Погляньте у віконечко. (Діти протягують руку). Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима). А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе). Таке велике сонечко. (Руки в сторони). Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному). Я – сонечко! (Показують на себе). Ти – сонечко! (Показують один на одного). Ми – сонечка! (Беруться за руки). Ми – світимося всі!
Фізкультхвилинка. Назви предметів і назви ознак. Нам необхідні у мовленні так. Щоб і надалі змогли їх ми вчити. Треба гарненько усім відпочити. Ставлю питання вам, діти, (яка?)Права згинається й ліва рука. (зігнути і розігнути руки в ліктях)Ставлю питання до учнів (які?)Руки піднімемо вгору легкі. (піднімання і опускання рук)Ставлю питання до класу (яке?)Буде завдання сьогодні важке. (нахили голови)Ставлю питання до учнів (який?)Руки пустились у танець такий. Що їм у відповідь очі моргають.І веселитися також бажають.
Слово «Айсберг» – з німецької перекладається як «Крижана гора». Приблизно 90 % обсягу айсберга знаходиться під водою. Айсберги можуть бути в кілька сотень або тисяч кілометрів у довжину і мати висоту більше 35 – 50 метрів. Колір айсберга залежить від віку айсберга ( існують навіть ніжно-рожеві айсберги). Найбільшу небезпеку айсберги представляють кораблям, в 1912 році саме зіткнення «Титаніка» з айсбергом, призвело до катастрофи. Айсберги розглядаються як один з варіантів забезпечення прісною водою посушливих регіонів планети. Лід айсберга є повністю безпечним для споживання. Вага середнього айсберга складає – 100 – 200 тис. тонн.