Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайту про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)

Про матеріал
План-конспект уроку на тему "Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайту про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)".
Перегляд файлу

Тема: Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайту про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).

Мета: навчальна — навчати учнів створювати інформаційні тексти для шкільного веб-сайту; розвивальна — розвивати зв'язне мовлення, навички складання текстів публіцистичного стилю; виховна — сприяти формуванню почуття громадянської відповідальності, активної життєвої позиції.

Обладнання: словник літературознавчих термінів, зразки газетних інформацій, інформацій із веб-сайтів, проектор.

Тип уроку: урок розвитку зв'язного мовлення.

                                                              Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань учнів

З вами, безперечно, траплялися найрізноманітніші пригоди — повчальні, веселі, сумні, небезпечні, неймовірні. І вам, напевно, хочеться поділитися тим, що відбулося, розповісти про все так захоплююче, щоб усі заслухалися.

Повчимося ж цікаво розповідати про те, що трапилося з кожним із нас.

ІII. Відтворення теоретичних відомостей

  1. Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4

  1. .Бесіда.
  1. Які слова називаються вставними?
  2.  Яка роль вставних слів у  мовленні? На що вони можуть вказувати? 
  3. Як інтонуються речення зі вставними словами?
  4. ·Які розділові знаки ставляться при вставних словах?
  5. ·Чи є вставні слова членами речення?

ІV. Ознайомлення учнів з темою та завданнями уроку
Допис у газету інформаційного характеру – це коротке оперативне повідомлення про конкретні події та явища, які можуть зацікавити багатьох.

Допис обов’язково має бути актуальним.

Мета допису – поінформувати, повідомити про те, що відбулося, де і коли.

Допис: Що відбулося? Коли відбулося? Де відбулося?

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Хоча для допису характерні стислість і конкретність, проте не виключається використання епітетів, порівнянь та інших художніх засобів.

Прочитайте допис до веб-сайта. Визначте його тему, основну думку, тип і стиль мовлення.

НЕЗАБУТНЯ ЗУСТРІЧ З МАЙСТРОМ СЛОВА

На початку листопада в нашій школі відбулася зустріч з відомим українським письменником Дмитром Григоровичем Білоусом.

Щоб послухати гостя й поставити йому свої запитання,

в актовому залі зібралися майже всі учні та вчителі. Дмитро Білоус надзвичайно цікаво розповів про місцевість, де він народився, країни, у яких побував, про свою творчу працю. Поет прочитав вірші з популярних збірок “Диво калинове” та “Чари барвінкові”, у яких майстерно розкривається краса й багатство українського слова. А потім поезії Дмитра Білоуса читали учні. Навіть коли зустріч офіційно закінчилася, діти ще довго спілкувалися з письменником, ставили багато запитань, брали автографи на пам’ять.

Зустріч із відомим майстром слова залишила неповторні враження в душах учнів і вчителів.

ПАМ’ЯТКА «Як писати інформацію до веб-сайта»

1. Обдумати тему, обрану для допису, сформулювати основну думку.

2. Визначити адресата й мету майбутнього висловлювання.

3. Продумати структуру тексту (вступ, основну частину, висновок).

4. Чітко сформулювати відповіді на запитання: що відбулося? де? коли?

5. Скласти план.

6. Написати текст на чернетці, прочитати та за потреби внести виправлення чи доповнення.

7. Переписати текст.

V. Написання інформації на самостійно обрану тему

ТЕМИ:

1. Відзначення якогось свята у вашому класі (школі).

2. Допомога учнів людям похилого віку (дитячому будинку, бібліотеці). 

3. Похід (прогулянка, екскурсія). 

4. Відвідання музею (виставки, театру). 

5. Спортивні змагання. 

6. Облаштування класної кімнати (шкільного стадіону, музею, подвір’я).     

7. Зустріч з відомими людьми.

VІ.  Послухайте дописи, підготовлені вашими однокласниками. Що вам сподобалося в цих висловлюваннях?

VІІ. Підсумок уроку

Вправа «Рефлексія»

Учні за хвилину завписують в зошити що їм сподобалось на уроці та що не сподобалось.

VІІІ. Домашнє завдання:

        Удосконалити текст інформації. Записати оброблений текст.

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Луцковская Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Проценко Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Пинзарь Ірина
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
22841
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку