. Складені задачі на знаходження третього доданка. Додавання і віднімання двоцифрових чисел межах 100.

Про матеріал
: формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Віднімання і додавання в межах 100 без переходу через розряд», удосконалювати навички розв’язування складених задач на знаходження третього доданка, розвивати вміння виділяти головне, аналізувати та узагальнювати; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння правильно організовувати своє робоче місце та планувати власні дії; комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формувати висловлювання з використанням математичних термінів, здоров’язбережувальної: учити дотримувати норми гігієни читання та письма, формувати розуміння дбайливого ставлення до свого здоров’я; громадянської: розширити знання учнів про територію та свою Батьківщину, виховувати патріота своєї держави.
Перегляд файлу

Відкритий урок з математики у 2 класі

Тема. Складені задачі на знаходження третього доданка. Додавання і віднімання двоцифрових чисел межах 100.

Мета: формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Віднімання і додавання в межах 100 без переходу через розряд», удосконалювати навички розв’язування складених задач на знаходження третього доданка, розвивати вміння виділяти головне, аналізувати та узагальнювати;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння правильно організовувати своє робоче місце та планувати власні дії;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, правильно формувати висловлювання з використанням математичних термінів,

здоров’язбережувальної: учити дотримувати норми гігієни читання та письма, формувати розуміння дбайливого ставлення до свого здоров’я;

громадянської: розширити знання учнів про територію та свою Батьківщину, виховувати патріота своєї держави.

Тип уроку: інтегрований.

Хід уроку

  1. Організаційний момент (1 слайд)

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

Чітко в лад відповідати.

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати,

Тож гаразд, часу не гаймо,

І урок розпочинаймо.

- Кожен з нас хоче досягти успіху. Адже саме для того, ми приходимо до школи. А щоб сьогодні на уроці досягнути успіху, то нам треба бути: (слайд 2)

У – уважними

С – старанними, самостійними, справедливими

П – працьовитими

І - ініціативними

Х – хорошими учнями

1. Слово вчителя(слайд 3)

- Яка пора року панує в природі? (діти разом)

Вже з дерев злетіло листя,

Наступив вже Листопад.

Пізня осінь урочисто

Свій завершує парад.

  • Так. На території країни саме гостює у нас її третій син - листопад. Вже все приготувалось у природі до приходу зими. Дерева скинули своє листя, звірі запаслись кормом, комахи знайшли теж, де перезимувати. Щоб нашим тваринам взимку не було так зимно, давайте допоможемо їм побудувати вежі, які захистять їх від хуртовин та тріскучих морозів.


 

3. Усні обчислення (слайд 4).

(презентація «Допоможи тваринкам правильно побудувати вежу»)


 

4. Каліграфічна хвилинка (слайд 5).

- А тепер попрацюємо у зошитах.

Зошит свій я відкриваю

Навкоси його кладу,

ручку я ось так тримаю,

сяду рівно не зігнусь.

  • Які числа ви бачите? Дайте їм характеристику.
  • Пишіть каліграфічно, гарно.
  • Обведіть ті цифри, яку написали краще.

5. Усвідомлення нового матеріалу (слайд 6)

1) Робота в групах.

- Не тільки тварини роблять запаси на зиму, а й люди.

- Українці – трудящі люди. Наші землі багаті на врожай. На полях зібрали – пшеницю, соняшник, овочі. У садах – фрукти. А які гарні українські жінки господині! Як смачно вміють готувати! (слайд 7)

- Які страви готують у вас вдома? Українська народна кухня взяла свій початок від простих у приготуванні сільських страв, основою яких є злакові та овочі, такі як картопля, капуста, буряк та гриби. Тому й традиційна кухня українців багата великим розмаїттям овочевих страв. Це — і борщ, і капусняк, і голубці, і квашена капуста, і солоні огірки, і гарбузова каша. Любили українці також різноманітні страви з яєць, особливо - яєчню із салом і ковбасою. (слайд 8)

- Зараз і ми з вами спробуємо приготувати борщ.

- Погляньте на парти. Які предмети ви бачите? Об’єднайтеся в групи. (гра з прищіпками) (слайд 9)

- Молодці гарно попрацювали.

6. Прийшов час відпочити. Руханка (слайд 10, 11)


 

2) Робота з підручником (слайд 12)

- Тепер попрацюймо над задачею (слайд 13)

- Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі?

- Чому ні? Про ще потрібно спершу дізнатись?

- Якою дією ми дізнаємось про це?

- Якою буде друга дія?

- Першу дію коментує … 1)

- Другу дію коментує … 2)

- Відповідь допоможе записати … Відповідь:


 

3) Щоденні 3. Робота в парах (слайд 15)

- «Осінь багата плодами, а дитяча голівка знаннями».

- Потрібно поставити знак «більше», «менше», «дорівнює».


 

4)Робота з геометричним матеріалом. Гра «Шифрувальник» (слайд 16)

- Розділіться на три групи.

- Завдання ваше: розкодуйте слово, прочитайте.

- Що ви можете сказати про нього?


 

7. Підсумок уроку (слайд 17)

- Я думаю, ми сміло скажемо, що на уроці сьогодні ми досягли успіху. Сьогоднішній урок був маленькою сходинкою на шляху до успіху, але ми впевнено подолаємо їх усі.

- На парті кожного з вас є картки. Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці. Ви – молодці! Дякую! (слайд 18)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 червня 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку