Слово як компонент речення

Про матеріал
Тема. Слово як компонент речення Мета: повторити та узагальнити знання учнів про слово як компонент речення; вчити розрізняти явища лексики у своєму та чужому мовленні, пояснювати їхнє значення; формувати важливість бережного ставлення до мови та компетентність спілкуватися рідною мовою, екологічну та громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до навколишнього середовища.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила роботи на уроціПоважай себе, своїх однокласників та вчителя! Будь пунктуальним! Піднімай руку, говори спокійно! Слухай уважно! Будь чесним! Дотримуйся правил поведінки під час повітряної тривоги!

Номер слайду 2

Продовж речення Розповідне речення – це…У кінці речення ставимо…. Питальне речення – це…Речення – це…Спонукальне речення – це…

Номер слайду 3

Слово як компонент речення. Гізун Т. В., учитель української мови та літератури

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Слова поєднуються граматично за допомогою закінчень або прийменників і закінчень, наприклад: цікавий, книжка → цікава книжка , із цікавою книжкою.

Номер слайду 6

Утворіть словосполучення та узгодьте їх граматично. Ваза, скло - Рудий, лисиця - Малювати, фарби - Діти, щасливий -

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз,На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть,А тепер їх опустіть. Плесніть, діти, кілька раз,За роботу, все гаразд. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 9

Прочитайте текст і виконайте завдання. Венерина мухоловка — рослина-хижак. Вона ловить комах і павуки. Для цього в неї є спеціальна пристосування — пастки, які легко й швидко закриваються, як тільки комаха до них торкнеться. Мухоловка росте в болотистих регіонах Сполучених Штатах Америки. Останнім часом її вирощують як кімнатна рослину. А. Доберіть до тексту заголовок. Б. Знайдіть місця, у яких порушено граматичний зв’язок між словами. Виправивши помилки, запишіть текст.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Складіть речення за поданим початком. Далеко-предалеко звідси, жив …. Ви коли потрапили в … ?Серед квітів ми побачили …

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Що нового дізналися на уроці? Що навчилися робити?Що було складно?Над чим необхідно додатково попрацювати?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Обов’язкове:§9. Сторінки 25-26 Опрацювати теоретичні відомості.

pptx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку