Сміх і гам дзвенить навколо. Відчиняє двері школа.

Про матеріал

Тема: Сміх і гам дзвенить навколо. Відчиняє двері школа.Лідія Компанієць «Отак у нас — щодня»

Мета: формувати вміння працювати над текстом; удосконалювати вміння читати, розуміти зміст тексту; розвивати навички правильного, усвідомленого читання, вміння працювати над текстом, зв'язне мовлення; виховувати охайність, почуття гумору, інтерес до читання.

Перегляд файлу

Тема:  Сміх і гам дзвенить навколо. Відчиняє двері школа.
Лідія  Компанієць «Отак у нас — щодня»
Мета: формувати вміння працювати над текстом; удосконалювати вміння читати, розуміти зміст тексту; розвивати навички правильного, усвідомленого читання, вміння працювати над текстом, зв’язне мовлення;   виховувати охайність, почуття гумору, інтерес до читання.
                                                        Хід уроку
I. Організаційний момент

Пролунав шкільний дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Будем гарно працювати,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці.

II. Актуалізація опорних знань
1. Мовленнєва розминка. Артикуляційна вправа

Як співає соловей? (фіть-фіть-фіть)
Як гуде жук? (ж-ж-жу)

Як шумить вітер? (ш-ш-ш)

Як дзижчить комарик? (дз-дз-дз)

Як подає голос совеня? (угу-угу-угу)
III. Робота за «Післябукварем» (с. 8–10)
1. Опрацювання вірша Л. Компанієць «Отак у нас — щодня» (с. 8–9)

−Діти, як ви думаєте, чому я назвала совеня останнім? Тому, що воно всюди запізнюється. Воно завітало до нас у гості і просить у нас поради. А щоб дізнатися, як йому допомогти, нам потрібно прочитати вірш Л. Компанієць «Отак у нас — щодня»

1) Повідомлення про автора вірша, демонстрація портрета.

Лідія Компанієць за професією – бібліотекар, почала писати вірші ще з дитинства. Працювала в редакціях газет. За її сценаріями зняті фільми та мультфільм «Чому втекло кошеня»
2) Читання вірша вчителем.
— Про що розповідається у вірші?
— Коли це відбувалося?
3) Словникова робота.
Порозмовляти віч-на-віч — удвох, сам на сам.
Зарок — обіцянка.
Метушня — біганина.
4) Читання вірша учнями ланцюжком

— Про кого цей вірш? Розкажіть, якими ви побачили у вірші дітей.
5) Вибіркове читання.
— Знайдіть слова з апострофом (зі знаком м’якшення) і прочитайте їх.
— Прочитайте речення, в кінці яких стоїть знак питання.
— Прочитайте ті рядки, які викликали у вас усмішку.
Фізкультхвилинка

Довго слухали малята,

Час настав відпочивати.

Руки вгору,руки вниз

І легесенько прогнись.

 Покружляли,повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали,пострибали.

 Раз - присіли, другий – встали.

 Вдих глибокий – раз,два,три…

 Вчитись знову почали.
2. Гра «Допоможи  Совеняті».
— Хто що шукав?
Сестра — ... (пальто).
Старший брат — ... (ранець).
Середульший брат — (сорочку).
Молодший брат — (штани).
Я — ... (черевик).
— Чи дотрималися діти слова класти на місце кожну річ?
Робота за малюнком.
— Доберіть до малюнка відповідні речення з вірша.
3. Гра «Так чи ні»
Вірш написав Тарас Шевченко.

● Вірш називається «Отак у нас - щодня».

● Сестра гукає «Де штани?».

● Пальто знайшли на чердаку.

● Ранець знайшли в садочку, на бузку.

● Родина домовилась наступного разу все класти на свої місця.

● Наступного ранку все було на своїх місцях.

IV. Підсумок уроку
Чи можна так поводитися, як діти у вірші?
Які поради ми можемо дати совеняті?

 

docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
1250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку