Тема. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
Мета:навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою розгалуження, навчити складати та виконувати алгоритми з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі;
розвивальна: сприяти розвитку спостережливості, уваги, пам’яті, уяви, мислення, виробляти звички до планування своїх дій, самостійно контролювати проміжні і кінцеві результати роботи;
виховна: виховувати відповідальність за результати власної діяльності та поведінки; формувати навички роботи в групах.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Scratch.
Хід уроку
І. Організаційний етап
• привітання;
• перевірка присутніх;
• перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестування у програмі MyTestX
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
IV. Формування вмінь та навичок
Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
Робота за комп’ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Навчи мене бігати 3 бал.
Спробуй навчити бігати Рудого кота. Коли ти натискаєш клавіші Ліворуч та Праворуч він повинен рухатись у відповідний бік.
Із поданого набору команд склади програму:
Збережи проект з іменем Навчи мене бігати_Прізвище у своїй структурі папок.
Завдання 2. Напрямок руху 4 бал.
Складіть алгоритм, за яким виконавець рухається вправо, доходить до правої границі Сцени, повертається для руху вліво, рухається вліво, доходить до лівої границі Сцени, повертається для руху вправо і так далі.
Додайте до складеного алгоритму команди для змінення образу, появи відповідного текстового повідомлення під час змінення напрямку переміщення.
Завдання 3. Географія 5 бал.
Склади проект, у якому при наведенні виконавця на фрагмент карти України з'являється повідомлення про назву відповідної області.
Переконайся, що на сцені розташована карта України, у якій усі області розфарбовано різними кольорами. Віднови в пам'яті назву кожної області України. Якщо в тебе є сумнів, скористайся підказкою – файлом Карта України.jpg, який збережений у папці з Заготовками до уроку .
Завдання 4. Ліс 6 бал.
Доповни програму виконавця Заєць проекту Ліс так, щоб «виростало» деревце на тому місці траєкторії його довільного руху по сцені, де Заєць доторкатиметься до зрубаного пенька.
Додаткове завдання 5. Транспорт
Склади проект, у якому при натисканні на правильну назву транспортного засобу англійською мовою всі інші види транспорту зникають.
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
V. Підсумки уроку
Гра «Барометр настрою»
Учням роздають червоні, зелені та жовті картки. Відповідно до того, чи сподобався урок, учні піднімають:
VІ. Домашнє завдання
Повторити конспект уроку і розділ 4, п.5 (с.163-168)
VІІ. Оцінювання роботи учнів