Складання алгоритмів опрацювання числових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
Завдання
У середовищі програмування Lazarus розробіть проект Суматор, у якому після натиснення кнопки Старт у вікні введення даних слід ввести трицифрове ціле число. Після чого у вікно повідомлення буде виводитися сума його цифр.
1. Сплануйте проект. Передбачте, які об’єкти будуть використані на екранній формі та які події будуть відбуватися з ними.
2. У папці Навчальні проекти власної структури папок створіть папку Суматор. Виконайте інші дії підготовчого етапу розробки проекту.
3. У вікні дизайнера форми середовища Lazarus додайте об’єкт — кнопка, надайте значення її властивості Caption: Старт.
4. Створіть процедуру опрацювання події: натиснуто кнопку Старт. Опишіть змінні величини, які будуть використовуватися:
5. Запишіть команду введення значення для змінної chislo:
6. Проаналізуйте та введіть програмний код виділення цифр числа:
7. Додайте до програмного коду команду створення вікна повідомлення:
8. Запустіть проект на виконання. Перевірте для введеного числа 732, ви маєте отримати результат 12.
9. Завершіть роботу з проектом і середовищем програмування.
У деякому місті всі пішохідні доріжки побудували на перпендикулярних лініях. Але це не був найкоротший шлях. Розробіть проект у середовищі Lazarus, за допомогою якого можна буде представити мерії деякого міста розрахунок довжини нових коротких доріжок.
Підказка: