Складові професійно-педагогічної позиції

Про матеріал

Методична розробка "Складові професійно-педагогічної позиції" - це моє бачення того, яким повинен бути педагог. Особисто для мене - це програма мого особистісного та професійного самовдосконалення.

Перегляд файлу

 

Хітрова Олена Володимирівна: складові професійно-педагогічної позиції

 

ЖИТТЄВИЙ ДЕВІЗ:

Про день прожитий свідчить не зібраний тобою врожай, а посіяне тобою.

                                         Роберт Люїс Стівенсон

 

 

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

Завжди творчість, завжди пошук і в чомусь неповторний вчинок.

 

 

 

КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Віра та педагогічний оптимізм.

ВИмогливість до себе та інших.

Креативність та компетент-ність.

Любов до професії.

Активність і зацікавленість у справах. 

Діловитість, допитливість.

Адекватність самооцінки.

Чесність.

 

ТРІАДА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ТЕХНОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

 

 РОЗДУМИ ПРО ПЕДАГОГІЧНЕ ПОКЛИКАННЯ

 

Одного разу Канта запитали, чи згоден він з тим, що філософія слуга політики. „Слуги бувають різні, - відповів філософ, - один несе позаду парасольку, другий іде попереду і освітлює дорогу”.

Бути світочем, іскрою, від якої в серцях інших запалюється вогонь любові до знань, - це і є, на мою думку, покликання педагога.

Я переконана, що правильно організований процес оволодіння знаннями є одночасно процесом морального розвитку особистості. А це можливо у тому випадку, коли знання переходять, переростають у переконання.

Своє завдання вбачаю у тому, щоб надати цьому переходу яскравої виразності, добитися того, щоб студент був не байдужим „споживачем знань”, а особистістю, в якої б знання істин зачіпали душу, хвилювали серце, спонукали до діяльності. Адже знаннями володіють, переконаннями – дорожать.

А для цього сам педагог повинен не тільки мати хороші знання, він зобов’язаний володіти неоціненним даром думати про знання. Думати про знання – означає знати, передбачати, розраховувати до яких куточків людського серця доторкнеться кожна істина, які думки, запитання, сумніви вона пробудить. Думати про знання – означає уявляти себе на місці студентів, вміти стати на їх точку зору.

 

 

                                                              Олена Володимирівна Хітрова

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 липня 2018
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку