Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Склад числа 8. Складання прикладів на додавання

Про матеріал
Тема. Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр Мета: на основі практичних дій з предметами розглянути різні варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати вміння писати вивчені цифри; розвивати логічне мислення.
Перегляд файлу

Тема. Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр

Мета:  на основі практичних дій з предметами розглянути різні варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати вміння писати вивчені цифри; розвивати логічне мислення.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Лічба предметів у межах 8

2. Складання та розв’язування прикладів за малюнками. Запис прикладів на дошці й у зошиті

3. Самостійна робота за картками. Учитель оголошує кожне завдання. Учні поступово виконують завдання в картці.

4. Письмо цифр, які вивчили. Цифровий диктант, написання рядків цифр за вибором учителя

II. Вивчення нового матеріалу

1. Склад числа 8

Робота проводиться з геометричним матеріалом.

— Згадайте, як ми на минулому уроці утворювали число. Наприклад, число 8 можна утворити шляхом додавання до попереднього числа 1, а можна й по-іншому. Вчитель пропонує покласти на парту ліворуч і праворуч стільки фігур, щоб у сумі вони утворювали число 8. Учні утворюють різні варіанти. Поступово на дошці заповнюється табличка.

Робота за підручником.

— Поясніть, як за допомогою клітинок можна утворити число 8.

2. Колективне складання та записування прикладів на додавання за малюнками підручника (№ 2)

3. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)

4. Порівняння чисел за допомогою геометричного матеріалу

Учитель показує два числа, а діти, користуючись фігурами, порівнюють їх і показують відповідну картку зі знаком. Вчитель нагадує учням, що порівнюють перше число з другим.

5. Гра-змагання «Чия команда швидше?»

На дошці — три групи прикладів, у яких одне число пропущене. Клас поділяється на 3 команди (за рядами). За сигналом кожен член команди вибігає до дошки і вставляє потрібне число. Виграє та команда, яка швидше впоралась із завданням.

5 +    = 7

   + 1 = 2

6 +    = 7

1 +    = 3

   + 6 = 8

4 +    = 6

   + 3 = 6

2 +    = 4

4 +    = 8

   + 1 = 8

   + 4 = 7

5 +    = 8

4 +    = 5

   + 1 = 4

5 +    = 6

6. Весела задача

Сім птиць зліпив Семенко, а одну — мала Оленка. Друзі, ви б не полічили, скільки діти птиць зробили?

III. Підсумки уроку

 

 

 

doc
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку