Тема уроку. Склад, номенклатура і класифікація солей
Очікувані результати |
- дає визначення поняття солі; - називає середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою; - наводить приклади середніх солей; - розрізняє середні солі; формули солей серед інших класів сполук; - складає хімічні формули середніх солей. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся про:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 28 на с. 149-150 підручника з хімії (автор Григорович О.В.). |
|
Б Опрацюй інформацію в опорній схемі до уроку |
інструктивна картка |
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, презентації, відео) склади у зошиті конспект у вигляді опорної таблиці наведеної нижче (заповни четвертий стовпчик “Солі”). Звертаю увагу! У робочому зошиті на розвороті продовжуй заповнювати таблицю за зразком. |
Опорна таблиця до уроку
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 9,10 на с. 153 |
|
Б тестові завдання № 28 з посібника “Тестові завдання. |
||
В завдання з інтернет-сервісу за покликанням. |
||
Відповіді на тестові завдання з посібника надішли в вигляді фото вчителю. |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли їх в чат Microsoft Office вчителю. |
Опорна схема до уроку
Опорна схема до уроку