Ø Робота з текстом. Люди в процесі праці чи відпочинку спілкуються між собою. Це сприяє розвитку людини, дає можливість формувати свою майстерність, ставати кращою. Спілкуються люди й за допомогою жестів, міміки, музики, співу, танців, але найбільше значення для спілкування має мова та мовлення. Люди в процесі праці чи відпочинку спілкуються між собою. Це сприяє розвитку людини, дає можливість формувати свою майстерність, ставати кращою. Спілкуються люди й за допомогою жестів, міміки, музики, співу, танців, але найбільше значення для спілкування має мова та мовлення.
Вправа «Аналітики» . Методичний коментар: охарактеризувати подану ситуацію за схемою: Адресант (мовець). Адресат (слухач). Форма мовлення (усна/писемна). Вид мовлення (монолог/діалог). Мета спілкування. Умови спілкування. 1. Дорогі друзі! Вітаю вас зі святом Першого дзвоника. Бажаю вам міцного здоров’я, мирного чистого неба, веселих днів, щирих друзів. Ваш однокласник Сашко.
Вправа «Деформований текст» . Методичний коментар: один учень читає деформований текст, другий – переказує, а третій – записує. – Привіт, Максиме! Як поживаєш? Чим займається твій брат? Куди це ти поспішаєш? Котра година? Ти виконав домашнє завдання з математики? Даси списати? Як зіграли «Шахтар» – «Динамо»? – Дякую. Добре. До школи. Привіт. Восьма тридцять. Грає на комп’ютері. Виконав. Два – два. Нічия. Так.
1. Підбиття підсумків уроку. Вправа «Ти мені – я тобі». Методичний коментар: учні один одному ставлять питання за темою уроку. 2. Рефлексія. Вправа «Три – два – раз». Методичний коментар: висловити думки з трьох позицій: ü Три факти, які були новими, цікавими, несподіваними. ü Два факти, які здалися нецікавими або вже відомими. ü Один факт, який хотілося б вивчити детально.