Словесне творче завдання: Допиши вірш

Про матеріал
Серед словесних творчих завдань, що активізують навчальну діяльність молодших школярів, використовую вправу – Допиши вірш.
Перегляд файлу

В.Сухомлинський

Слово допомагає глибше відчути найтонші відтінки краси, а краса ніби зміцнює у свідомості емоційне забарвлення слова, доносить до розуму і серця його мелодію і аромат.

Серед словесних творчих завдань, що активізують навчальну діяльність молодших школярів, використовую вправу –  Допиши вірш.

Вірш активізує увагу і спостережливість, сприяє пізнанню навколишнього світу і себе у ньому. Дібравши влучне слово у пропонований рядок, дитина отримує задоволення, радість, захоплення, краще оволодіває культурою слова, вчиться доречно і влучно вживати його у різних мовленнєвих ситуаціях.

  1. Сипе білий сніг надворі.

Знов зраділа дітвора.

Вже накидало доволі

На перерву всім (пора)

2. Піднялося високо сонечко.

Глянуло до нас у (віконечко)

Нагріло білий сніжок.

Побіг веселий (струмок)

3.Скільки у нашому класі діток,

Стільки почуємо різних (думок).

Відповідь кожного учня важлива.

Ховається в ній і розум, і (сила).

4. За вікном іще зима,

Але снігу вже (нема)

Темно, брудно надворі.

Сумно навіть (дітворі).

5.Заглянуло у віконце

Лагідне, весняне (сонце).

Прокидається наш клас -

Працювати знову (час).

6. Покидає нас зима.

З гір біжить уже весна.

Все радіє, оживає,

Пісеньку струмок (співає).

7. Сонце встало і пригріло.

Сонну землю (розбудило).

У садку співає пташка.

У траві повзе (мурашка).

8. Няв-няв-няв.

Костик котика догнав.

Почухав голівку.

Погладив ще й (спинку).

9. Місяць березень іде.

За собою всіх (веде) -

Когось в поле, у садок,

Ну, а діток – на (урок.)