Складання рівнянь окисно-відновних реакцій

Про матеріал
Поглибити знання учнів про окисно-відновні реакції, закріпити знання основних понять та вміння визначати й застосовувати такі поняття: «ступінь окиснення», «окисник», «відновник», «окиснення», «відновлення»; навчити учнів складати рівняння окисно-відновних реакцій методом електронного балансу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хочу старанно працювати на уроці та дізнатися багато нового.  Працювати на уроці не хочу, не цікаво. Мені байдуже, якщо вчитель перевіре буду працювати, якщо ні – не буду. Мені незручно, я так мало знаю.

Номер слайду 2

СТВОРИМО ХІМІЧНУ ЯЛИНКУ

Номер слайду 3

Підніміть формули сполук, у яких ступені окиснення елементів дорівнюють нулю: Cl2 Zn

Номер слайду 4

Підніміть сполуки, в яких Сульфур виявляє ступінь окиснення +4 SO2 H2SO3

Номер слайду 5

Підніміть записи процесів окиснення Fe0 - 2e →Fe+2 Fe+2 - 1e→ Fe+3

Номер слайду 6

Підніміть записи процесів , в яких Манган є відновником Mn0 - 2e→ Mn+2 Mn+3 - 1e →Mn+4

Номер слайду 7

Розгадайте кросворд

Номер слайду 8

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Девіз уроку: Навколишній світ – хімічна лабораторія, в якій щосекундно відбуваються окисно-відновні реакції.

Номер слайду 11

Схема взаємозв’язку змін ступенів окиснення з процесами окиснення і відновлення Відновлення – ступінь окиснення зменшується (+℮) -4, -3, -2, -1, 0, +1, +2, +3, +4, +5, +6, +7, +8 Окиснення – ступінь окиснення збільшується (-℮)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка «Хтось знаходить, а хтось втрачає» Жукова О.В. Новоукраїнська ЗШ №8 Кіровоградська обл.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

СТВОРИМО ХІМІЧНУ ЯЛИНКУ

Номер слайду 18

Закріпи свої знання!

Номер слайду 19

Доберіть коефіцієнти у схемах окисно – відновних реакцій методом електронного балансу, вкажіть окисник і відновник, процеси окиснення та відновлення. 1. Cu + H2SO4 -> CuSO4 + SO2 + H2O 2. CuO + NH3 -> Cu + N2 + H2O 3. H2S + HNO3 -> H2SO4 + NO2 + H2O 4. KClO3 + S -> KCl + SO2 5. P2O5 + C -> P + CO 6. FeCl3 + H2S -> FeCl2 + S + HCl 7. SO2 + HNO3 + H2O -> H2SO4 + NO 8. CuO + NH3 -> Cu + N2 + H2O 9. HJ + H2SO4 -> J2 + H2S + H2O 10. P + HNO3 -> HPO3 + NO2 + H2O

Номер слайду 20

Сьогодні на уроці я: я дізнався... було цікаво.... було важко... я виконував завдання... я зрозумів, що... тепер я можу... я відчув, що... я набув... я навчився... у мене вийшло... я зміг... я спробую... мені захотілося... Метод мікрофон

Номер слайду 21

Домашнє завдання:

Номер слайду 22

На сьогодні заняття закінчено

ppt
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
3342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку