Слово як компонент речення

Про матеріал
Тема. Слово як компонент речення Мета: повторити та узагальнити знання учнів про слово як компонент речення; вчити розрізняти явища лексики у своєму та чужому мовленні, пояснювати їхнє значення; формувати важливість бережного ставлення до мови та компетентність спілкуватися рідною мовою, екологічну та громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови, до навколишнього середовища.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила роботи на уроціПоважай себе, своїх однокласників та вчителя! Будь пунктуальним! Піднімай руку, говори спокійно! Слухай уважно! Будь чесним! Дотримуйся правил поведінки під час повітряної тривоги!

Номер слайду 2

Продовж речення Розповідне речення – це…У кінці речення ставимо…. Питальне речення – це…Речення – це…Спонукальне речення – це…

Номер слайду 3

Слово як компонент речення. Гізун Т. В., учитель української мови та літератури

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Слова поєднуються граматично за допомогою закінчень або прийменників і закінчень, наприклад: цікавий, книжка → цікава книжка , із цікавою книжкою.

Номер слайду 6

Утворіть словосполучення та узгодьте їх граматично. Ваза, скло - Рудий, лисиця - Малювати, фарби - Діти, щасливий -

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз,На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть,А тепер їх опустіть. Плесніть, діти, кілька раз,За роботу, все гаразд. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 9

Прочитайте текст і виконайте завдання. Венерина мухоловка — рослина-хижак. Вона ловить комах і павуки. Для цього в неї є спеціальна пристосування — пастки, які легко й швидко закриваються, як тільки комаха до них торкнеться. Мухоловка росте в болотистих регіонах Сполучених Штатах Америки. Останнім часом її вирощують як кімнатна рослину. А. Доберіть до тексту заголовок. Б. Знайдіть місця, у яких порушено граматичний зв’язок між словами. Виправивши помилки, запишіть текст.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Складіть речення за поданим початком. Далеко-предалеко звідси, жив …. Ви коли потрапили в … ?Серед квітів ми побачили …

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Що нового дізналися на уроці? Що навчилися робити?Що було складно?Над чим необхідно додатково попрацювати?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Обов’язкове:§9. Сторінки 25-26 Опрацювати теоретичні відомості.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Закутська Юлія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
405
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку