Словникові слова 4 клас

Про матеріал
Словникові слова для учнів четвертого класу з картинками та додатковими завданнями ( для друку)
Перегляд файлу

К -1

Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/001.jpgеродром - ділянка земної поверхні для зльоту, посадки, стоянки літаків, із спорудами та обладнанням для їх обслуговування

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

новий старий військовий сучасний

великий приїхати пролітати приземлитися

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/002.pnghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/003.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/004.jpgсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/005.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/006.jpg

К -2

Бhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/007.jpgудь ласка - ввічливе слово

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • На кожну літеру слова запиши ім'я, склади речення

Богданчику, будь ласка, передай олівці Олі!

У_____________, будь ласка, ____________________________________

Д_____________, будь ласка, ____________________________________

ь

Л_____________, будь ласка, ____________________________________

А_____________, будь ласка, ____________________________________

С_____________, будь ласка, ____________________________________

К_____________, будь ласка, ____________________________________

А_____________, будь ласка, ____________________________________

К -3

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/008.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/009.png

Ввечері

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

бачити ходити робити дивитися прибути писати

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00a.png

К -4

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00b.jpgдень

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Визначити, яким членом речення є слово вдень:

Вдень йшов дрібний дощик.

Вдень по небу гуляє, а вночі – за хмаронькою спочиває.

  • Дібрати спільнокореневі слова, а до них – антоніми:

День – ніч

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

К -5

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00c.jpgзимку

Уhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00d.png зимову пору

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00e.png

К -6

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/00f.jpgісімдесяти

Число 80 Кількість 80

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Н-д: Вісімдесяти копійок

Дівчатка

_________________________________________________________

Дерева

_________________________________________________________

Гривні

_________________________________________________________

К -7

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/010.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/011.jpgВлітку

У літню пору

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Визначити корінь:

Літо, влітку, літній, літечко, літувати, по-літньому.

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/012.pnghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/013.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/014.jpgсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/015.jpg

К -8

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/016.jpgВосени

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/017.jpg осінню пору

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Визначити, яким членом речення є слово восени:

Восени багач, а навесні прохач.

Як у травні дощ надворі, то восени хліб у коморі.

Весною і восени ми бачимо всюди перелітних птахів.

  • Дібрати на кожну літеру слова восени ознаки осені:

В_________________________________________________

О_________________________________________________

С_________________________________________________

Е_________________________________________________

Н_________________________________________________

И_________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К -9

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/018.jpgперед

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення зі словом вперед і додаючи іменник:

Йти – верблюд йде вперед

Бігти

_________________________________________________________

Повзти

_________________________________________________________

Стрибати

_________________________________________________________

К -10

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/019.jpgранці

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Дібрати спільнокореневі слова, позначити корінь:

Вранці, __________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Підкресли слово вранці, поясни значення прикмет

Дощ вранці – що бабині танці.

Туман вранці стелиться по воді – на гарну погоду.

Вранці парить – дощ ушкварить.

Якщо вранці велика роса, то буде гарна погода.

К -11

Вhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01a.jpgчора

В день, що був перед сьогоднішнім

Шукає вчорашнього дня – витрачає час на пошуки втраченого

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Дібрати антоніми до слова вчора:

_________________________________________________________

  • Утворіть речення з перших літер слова:

Н-д: Весела чорна овечка раділа автомобілю.

В _________________________________________________________

Ч_________________________________________________________

О_________________________________________________________

Р_________________________________________________________

А_________________________________________________________

К -12

Гардероб

Приміщення в установі, театрі тощо, де зберігається одяг відвідувачів; роздягальня; ще – шафа для зберігання одягуhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01b.jpg

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти речення зі словом гардероб

_________________________________________________________

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01c.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01d.pnghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01e.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/01f.jpgсоціативний кущ:

 

 

 

 

 

К -13

Гhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/020.jpgектар

Одиниця земельної площі, яка становить 100 ар або 10 000 м2

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення з числівниками:

Н-д: Сорок гектарів, 2 гектари

__________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

К -14

Гhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/021.jpgвинтівка

Вогнепальна ручна зброя з довгим стволом; рушниця

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Мисливський

________________________________________________________

Незаряджений

________________________________________________________

Старий

________________________________________________________

К -15

Дhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/022.jpgо побачення

Слово ввічливості при прощанні

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Дібрати синоніми до слова до побачення:

_________________________________________________________________________________________________________________________

  • Скласти 2 речення

_________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

К -16

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/023.jpgДержава

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/024.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/025.gifолітична організація суспільства на чолі з урядом та його органами

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Визначити, яким членом речення є слово держава:

Наш народ будує нову незалежну державу.

  • Утворити словосполучення:

Міцна, велика, кордони, власність, знайомство з, допомога, розбудовуватися

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

К -17

Дhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/026.jpgисципліна – обов’язкове підкорення встановленим порядкам і правилам

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

трудовий навчальний зразковий

задовільний незадовільний шкільний

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/027.pnghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/028.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/029.jpgсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02a.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02b.jpg

К -18

Зhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02c.jpgзаду

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти речення зі словом ззаду за малюнками:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02d.jpg

К -19

Іhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02e.jpgнженер

Спеціаліст з вищою технічною освітою: інженер-механік, інженер-електрик, військовий інженер

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

хороший розумний талановитий майбутній відомий

старший молодий ведучий військовий український

  • Змініть слово інженер і утворіть словосполучення:

Звернутися до____________________

Розмовляти з ______________________

Працювати________________________

Допомогти_________________________

Вчитися на__________________________

К -20

Кhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/02f.jpgілометр

1000 м – міра довжини

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Змінити слово кілометр за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -21

Лhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/030.jpgіворуч

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти речення зі словом ліворуч за малюнком:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/031.jpg

К -22

Мhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/032.jpgеханік - спеціаліст, який спостерігає за роботою і експлуатацією машин. Механік перевірив роботу двигуна.

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Виділити корінь у спільнокореневих словах:

Механік, механіка, механічний, механізм, механізація.

  • Утворити словосполучення:

хороший молодий грамотний досвідчений відомий

старший майбутній талановитий головний

  • Змінити слово механік за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -23

Мhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/033.jpgізинець

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Змінити слово мізинець за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -24

Мільйон

1https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/034.jpg 000 000

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Гривні, троянди, думка, зірка, людина, зерно.

  • Змінити слово мільйон за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

К -25

Нhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/035.jpgазад

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення зі словом назад і додаючи іменник:

Йти – верблюд йде назад

Бігти

_________________________________________________________

Повзти

_________________________________________________________

Стрибати

_________________________________________________________

К -26

Нhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/036.jpgапам’ять

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Дібрати спільнокореневі слова, позначити корінь:

Напам’ять, ________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Скласти речення:

Вивчити_____________________________________________________

_________________________________________________________

Подарувати___________________________________________________

_________________________________________________________

К -27

Оhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/037.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/038.pngкеан

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Записати назви океанів:_____________________________________

________________________________________________________

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/039.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03a.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03b.jpgсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03c.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К -28

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03d.jpgопереду

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти речення зі словом попереду за малюнком:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03e.png

К -29

Посередині

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Дібрати іменник в сполученні з прикметником на кожну літеру слова:

Пішохідний перехід

О_________________________________________________________

С_________________________________________________________

Е_________________________________________________________

Р_________________________________________________________

Е_________________________________________________________

Д_________________________________________________________

И Н_______________________________________________________

І_________________________________________________________

 

 

 

К -30

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/03f.jpgортрет

Зображення особи на картині або на фотографії

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Позначити корінь у спільнокореневих словах:

Портрет, портретик, портретист, портретистка, портретний.

  • Змінити слово портрет за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Оhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/040.jpgрудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

  • Визначити, яким членом речення є слово портрет:

На стіні висить портрет Кобзаря, прикрашений рушником.

Із портрета дивляться на мене лагідні мамині очі.

 

К -31

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/041.jpgраворуч

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти речення зі словом праворуч за малюнком:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/042.jpg

К -32

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/043.jpg’ятдесят, п’ятдесяти

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти словосполучення:

Горіхи, цукерки, яблука, учень

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

К -33

Пhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/044.jpg’ятсот

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти словосполучення:

Гривні, глядачі, аркуш, зошит, книга

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

К -34

Шhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/045.jpgістсот

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти словосполучення:

Гривня, копійка, рік, зірка, місто

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

К -35

Рhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/046.jpgеволюція

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • На кожну літеру слова запиши рису характеру:

Р______________________________________________________

Е______________________________________________________

В______________________________________________________

О______________________________________________________

Л______________________________________________________

Ю______________________________________________________

Ц______________________________________________________

І______________________________________________________

Я______________________________________________________

К -36

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/047.jpgРhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/048.jpgеспубліка

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

Великий, нова, утворити, дитячий

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

К -37

Сhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/049.jpgигнал

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Дібрати спільнокореневі слова до слова сигнал, позначити корінь і закінчення

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

К -38

Сhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04a.jpgімдесяти

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Змінити за відмінками словосполучення сімдесят років:

Називний_____________________________________________________Родовий______________________________________________________Давальний____________________________________________________Знахідний_____________________________________________________Орудний______________________________________________________Місцевий____________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

К -39

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04b.jpgелеграма - звістка, передана телеграфом;

бланк з текстом повідомлення

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Розібрати слово за будовою:

_________________________________________________________

  • Змінити слово телеграма за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -40

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04c.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04d.pngелефон - пристрій для телефонного зв’язку

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Позначити корінь і закінчення:

Телефон телефоніст телефоністка

телефончик телефонувати телефонний

  • Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04e.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/04f.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/050.pngсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/051.jpg

К -41

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/052.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/053.jpgТемпература – міра нагрівання тіла або середовища

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Визначити, яким членом речення є слово температура:

Вранці у Павлика раптом заболіло горло і піднялася температура.

В грудні середня температура повітря становила -6оС

  • Утворити словосполучення:

Висока__________________________________________________

Нормальна______________________________________________

Зимова_________________________________________________

Літня__________________________________________________

__________________________________________ тіла

_________________________________________ повітря

________________________________________ води

________________________________________ ґрунту

К -42

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/054.jpgепер

(зараз, в цей час)

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Скласти 2 речення зі словом тепер:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

К -43

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/055.jpgерпуг

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

К -44

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/056.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/057.jpgрамвай - вид міського наземного рейкового електротранспорту. день, що був перед сьогоднішнім

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Позначити корінь:

Трамвай, трамвайчик, трамвайний.

  • Змінити слово трамвай за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/058.png

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -45

Тhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/059.pngролейбус - безрейковий наземний, переважно вуличний, електричний транспорт

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05a.jpgз живленням двигунів через підвісну контактну мережу

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Позначити корінь:

Тролейбус, тролейбусник, тролейбусний.

  • Скласти речення зі словом тролейбус

_________________________________________________________

  • https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05b.png

Аhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05c.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05d.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05e.jpgсоціативний кущ:

К -46

Фhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/05f.jpgанера

- тонкі листи деревини для облицювання столярних виробів; деревний матеріал з кількох склеєних тонких пластинок дерева

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Міцна, тонка, розпиляна, нова, стара, фарбована.

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/060.png

Кhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/061.png -47

Фhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/062.jpgартух - частина одягу, що захищає плаття,

костюм від бруду, знищення під час виконування робіт

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Яскравий, мамин, шкільний, довгий, білий, малий, дитячий.

  • Змінити слово фартух за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -48

Фhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/063.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/064.jpgутбол - спортивна гра двох команд, під час якої гравці намагаються загнати м’яч у ворота суперника

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Дібрати спільнокореневі слова до слова футбол, позначити корінь і закінчення:

_________________________________________________________________________________________________________________________

  • Змінити слово футбол за відмінками:https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/065.jpg

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -49

Цемент -https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/066.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/067.gif сухий, сипучий матеріал, який використовують у будівництві

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення:

Міцний, безпечний, насипати, замішати, використовувати.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

К -50

Чhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/068.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/069.jpgернетка – зошит, блокнот чи записничок, який використовують для записів

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________] звуків_______

букв________

  • https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06a.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06b.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06c.pngАсоціативний кущ:

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06d.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06e.jpg

 

 

 

 

 

 

 

К -51

Шhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/06f.jpgеренга – група людей, які стоять на одній лінії з поверненим в один бік обличчям; довгий ряд якихось предметів

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Утворити словосполучення:

Стати в_________________________________

Вийти з _________________________________

Крокувати в ______________________________

Командувати______________________________

Обійти___________________________________

Пролетіти над____________________________

Зупинитися біля_____________________________

Остання _________________________________

К -52

Шhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/070.jpgістнадцять

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Змінити за відмінками словосполучення шістнадцяте грудня:

Називний_____________________________________________________Родовий______________________________________________________Давальний____________________________________________________Знахідний_____________________________________________________Орудний______________________________________________________Місцевий____________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [________________________] звуків_______ букв________

К -53

Шhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/071.jpgістдесят, шістдесяти

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Змінити за відмінками словосполучення шістдесят років:

Називний_____________________________________________________Родовий______________________________________________________Давальний____________________________________________________Знахідний_____________________________________________________Орудний______________________________________________________Місцевий____________________________________________________

  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

К -54

Щhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/072.jpgогодини

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Розібрати слово за будовою:

Щогодини

  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

  • Скласти речення зі словом щогодини:

_________________________________________________________

К -55

Щhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/073.jpgоденно

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення зі словом щоденно і додаючи іменник:

Йти – щодня йти до школи

Бігти

_________________________________________________________

Читати

_________________________________________________________

Стрибати

_________________________________________________________

К -56

Щhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/074.jpgотижня

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

  • Утворити словосполучення зі словом щотижня і додаючи іменник:

Дивитися – щотижня дивитися до годівнички

Бігти

_________________________________________________________

Зустрічати

_________________________________________________________

Відвідувати

_________________________________________________________

К -57

Юннат – юний дослідник природи; натураліст

https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/075.jpghttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/076.jpg

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

  • Змінити слово юннат за відмінками:

Називний____________________________________

Родовий____________________________________

Давальний____________________________________https://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/077.png

Знахідний____________________________________

Орудний____________________________________

Місцевий ____________________________________

К -58

Яhttps://fc.naurok.com.ua/0000o4-a7e0/078.jpgрина' – сходи або посіви висіяних весною зернових культур

  • Поділити слово на склади для переносу _____________________
  • Звуко-буквений аналіз слова: [___________________] звуків_______

букв________

  • Визначити, яким членом речення є слово ярина

Роси, роси, дощику, ярину,

Рости, рости, житечко, на лану.

На крилечках, вітрику, полети,

Колосочки золотом обмети.

Як достигне житечко на лану,

Прийдуть люди жатоньки ярину,

Блискавками косоньки заблищать,

Золотими кобзами забряжчать.

Олександр Олесь

 

docx
Додав(-ла)
ткаченко ольга
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
4087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку