Опис проекту.
Усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.
Ліна Костенко.
Даний проект стосується теми«Україна» і згідно навчальної програми вивчається у 4 – 11 класах. Проект розрахований на учнів різних вікових категорій. До проекту також залучаються вчителі з метою показу єдиної громадянської позиції, яка сприятиме згуртованості учнів та вчителів.
Головною метою проекту є висвітлення України як незалежної держави з її мелодійною мовою, дивовижною природою, багатими звичаями і талановитими людьми. Питання про те, як дати учням ключі до розуміння світу, залишається основним питанням освіти. Тож проектом «Люби Україну» Долинська спеціалізована школа - інтернат мала на меті не тільки підвищити мотивацію до навчання, а й допомогти молодому поколінню відчути почуття державності, закласти паростки гордостізаБатьківщину, за вчинки предків. Також ми хотіли розповісти усьому світу про Україну, про таку рідну та водночас невідому. Ми прагнемо, щоб українці у різних куточках земної кулі переглянувши відеоролик « Люби Україну» відчули поряд себе частинку рідної душі, її свободу, сміливість, надію, віру в майбутнє та неповторну красу. Тільки бажання гордо заявити : « Я- українець!»- може об'єднати нас в єдине ціле!
Технологічний паспорт проекту
Тема: «Love Ukraine».( Люби Україну).
Тип проекту:
Учасники : учні 4 – 11 класів та вчителі.
Автори – розробники:
вчителі англійськоі мови : Петренко Людмила Миколаівна,
Онуфрієва Ірина Тарасівна.
Відеомонтаж: Оксана Сливчук.
Консультанти: Савчин Лариса Ярославівна, заступник директора з виховної роботи.
Самар Олег Олексійович, вчитель історіі.
Коляр Віра Теодорівна, вчитель української мови і літератури.
Адреса навчального закладу: Долинська спеціалізована школа інтернат I – III ступенів, вул. Грушевського, 24.
Долинського району Івано – Франківської області, 77500
Телефон:( 03477 ) 25891.
Опис проекту.
Усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.
Ліна Костенко.
Даний проект стосується теми «Україна» і згідно навчальної програми вивчається у 4 – 11 класах. Проект розрахований на учнів різних вікових категорій. До проекту також залучаються вчителі з метою показу єдиної громадянської позиції, яка сприятиме згуртованості учнів та вчителів.
Головною метою проекту є висвітлення України як незалежної держави з її мелодійною мовою, дивовижною природою, багатими звичаями і талановитими людьми. Питання про те, як дати учням ключі до розуміння світу, залишається основним питанням освіти. Тож проектом «Люби Україну» Долинська спеціалізована школа - інтернат мала на меті не тільки підвищити мотивацію до навчання, а й допомогти молодому поколінню відчути почуття державності, закласти паростки гордості за Батьківщину, за вчинки предків. Також ми хотіли розповісти усьому світу про Україну, про таку рідну та водночас невідому. Ми прагнемо, щоб українці у різних куточках земної кулі переглянувши відеоролик « Люби Україну» відчули поряд себе частинку рідної душі, її свободу, сміливість, надію, віру в майбутнє та неповторну красу. Тільки бажання гордо заявити : « Я- українець!»- може об’єднати нас в єдине ціле!
Проблематизація:
Актуальність проекту.
Розвиток незалежної України можливий лише за умови усвідомлення молодим поколінням особистої відповідальності за долю своєї країни. Тож виникає необхідність виховання національно – свідомих громадян, патріотів своєї Батьківщини, справжніх спадкоємців і продовжувачів національних традицій з активною громадянською позицією.
Провідною ідеєю проекту “ Love Ukraine”, ( Люби Україну ) є формування у дітей та молоді почуття любові до Батьківщини, становлення громадянської свідомості, національної гідності, а також толерантне і творче виховання. Даний проект допоможе дитині усвідомити себе як члена родини, людини і частинки України, водночас виховати любов до рідного дому, школи, вулиці, своєї країни, її природи, рідного слова, побуту і традицій.
Мета проекту
Цілепокладання
Концептуалізація.
Навчальні цілі та прогнозування.
Етапи реалізації проекту
План дій навчального проекту
Етапи, терміни реалізаціі |
Назва заходів |
Виконавці |
Прогнозовані результати |
23.01-25.01.
Підготовчий
26.01-28.01. Моделюючий
29.01-11.02 Практичний
12.02-16.02 Узагальнюю-чий
|
Обговорити проблему, ознайомити з метою і завданнями проекту, провести бесіду щодо актуальності проекту |
Вчителі англійської мови: Петренко Л.М Онуфрієва І. Т |
Відстеження готовності до роботи над проектом. |
Обрати тему проекту, провести анкетування серед учнів |
Учні 10 -11 класів |
Вибір теми. |
|
Обговорити хід проекту та розподіл обов’язків і завдань. |
Керівники та консультанти проекту. |
Об’єднання учнів в групи: дослідники, аналітики, кореспонден- ти, мовознавці та режисери. |
|
Пошук інформації та матеріалів згідно теми. Дослідники- шукають матеріал про Україну та участь учнів нашої школи в соціальних проектах про Україну.
Аналітики- проводять анкетування, з’ясовують рівень громадянської позиції, ставлення учнів нашої школи та педагогів до історичної спадщини, українських традицій.
Кореспонденти збирають фото та відеоматеріали.
Мовознавці працюють над текстами і тезами проекту, шукають влучні вислови і гасла.
Група режисерів обговорює сценарій проекту та розробляє структурну модель. |
Учні 5-10 класів, Вчитель Історії Самар О. О.
Учні 11 класів Вчитель Історіі Самар О. О.
Учні 4-9 класів.
Учні 5- 10 класів, Вчитель Української Коляр В. Т
Учні 10-11 класів, Сливчук О. |
Упорядкування знайденого матеріалу
Упорядкування матеріалу. Відстеження готовності до створення соціальної реклами.
Зваження плюсів та мінусів щодо зібраного матеріалу.
Упорядкування тез і тестів.
Планування створення відеоролика. |
|
Робота над відеоматеріалом та монтування відеоролика « Люби Україну». |
Учні 8 -11 класів, Сливчук О. |
Результат проекту подається у вигляді соціальної реклами іноземною мовою. Моніторинг ефективності впровадженого проекту. |
|
Упорядкувати дидактичні матеріали, список використаної літератури,відеоматеріали. |
Керівники проекту. |
Систематизація дидактичних матеріалів. |
|
Показ соціальної реклами як результату роботи над проектом на учнівській конференції. |
Керівники проекту, дирекція школи. |
Коментарі та висновки від побаченого, Оцінювання проробленої роботи. |
Технічне забезпечення
1