Тема. Складання й розв’язання прикладів на додавання. Послідовність чисел у межах 9. Розпізнавання многокутників. Написання цифр
Мета: вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання; вдосконалювати навички усної лічби; вчити визначати серед геометричних фігур потрібну; розвивати графічні навички; розвивати логічне мислення, увагу.
Хід уроку
I. Закріплення вивченого
Урок проводиться у формі змагання. Клас поділено на три команди. Діти обирають назву команди. Девіз змагання: «Найкращі математики».
Завдання 1
Яка команда швидше утворить числовий ряд? Для кожної команди дається набір чисел 1–9. Кожний гравець виходить до дошки й ставить 1 картку з числом, яке починає натуральний
ряд чисел. За ним виходить наступний гравець, вибирає картку з наступним числом.
Завдання 2
Вставити потрібні числа.
Завдання 3
Вставити знаки. Групова робота. Дітям дається картка. Вони повинні вставити потрібні знаки.
Завдання 4
За допомогою малюнків скласти, записати й розв’язати приклади.
Завдання 5
Виміряти довжини відрізків, знайти найдовший і найкоротший відрізки.
Завдання 6
У кожного учня в зошиті прописані цифри: 2, 3, 4; 9, 8, 7.
Завдання: прописати цифри. Найкращі роботи приносять бали команді.
Завдання 7
Знайти й розфарбувати задану геометричну фігуру.
1 команда: чотирикутник;
2 команда: трикутник;
3 команда: п’ятикутник.
Завдання 8
Розв’язання прикладів. Фронтальна робота з картками.
Учитель показує картку з прикладом всім учням, діти показують відповідну картку з відповіддю. За кожний приклад нараховується 1 бал. Якщо учень припустився помилок, його команді бал не нараховується.
Завдання 9
Розв’язати задачу з логічним навантаженням.
У Василька 3 кубики, а у Петрика — 2 кубики. На столі стоїть коробка, в яку поміститься 4 кубики. Чи зможуть хлопчики помістити в цю коробку всі свої кубики?
II. Підсумки уроку
Підбиття результатів змагання, нагородження переможців.