Скоромовки як засіб розвитку фонетичної компетенції на різних етапах вивчення англійської мови
Номер слайду 2
Передумовою використання скоромовок є такі чинники: Підготовка артикуляційного апарату;Розвиток мовленнєвої моторики;Постановка звука;Попередження ряду фонетичних, орфографічних, лексичних помилок;Збагачення активного словникового запасу учнів та засвоєння мовленнєвих структур.
Номер слайду 3
Робота над скоромовками проводиться у кілька етапів
Номер слайду 4
Перший етап—презентація. Учитель вимовляє скоромовку спочатку швидко, так, як потрібно це робити (показує зразок мовлення), а потім—повільно, вправляючи учнів у чіткій та правильній вимові важких звуків.
Номер слайду 5
Другий етап—власне робота над скоромовками. Знайди пару. Найкращий учитель. Скоромовка – головоломка. Посортуйте скоромовки
Номер слайду 6
Третій етап—закріплення, диференціація. Відгадай слово. Виправте помилки. Пригадайте скоромовки за малюнками. Скласти скоромовку з розсипаних слів (у групах, індивідуально за картками)Вгадати скоромовку за ключовим словом (у групах, індивідуально за картками; або фронтально)
Номер слайду 7
Таким чином, можна зробити висновок про те, що скоромовки служать прекрасним матеріалом для корекції легких мовленнєвих дефектів учнів. При цьому робота з такими дітьми має свою специфіку: багаторазове повторення, детальний аналіз звуків, а також спеціальна підготовка мовленнєвого апарату для вимови іншомовних звуків тощо.
Номер слайду 8
Книга Рекордів Гіннеса визнала найважчими англійськими скоромовками: The sixth sick sheikh's sixth sheep's sick. The seething sea ceaseth and thus the seething sea sufficeth us.