:

Знизу – круг, вгорі –гачок.

Спостереження за написанням цифри шість. (Відео по телевізор  « Равлик і Сонечко»)


4. Виконання завдання 3.

Мудрик кубиком  жонглює.

Він із нами не жартує!

Синіх п’ять поставив вже і червоний ще несе.

Скільки разом помудруйте та швиденько порахуйте. ( 5 та ще 1 – це 6)

*****

5. Виконання завдання 4 на с. 33 підручника.

Виконати дії використовуючи підказки –кружечки.
 

6. Фізкультхвилинка

III. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розташування цифр у порядку зростання чисел.

2. Логічна вправа.

 Закресли « зайві» предмети  та напиши цифру 6.

C:\Users\Asus\Desktop\изображение_viber_2019-10-31_15-16-06.jpg

C:\Users\Asus\Desktop\изображение_viber_2019-10-31_15-16-06.jpg

3. Виконання завдання 3 на с. 33 зошита.

Намалюй відповідну кількість.

C:\Users\Asus\Desktop\изображение_viber_2019-10-31_15-16-05.jpg

 

  1. Виконання завдань 4  на с. 33 зошита.

C:\Users\Asus\Desktop\изображение_viber_2019-10-31_15-16-05.jpg

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Бесіда.
    - З якою цифрою познайомилися?
    - Яке число передує шести?
    -  Як утворилося число шість?
  • Оцінимо те, як ми працювали сьогодні на уроці.(смайлики)

 

C:\Users\Asus\Desktop\ᐈ Слайлик фото, фотография смайлик _ скачать на Depositphotos®_files\depositphotos_11947743-stock-photo-set-of-smiley-icon(1).jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
1203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку