Основні правила спілкування . Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуаціїРозвиток мовлення
Номер слайду 2
Д-ДЯКУЮ Б-БАЖАЮ Вправа «Абетка гарних слів». Назвіть гарне ввічливе слово , яке служить для привітання, подяки і так далі , на будь-яку букву
Номер слайду 3
н к з м к с а д о к щ+ + + – – + + – – + +4 5 2 1 0 2 2 5 1 3 3додати або відняти цифри за алфавітом. Прочитати зазначеніслова.п с а ї а к с в а и – – + + + + – + + –3 3 2 3 4 3 4 5 2 43 3 2 3 4 3 4 5 2 4 4 5 2 1 0 2 2 5 1 3
Номер слайду 4
Розгадайте ребус Відповіді. Мовлення. Спілкування. Мова.
Номер слайду 5
Ø Робота з текстом. Люди в процесі праці чи відпочинку спілкуються між собою. Це сприяє розвитку людини, дає можливість формувати свою майстерність, ставати кращою. Спілкуються люди й за допомогою жестів, міміки, музики, співу, танців, але найбільше значення для спілкування має мова та мовлення. Люди в процесі праці чи відпочинку спілкуються між собою. Це сприяє розвитку людини, дає можливість формувати свою майстерність, ставати кращою. Спілкуються люди й за допомогою жестів, міміки, музики, співу, танців, але найбільше значення для спілкування має мова та мовлення.
Номер слайду 6
Ø Бесіда.– Яка тема тексту? – Назвіть особливості усного та писемного мовлення. – У якій формі ви частіше спілкуєтеся – в усній чи писемній?
Номер слайду 7
Ø Вправа «Інтерв’ю». Методичний коментар: учні беруть інтерв’ю усно в сусіда по парті про свої плани на найближчі вихідні. each other.
Номер слайду 8
Робота із схемою
Номер слайду 9
Ø Вправа «Монолог». Методичний коментар: учні складають монолог на тему " Моя улюблена телепередача "
Номер слайду 10
Фізкульпауза. Встаньте, діти, посміхніться,Землі нашій уклоніться. За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться,Вліво, вправо нахиліться,Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьтеІ за парти тихо сядьте.
Номер слайду 11
Ø Вправа «Діалог». Методичний коментар: учні в парах складають діалог на тему «Моя улюблена телепередача».
Номер слайду 12
Вправа «Аналітики» . Методичний коментар: охарактеризувати подану ситуацію за схемою: Адресант (мовець). Адресат (слухач). Форма мовлення (усна/писемна). Вид мовлення (монолог/діалог). Мета спілкування. Умови спілкування. 1. Дорогі друзі! Вітаю вас зі святом Першого дзвоника. Бажаю вам міцного здоров’я, мирного чистого неба, веселих днів, щирих друзів. Ваш однокласник Сашко.
Номер слайду 13
1. – Марійко, ти повчила уроки? – Так, але залишилося вивчити вірш. А що ти, мамо, хотіла? – Мені потрібна твоя допомога. Але я можу почекати, доки ти вивчиш вірш. – Я допоможу тобі зараз, а потім буду вчити. Вірш невеликий і легенький.
Номер слайду 14
Вправа «Деформований текст» . Методичний коментар: один учень читає деформований текст, другий – переказує, а третій – записує. – Привіт, Максиме! Як поживаєш? Чим займається твій брат? Куди це ти поспішаєш? Котра година? Ти виконав домашнє завдання з математики? Даси списати? Як зіграли «Шахтар» – «Динамо»? – Дякую. Добре. До школи. Привіт. Восьма тридцять. Грає на комп’ютері. Виконав. Два – два. Нічия. Так.
Номер слайду 15
Повідомлення домашнього завдання. Для всіх учнів. Скласти монолог та діалог.
Номер слайду 16
1. Підбиття підсумків уроку. Вправа «Ти мені – я тобі». Методичний коментар: учні один одному ставлять питання за темою уроку. 2. Рефлексія. Вправа «Три – два – раз». Методичний коментар: висловити думки з трьох позицій: ü Три факти, які були новими, цікавими, несподіваними. ü Два факти, які здалися нецікавими або вже відомими. ü Один факт, який хотілося б вивчити детально.