Словникові слова 3 клас

Про матеріал
У посібнику підібрано ребуси та цікаві завдання для мотивації дітей у засвоєнні правопису словникових слів за різним рівнем складності, що відповідають вимогам Концепції НУШ, Типовим освітнім програмам з української мови для учнів 3 класу і передбачають формування ключових компетентностей молодших школярів НУШ. Запропоновані завдання допоможуть урізноманітнити освітній процес, сприятимуть розвитку пам’яті та кмітливості, допоможуть вивчити та закріпити практичні уміння та навички щодо написання словникових слів у 3 класі без нудного запам’ятовування. Матеріал подано у зручному та сучасному форматі, що значно полегшує роботу вчителя. Посібник розрахований для вчителів початкових класів, учнів та їх батьків.
Перегляд файлу

Центр професійного розвиткупедагогічних працівників

Теофіпольської селищної ради

Хмельницького району Хмельницької області

Поляхівський ліцей

 

Кравчук Зінаїда Іванівна

Кірєєва Лариса  Романівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посібник для вчителя початкових класів, учнів та їх батьків

 

 

 

 

 

 

2024 р.

 

 

 

Центр професійного розвиткупедагогічних працівників

Теофіпольської селищної ради

Хмельницького району Хмельницької області

Поляхівський ліцей

 

 

Кравчук Зінаїда Іванівна

Кірєєва Лариса Романівна

 

 

МОВНА СКАРБНИЦЯ

СЛОВНИКОВІ СЛОВА

3 КЛАС

 

 

 

Посібник для вчителів початкових класів, учнів та батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 р.

Посібник для підвищення мотиваційної діяльності на уроках української мовив початкових класах «Мовна скарбниця. Словникові слова. 3 клас».- Поляхова 2024р. – С.

 

У посібнику підібрано ребуси та цікаві завдання для мотивації дітей у засвоєнні правопису словникових слів за різним рівнем складності, що відповідають вимогам Концепції НУШ, Типовим освітнім програмам з української мови для учнів 3 класу і передбачають формування ключових компетентностей молодших школярів НУШ. Запропоновані завдання допоможуть урізноманітнити освітній процес, сприятимуть розвитку пам’яті та кмітливості, допоможуть вивчити та закріпити практичні уміння та навички щодо написання словникових слів у 3 класі без нудного запам’ятовування. Матеріал подано у зручному та сучасному форматі, що значно полегшує роботу вчителя.

Посібник розрахований для вчителів початкових класів, учнів та їх батьків.

 

Укладачі:Кравчук З.І. – вчитель початкових класів Поляхівського ліцею вищої категорії, «старший вчитель».

Кірєєва Л.Р. – вчитель початкових класів Поляхівського ліцею вищої категорії «старший вчитель».

 

Рецензент:Міщишина В.М. – завідуюча центром професійного розвитку педагогічних працівників Теофіпольської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області.

 

Рекомендовано: педагогічною радою Поляхівського ліцею

Протокол №….. від ….. лютого 2024 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

Надія Красоткіна. Наша мова……………………………………………… 5

Передмова…………………………………………………………………...  6

Флеш-картки. Словникові слова. 3 клас…………………………………..  7

Таблиці. Словникові слова. 3 клас……………………………………….. 52

Висновки …………………………………………………………………... 76

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рушник обрядовий український 1,70 х 0,36 м. Хліб - Сіль друкованийНАША МОВА

Щоб розумним й мудрим стати,

Треба рідну мову ЗНАТИ.

А щоб вміти говорити,

Треба рідну мову ВЧИТИ!

Знає кожен з нас чудово –

Не прожити нам без МОВИ.

Рідна ж мова пелюсткова,

Мудра, світла, світанкова.

І дзвенить щодня і в свято,

Бо вона така БАГАТА.

І така джерельна, чиста

Наша мова ПРОМЕНИСТА.

Чарівна і калинова

Наша мова ВЕСЕЛКОВА.

В ній такі слова чудові,

Хліб і сіль на РУШНИКОВІ.

В ній в віках батьки і діти,

Як без мови в світі ЖИТИ?

Понадсвітом хай лунає,

Хай ніхто НЕ ЗАБУВАЄ

Ріднумовуукраїнську,

Мудру, щедру, МАТЕРИНСЬКУ.

НадіяКрасоткіна

ВСТУП

 

Мова – скарб народу. Мова – ДНК народу. Мова закарбовує в собі естетичні смаки і вподобання своїх носіїв.

Основа української єдності – це наша рідна українська мова. Берегти та знати мову – це святий обов’язок кожної людини. Кожен повинен усвідомлювати значення та роль рідної мови в розвитку громадян та суспільства в цілому.

Найважливіша цеглинка у фундаменті нації – мова.

Найглибші витоки свідомості народу. Ментальність, народна мудрість, споконвічні знання та традиції відображаються у мові. Генератором та найвищою формою патріотизму, ключем до вивчення культури. Традицій, історії народу – є мова.

Мова – це Божий дар, який отримує дитина з молоком матері.

Наша українська мова входить до трійки найкрасивіших мов у світі. За мелодійністю вона  на мовному конкурсі в Італії посіла друге місце після італійської.

Саме мова відображає душу народу, його історію. У нашого народу мова милозвучна, солов’їна. В Україні нині українська мова є державною згідно з конституцією України (ст.10). Державною мовою признано називати визнану Конституцією або законом основну мову держави, яка є обов’язковою  для використання в законодавстві. навчанні, офіційному діловодстві, судочинстві тощо. Конституція України містить важливе значення про те, що держава забезпечуєвсебічний розвиток і функціонування української мови на всій території України в усіх сферах суспільного життя.

Запропоновані у посібнику завдання мотивуватимуть здобувачів освіти до вивчення рідної української мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Прочитай (утвори) слово

АБРC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ива2.jpeg’’КОС

листья абрикоса стоковое фото. изображение насчитывающей ...

2.Запиши утворене слово.

Абрикос

Абрикос – це  соковитий, жовтогарячий, солодкий плід з кісточкою.

3.Зроби звукову модель даного слова.

 

 

 

______ б., ________зв.

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Ай’’

  1. Запиши утворене слово.

Айстра Принцеса, лососево-рожева

Айстра

Айстра – це декоративна, трав’яниста рослина з великими квітками різного забарвлення.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

_____  зв., _____ б. 

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

 

 

1.Прочитай слово.

А’’’’’роном

2.Запиши утворене слово.

Агрономія. Вісім молодих історій, які руйнують стереотипи ...

Агроном

Агроном – це спеціаліст у галузі сільського господарства, зокрема з вирощування рослин.

 

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Аквар ’’’’ум

2.Запиши утворене слово.

Підходящі види акваріумних рибок для початківців ...

Акваріум

Акваріум – це штучне водоймище або скляна посудина для утримання й розведення риб.

 

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.  

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Ап’’’’’’льсин

2.Запиши утворене слово.

Более 780 600 работ на тему «апельсин»: стоковые фото ...

Апельсин
Апельсин –це помаранчевий соковитий плід.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

   

 _____ б.,  _____зв. 

 

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

 

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Ап’’’’’’’’тит

2.Запиши утворене слово.

Чому постійно хочеться їсти, чому весь час переслідує ...

Апетит

Апетит – це охота до їди, бажання їсти.

 

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.         

__________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

1.Прочитай слово.

Ас’’’’’альт

2.Запиши утворене слово.

Що сталося з асфальтом на Руській? Фото дня : 18:09:2023 ...

Асфальт

Асфальт –це штучно виготовлена чорна смолиста маса або

природного походження.

 

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________
 

 Добери 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Банк,,

2.Запиши утворене слово.

День банкіра 2022: привітання в прозі та віршах, картинки українською —  Укрaїнa

Банкір

Банкір – це людина, у фінансовій установі( банку).

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 _____ б.,  _____зв. 

 

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

1.Прочитай слово.

Б’’’’’’’нзин

2. Запиши утворене слово.

Чоловік Азс Заправляє Автомобіль Бензином — Стокове фото © Snezhana12  #467143612

Бензин

Бензин – це безбарвна рідина, яку застосовують як моторне паливо.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

  _____ б.,  _____зв.

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Б’’’’’’’тон

2. Запиши утворене слово.

Bétonnage Зображення, стокові фотографії та картинки Bétonnage

Бетон

Бетон – це суміш цементу з гравієм, або щебенем, піском тощо; будівельний матеріал.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________ 

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Б ’’’’’’БЛІОТЕКА

2. Запиши утворене слово.

Новини України: Бібліотека: загибель інституції чи її еволюція

Бібліотека

Бібліотека – це заклад для зберігання та тимчасової видачі книжок.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

В’’’’’’’’лосипед

2. Запиши утворене слово.

Велосипед бу з Німеччини двопідвісний EXS 26/18: продаж, ціна у Рівненській  області. Велосипеди від "Практик Плюс" - 1788217353

Велосипед

Велосипед – це напівавтоматична три- двоколісна машина, що рухається силою їздця, який натискує на педалі ногами.

3.Зроби звукову модель даного слова.

 

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          _______________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

_______________________________________________________

Скласти речення про дане слово.

 

_______________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

_______________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

В’’’’’’’рблюд

2. Запиши утворене слово.

Фото зображення верблюд

Верблюд

Верблюд – це дуже велика тварина, яка мешкає в пустелях Азії.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

  

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________ .

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ВогнC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\игла.jpeg’’’ще

2. Запиши утворене слово.

Багаття: картинки, стокові Багаття фотографії, зображення | Скачати з  DepositphotosБагаття: картинки, стокові Багаття фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos

Вогнище

Вогнище – це купа хмизу, дров і т.п., що горить; місце, де розкладали вогонь.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Во’’’’’’зал

2. Запиши утворене слово.

Залізничний вокзал: картинки, стокові Залізничний вокзал фотографії,  зображення | Скачати з DepositphotosЗалізничний вокзал: картинки, стокові Залізничний вокзал фотографії,  зображення | Скачати з Depositphotos

Вокзал

Вокзал – це приміщення залізничної, автобусної станцій або пристані для обслуговування пасажирів.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

  

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

ГорC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\иней5.jpeg’’’зонт

2. Запиши утворене слово.

Горизонт: картинки, стокові Горизонт фотографії, зображення | Скачати з  DepositphotosГоризонт: картинки, стокові Горизонт фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos

Горизонт

Горизонт –це частина земної поверхні, яку ми можемо бачити на відкритій місцевості.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

ГрC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\иршлиця2.jpeg’’’’’’’міти

2. Запиши утворене слово.

На Золотоніщині гримить і блискає: яку користь несуть природні явища і як  не наразитися на небезпеку – Золотоноша.City

Гриміти

Гриміти – це гуркіт, створені або видані гучні, різкі звуки.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

_________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Гр’’’’м

2. Запиши утворене слово.

Грім: картинки, стокові Грім фотографії, зображення | Скачати з  DepositphotosГрім: картинки, стокові Грім фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos

Грім

Грім – це тріск і гуркіт, які супроводжують блискавку під час грози.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

Д’’’’’’’’’путат

2. Запиши утворене слово.

Народні депутати: картинки, стокові Народні депутати фотографії, зображення  | Скачати з DepositphotosНародні депутати: картинки, стокові Народні депутати фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos

Депутат

Депутат – це член органу  державної влади, якого обрали виборці.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Д’’’’’’’’’’цим’’’’’’’тр

2. Запиши утворене слово.

Математика//1 клас//Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Побудова  відрізків.//ст.81 - YouTubeПрезентація " Дециметр 1 клас"

Дециметр

Дециметр – це одиниця вимірювання довжини, яка дорівнює одній десятій долі метра.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4. Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

 

1.Прочитай слово.

ДC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ирій1.jpgректор

2. Запиши утворене слово.

Поні Huateng Голова Головний Виконавчий Директор Tencent Holdings Ltd  Зображений – Стокове редакційне фото © ChinaImages #234352664

Директор

Директор – це керівник навчального закладу, установи, підприємства.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б., _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

 

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

ЕлектрC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\иней6.jpg’’’ ка

2. Запиши утворене слово.

Електрика: картинки, стокові Електрика фотографії, зображення | Скачати з  DepositphotosЕлектрика: картинки, стокові Електрика фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos

Електрика

Електрика – це те, завдяки чому працюють електроприлади.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

КC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\инжир.jpeg’’’’ піти

2. Запиши утворене слово.

Кипляча вода: картинки, стокові Кипляча вода фотографії, зображення |  Скачати з DepositphotosКипляча вода: картинки, стокові Кипляча вода фотографії, зображення |  Скачати з Depositphotos

Кипіти

Кипіти – це вирувати, клекотіти, пінитися під час нагрівання, випускаючи гарячу пару ( про рідину).

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  ________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

Скласти речення про дане слово

 

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

КC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ива3.jpg’’шеня

2. Запиши утворене слово.

Маленька кишеня на джинсах – навіщо вона потрібна - Телеграф

Кишеня

Кишеня – це частина одягу( плаття, штанів, пальта тощо) у формі мішечка для дрібних речей і грошей.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

  

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Кол’’’’’’’ктив

2. Запиши утворене слово.

C:\Users\User\Desktop\фото 2 клас 2023-2024\0-02-05-f5bc6c68e7a6c8160d06ff5b20b818931405710065f1f0b09cb11db171b5668a_f6789c931169052a.jpg

Колектив

Колектив – це сукупність людей, які об’єднані спільними інтересами.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати і записати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

1.Прочитай слово.

Комба’’’н

2. Запиши утворене слово.

большой комбайн с сияющим солнцем, картинка комбайна фон картинки и Фото  для бесплатной загрузки

Комбайн

Комбайн – цемашина, яка одночасно виконує роботу кількох машин, цикл виробничих процесів.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Космона’’’’т

2. Запиши утворене слово.

⬇ Скачать картинки Космонавт, стоковые фото Космонавт в хорошем качестве |  Depositphotos⬇ Скачать картинки Космонавт, стоковые фото Космонавт в хорошем качестве |  Depositphotos

Космонавт

Космонавт – це той, хто літає в космічний простір; астронавт.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          _______________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

_______________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

_______________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

_______________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

КорC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\имбрик2.jpeg’’’’’дор

2. Запиши утворене слово.

русская школа коридор: 2 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках |  Старые квартиры, Колледжи, Места

Коридор

Коридор – цевузький прохід ( більшість довгий) у середині будинку, який з’єднує окремі його кімнати.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          _______________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

_______________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

_______________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________ .

 

 

1.Прочитай слово.

КрC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ива.jpeg’’ниця

2. Запиши утворене слово.

Інформаційний проект "Це слово співуче — криниця, дзвінкої води холодок"

Криниця

Криниця – це яма глибоко викопана й захищена від обвалів для добування води.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Кукуру’’’а

2. Запиши утворене слово.

Глобальна економіка | Тест з географії – «На Урок»

Кукурудза

Кукурудза –це злакова рослина, яка має високе стебло та їстівні зерна, зібрані в качан.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

1.Прочитай слово.

М’’’’’’’’тал

2. Запиши утворене слово.

у робота в руках кусок металла, 3d рендеринг металлического киборга большой  палец руки вверх изолирован на белом, Hd фотография фото фон картинки и  Фото для бесплатной загрузки

Метал

Метал – це сплав, метал, який відзначається блиском, ковкістю, плавкістю і здатністю проводити тепло та електричний струм.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

МC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ижиця1.jpg’’’’нулий

2. Запиши утворене слово.

Пісочний годинник: векторна графіка, зображення, Пісочний ...Пісочний годинник: векторна графіка, зображення, Пісочний ...

Минулий

Минулий – це час, який пройшов, минув.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ОчC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\експрес1.jpg’’’’’’рет

  1. Запиши утворене слово.

Тобі ніхто не повірить: 14 речей, які ви розуміли не вірно – ОЧМАНІТИРічка очерету: картинки, стокові Річка очерету фотографії, зображення |  Скачати з DepositphotosРічка очерету: картинки, стокові Річка очерету фотографії, зображення |  Скачати з Depositphotos

Очерет

Очерет – це болотна трав’яниста рослина або багаторічна водяна.

  1. Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

  1. Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ПC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\индик2.jpg’’’’ріг

2. Запиши утворене слово.

Дріжджовий пиріг зі шпинатом та картоплею

Пиріг

Пиріг – це із тіста з начинкою печений виріб.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

ПрC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\електрик.png’’’’’’’зидент

2. Запиши утворене слово.

Президенти України (підготовка до ЗНО) | Тест з історії України – «На Урок»У Празі Володимир Зеленський і Петр Павел зустрілися з українським  хлопчиком Антоном Коцком, який проходить лікування в Чехії — Офіційне  інтернет-представництво Президента України

Президент

Президент – це обраний на певний строк глава держави.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

 

1.Прочитай слово.

ПшC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\елеватор1.jpg’’’’’’’ниця

2. Запиши утворене слово.

Новини | ЛОДА/LODA – Львівська обласна державна адміністрація

Пшениця

Пшениця -  це злакова рослина, із зерна якої виробляють біле борошно, крупу та інші продукти.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б., _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

СантC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\идол.jpeg’’’метр

2. Запиши утворене слово.

Вимірювання: як знайти довжину відрізка і градусну міру кута | Блог,  Геометрія, Математика 7 клас на Mathema

Сантиметр

Сантиметр – це одиниця вимірювання довжини.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б., _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

 

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

1.Прочитай слово.

СC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ескімо.jpeg’’’’’кунда

2. Запиши утворене слово.

Одиниці вимірювання часу - презентація з математики

Секунда

Секунда – це одиниця вимірювання часу, що дорівнює 1/ 60 хвилини.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4. Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Сп’’’’’сибі

2.Запиши утворене слово.

Листівка зі словом спасибі | Good morning roses, Morning rose, Animals

Спасибі

Спасибі – це слово, яке вживають для вираження вдячності за зроблене добро, виявлену увагу і т.д.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4. Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

Т’’’’’’л’’’’’’’візор

2. Запиши утворене слово.

Телевізор із зображенням — Стокове фото © goglik83 #165738584Телевізор із зображенням — Стокове фото © goglik83 #165738584

Телевізор

Телевізор – це радіотехнічний пристрій з екраном для прийому телевізійних передач.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

 

1.Прочитай слово.

ТрC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\имбрик3.jpeg’’’’’вога

2. Запиши утворене слово.

Дії учасників освітнього процесу під час повітряної тривоги в різних  ситуаціях – Навчально-методичний центр якості освіти та координації  господарської діяльності навчальних закладів областіЩо таке дитяча тривожність і як її подолати? | Smart mama

Тривога

Тривога –це неспокій, збентеження, викликані якимсь побоюванням, страхом перед чимось.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ФермC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\еспрессо.jpg’’’’’’р

2. Запиши утворене слово.
Стокове фото Фермер В Полі — Завантажте зображення зараз - Фермер, Поле,  Робота - iStock 

Фермер

Фермер – це власник землі, ферми; орендар.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 _____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

 

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ХвC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\иржа2.jpeg’’’лина

2.Запиши утворене слово.

Презентація "Одиниці вимірювання часу. Година, хвилина, секунда. Визначення  часу за годинником" | Презентація. МатематикаОдиниці вимірювання часу - презентація з математики

Хвилина

Хвилина – це одиниця вимірювання часу, що дорівнює 60 секундам, або 1/60 години.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

1.Прочитай слово.

ЧC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\ему.jpg’’ремха

2. Запиши утворене слово.

Черемха звичайна — Все про бджільництво | Сильна пасіка

Черемха

Черемха – це кущ або невелике дерево, із зібраними в китиці запашними білими квітками й чорними їстівними ягодами.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

 Дібрати 3 прикметники.          _______________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

_______________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

_______________________________________________________

 

Добери і запиши синонім до даного слова.

__________________________________________________________

 

 

1.Прочитай слово.

ЧC:\Users\User\Desktop\Леся Романівна картинки\енергія.jpg’’’’’’решня

  1. Запиши утворене слово.

Черешня "Кордія": купити поштою в Одесі, Києві, Україні | Agro-MarketЧерешня Сонячна куля (Однорічна, ОКС) - купити Саджанці черешні в Києві та  Україні, вигідна ціна Черешня Сонячна куля в інтернет-магазині Agrostore ТМ  (Агростор)

Черешня

Черешня – це соковита ягода, схожа на вишню; плодове дерево роду вишень.

3.Зроби звукову модель даного слова.         

 

 

 

_____ б.,  _____зв.     

4.Склади і запишисенкан.

 

Іменник ( записати дане слово).  __________________

 

Дібрати 3 прикметники.          __________________________________________________________

 

Дібрати 3 дієслова до даного іменника.

__________________________________________________________

 

Скласти речення про дане слово.

__________________________________________________________

Добери і запиши синонім до даного слова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АБР’’КОС

Абрикос

 

 

Абрикос – це  соковитий, жовтогарячий, солодкий плід з кісточкою.

 

Ай ’’

 

Айстра

 

Айстра – це декоративна, трав’яниста рослина з великими квітками різного забарвлення.

 

А’’’’роном

Агроном

Агроном – це спеціаліст у галузі сільського господарства, зокрема з вирощування рослин.

Аквар’’’’ум

 

Акваріум

 

Акваріум – це штучне водоймище або скляна посудина для утримання й розведення риб.

Ап’’’’’’ льсин

Апельсин

Апельсин –це помаранчевий соковитий плід.

Ап  ’’’’’’’’тит

Апетит

Апетит – це охота до їди, бажання їсти.

Ас       ’’’’’альт             

Асфальт

 

Асфальт –це штучно виготовлена чорна смолиста маса або  природного походження

Банк    ’’Банкір

Банкір – це людина, у фінансовій установі        (банку).

Б  ’’’’’’’нзин

Бензин

Бензин – це безбарвна рідина, яку застосовують як моторне паливо.

Б     ’’’’’’’тон

Бетон

Бетон – це суміш цементу з гравієм, або щебенем, піском тощо; будівельний матеріал.

Б’’’’’’БЛІОТЕКА

Бібліотека

Бібліотека – це заклад для зберігання та тимчасової видачі книжок.

В   ’’’’’’’’ лосипед

Велосипед

Велосипед – це напівавтоматична три- двоколісна машина, що рухається силою їздця, який натискує на педалі ногами.

В    ’’’’’’’рблюд

Верблюд

Верблюд – це дуже велика тварина, яка мешкає в пустелях Азії.

 

Вогн ’’’ще

Вогнище

Вогнище – це купа хмизу, дров і тощо, що горить; місце, де розкладали вогонь.

Во ’’’’’’зал

Вокзал

Вокзал – це приміщення залізничної, автобусної станцій або пристані для обслуговування пасажирів.

 

Гор’’’ зонт

Горизонт

Горизонт –це частина земної поверхні, яку ми можемо бачити на відкритій місцевості.

Гр’’’м

Грім

Грім – це тріск і гуркіт, які супроводжують блискавку під час грози.

Д    ’’’’’’’’’путат

Волинські нардепи – на першому засіданні нової Верховної Ради. ФОТО Депутат

 

Депутат – це член органу  державної влади, якого обрали виборці.

Д    ’’’’’’’’’’цим ’’’’’

Дециметр

Дециметр – це одиниця вимірювання довжини, яка дорівнює одній десятій долі метра.

Д    ’’’ректор

Директор

 

Директор – це керівник навчального закладу, установи, підприємства.

Електр’’’ ка

 

Електрика

Електрика – це те, завдяки чому працюють електроприлади.

К   ’’’’ піти

 

Киплячою водою — стокове фотоКиплячою водою — стокове фотоКип'ятіть воду в горщику — стокове фото Кип'ятіть воду в горщикуКипіти

Кипіти – це вирувати, клекотіти, пінитися під час нагрівання, випускаючи гарячу пару ( про рідину).

К    ’’шеня

Кишеня

 

Кишеня – це частина одягу( плаття, штанів, пальта тощо) у формі мішечка для дрібних речей і грошей.

Кол ’’’’’’’ ктив

 

Колектив

Колектив – це сукупність людей, які об’єднані спільними інтересами.

Комба’’’ н

 

Комбайн

Комбайн – це машина, яка одночасно виконує роботу кількох машин, цикл виробничих процесів.

Космона ’’’’т

 

Космонавт

Космонавт – це той, хто літає в космічний простір; астронавт.

Кор ’’’’’ дор

 

Коридор

Коридор – це вузький прохід ( більшість довгий) у середині будинку, який з’єднує окремі його кімнати.

Кр  ’’ниця

Криниця

Криниця – це яма глибоко викопана й захищена від обвалів для добування води.

Кукуру  ’’’а

Кукурудза

Кукурудза –це злакова рослина, яка має високе стебло та їстівні зерна, зібрані в качан.

М’’’’’’’тал

Метал

Метал – це сплав, який відзначається блиском, ковкістю, плавкістю і здатністю проводити тепло та електричний струм.

 

М  ’’’’ нулий

 

Минулий 

Минулий – це час, який пройшов, минув.

Оч ’’’’’’  рет

Очерет

Очерет – це болотна трав’яниста рослина або багаторічна водяна.

 

П  ’’’’ ріг

 

Пиріг

Пиріг – це із тіста з начинкою печений виріб.

Пр’’’’’’’ зидент

 

Президент

 

Президент – це обраний на певний строк глава держави.

Пш’’’’’’’ ниця

Пшениця

Пшениця -  це злакова рослина, із зерна якої виробляють біле борошно, крупу та інші продукти.

Сант’’’  метр

Сантиметр

Сантиметр – це одиниця вимірювання довжини.

С  ’’’’’кунда

Секунда

Секунда – це одиниця вимірювання часу, що дорівнює 1/ 60 хвилини.

Сп’’’’’ сибі

Спасибі

Спасибі – це слово, яке вживають для вираження вдячності за зроблене добро, виявлену увагу і т.д.

Т’’’’’’л’’’’’’’ візорТелевізор

Телевізор – це радіотехнічний пристрій з екраном для прийому телевізійних передач.

Тр ’’’’’ вога

 

Тривога

Тривога –це неспокій, збентеження, викликані якимсь побоюванням, страхом перед чимось.

Ферм   ’’’’’’ р

Фермер

Фермер – це власник землі, ферми; орендар.

 

Хв   ’’’ лина

 

Хвилина

Хвилина – це одиниця вимірювання часу, що дорівнює 60 секундам, або 1/60 години.

Ч ’’  ремха

Черемха

Черемха – це кущ або невелике дерево, із зібраними в китиці запашними білими квітками й чорними їстівними ягодами.

Гр ’’’’’’ міти

 

ГРИМІТИ

Гриміти – це гуркіт, створені або видані гучні, різкі звуки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

Сучасна школа переживає складний період, коли здійснився переворот рішучий до особистості школяра.

НУШ поважає власну гідність кожного учня, його запити, індивідуальну життєву мету, створює сприятливі умови для його самовизначення, самореалізації та розвитку. Сьогодні – це школа без бюрократичного формалізму, безодноманітності у викладанні і у формах організації навчання, без командно-адміністративних методів управління, без наказового однодумства учнів і вчителів, орієнтована на суб’єкт-суб’єктних стосунках. Сьогодні у центр усієї роботи школи поставлена дитина з її віковими потребами, здібностями,  пізнавальними інтересами, талантами.

Формування навичок правильного написання словникових слів – це процес тривалий. Як  зробити його ефективним? Дане завдання складне.. Необхідно використовувати інноваційні технології: технологію критичного мислення, інтерактивні методи навчання, значною мірою сприятимуть ефективності підвищенню засвоєння нових слів. Учителеві необхідно бути сучасним.

Сучасний учитель професіонал – далекоглядний наставник на життєвій ниві, мудрий, невтомний самовідданий трудівник, патріот України, перейнятий найгуманнішими ідеалами людства. Стати таким учителем важко, треба докласти багато зусиль і часу.                                                                                                        

З цим посібником вчитель зможе:

-         заощадити час на підготовку до уроків;

-         використовувати на заняттях час ефективно;

-         зацікавити здобувачів освіти та розширити їхній світогляд.

Успіхів на педагогічній ниві.

 

docx
Додав(-ла)
Кірєєва Лариса
Пов’язані теми
Українська мова, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
24 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку