Соціальна компетентність"(презентація)

Про матеріал
Презентативний матеріал ,що стосується соціально-гуманітарної компетеції.Для методичної роботи класного керівника
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування соціокультурної компетентності

Номер слайду 2

Соціально-культурна компетентність - здатність до співробітництва в групі та команді, мобільність, уміння адаптуватись і визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колективі, планувати, розробляти й реалізовувати соціальні проекти індивідуальних і колективних дій в полікультурному середовищі; уміння визначати й реалізовувати мету комунікації в залежності від обставин; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях.

Номер слайду 3

Компоненти соціокультурної компетенції: історико-краєзнавчий, країнознавчий, полікультурний

Номер слайду 4

Основними завданнями, які необхідно реалізувати для досягнення соціокультурної мети, є: вироблення в учнів уміння взаємодіяти з іншими людьми в полікультурному суспільстві; залучення школярів на практиці ефективно застосовувати набуті знання й уміння; формування духовного світу учнів, ціннісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів; виховання для життя в цивілізованому громадянському суспільстві.

Номер слайду 5

Джерела соціокультурних знань радіо телебачення журнали газети живе спілкування кіно інтернет листування книги

Номер слайду 6

Соціокультурна компетенція має три аспекти: Інформаційний (знаннєвий) Поведінковий (поведінка, вміння, навички) Ціннісно-оцінний (морально-етичний).

Номер слайду 7

Педагог разом з учнем визначає його інтереси; мету; можливості; шляхи подолання перешкод, які заважають отримати позитивні результати у різних сферах життєдіяльності.

Номер слайду 8

Діяльнісний підхід до формування соціокультурної компетентності Діяльність учителя: пропонує завдання різного рівня; •варіативні домашні завдання; •перелік тем творчих робіт та доповідей; •різні форми роботи для тематичного оцінювання; •організовує групову роботу, передбачає створення груп змінного складу; •створює проблемні ситуації; •рекомендує самооцінку та взаємооцінку, забезпечує вільний вибір рецензента. здійснює відбір соціокультурних відомостей освітніх галузей ; спонукає учнів до практичного використання знань в позакласній діяльності, до науково-пошукових досліджень; враховує середовище, в якому живе дитина, її оточення; виховує людину нового покоління.

Номер слайду 9

Діяльнісний підхід до формування соціокультурної компетентності Діяльність учня: на практиці використовує набуті культурологічні знання й вміння (в усних відповідях, письмових висловлюваннях); бере участь у позакласній діяльності; набуває досвіду шляхом науково-пошукових досліджень(зокрема історичних); толерантно ставиться до людей, представників інших етнічних, релігійних, расових ознак; робить вибір рівня домашньої роботи, рівня тематичного оцінювання; працює в групі; дає оцінку своїй відповіді, обирає рецензента на свою відповідь; визначає мету своєї діяльності; оцінює соціальні звички, пов'язані зі здоров'ям, оточуючим середовищем; бере участь у самоврядуванні; ставить особистіснозначущі цілі

Номер слайду 10

Вправа «Шифрована записка». Висновки частково подаються логічно, а в ряді випадків свідомо, помилково. Необхідно визначити, які висновки правильні, а які помилкові. Наприклад,такий текст: Слов’яни були кочівниками .Основним їх заняттям було сільське господарство.Вірили в єдиного бога Ра.Створили Готський союз племен.

Номер слайду 11

Вправа «Один зайвий » учні виключають одне з понять,що не відноситься до певної тематики. ЧіченІца,Теночтитлан,Куско,Мадагаскар(виключають Мадагаскар,бо решта географічних назв--це столиці древніх племен Латинської Америки.  

Номер слайду 12

ppt
Додано
22 липня 2019
Переглядів
1534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку