Урок в 9 класі "Повторення вивченого у 8 класі. Основні класи неорганічних сполук"

Про матеріал
Урок повторення навчального матеріалу за 8 клас з використанням міні-конференції. На етапі застосування повторених знань та умінь учням пропонуються авторські інтерактивні вправи на платформі learningapps.org.com та домашнє завдання у вигляді он-лайн тестування на платформі naurok.
Перегляд файлу

Хімія 9 клас . Урок № 1

Тема: Повторення основних питань курсу хімії 9 класу. Основні класи неорганічних сполук.

Очікуваний результат: учень класифікує неорганічні сполуки; наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів неорганічних сполук; порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів; критично ставиться до власних знань з хімії.

Тип уроку: міні-конференція.

Обладнання: персональний комп’ютер, смартфони у учнів, роздатковий матеріал з QR-кодами завдань, листки ватману (А3), фломастери на групу..

Попередня підготовка: клас поділено на малі групи (2-4 учні), в групі обрано лідера.

На дошці або екрані епіграф до уроку:

«Щоб щось зробити потрібно перестати говорити і почати робити»

          (Уолт Дісней)

Хід уроку:

І. Організація класу.

ІІ Оголошення теми уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення. Кожна група отримує завдання: використовуючи наданий учителем матеріал (підручник 8 класу або заготовлену роздруківку-довідку) підготувати міні-доповідь про один з класів неорганічних сполук (Оксиди. Кислоти. Основи. Солі) за планом:

  1. Визначення даного класу.
  2. Особливості хімічного складу.
  3. Класифікація (принципи поділу, на які групи поділяються, приклади).
  4. Принципи хімічної номенклатури (навести приклади).

До виступу зобразити на плакаті графічно схеми класифікації класів неорганічних сполук, особливості їх будови та номенклатури.

ІV. Міні-конференція. Представники кожної групи виступають перед класом з доповідями згідно плану, демонструють на плакатах свої напрацювання. Учасники даної групи можуть доповнювати виступи, слухачі задавати питання, якщо щось їм незрозуміло.

V. Закріплення. Робота в програмі learningapps.org. Учні виконують завдання на закріплення навчального матеріалу.

Вправа 1. Скласти пазл. Правильно визначити оксиди, основи, кислоти та солі за їх хімічними формулами.

https://learningapps.org/7898949

Вправа 2. Знайти пару. Знайти пару формула сполуки та її назва.

https://learningapps.org/7899198

QR Code

VI. Рефлексія. Вправа «Мікрофон». Продовжити речення

Я задоволений (задоволена), бо легко згадав (згадала) …

Я побачив (побачила), що потрібно ще повторити…

VIІ. Домашнє завдання. Повторити за підручником 8 класу (можна використати он-лайн підручники) основні властивості неорганічних сполук,  виконати тест на платформі naurok.com.ua

За посиланням

https://naurok.com.ua/test/osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-2746.html

doc
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Розробки уроків
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
3045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку