Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців та дівчат
Номер слайду 2
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Стосунки між людьми різної статі формуються з дитинства і проходять в кілька етапів. Дитинство. Підлітковий вік. Юність. Зрілість
Номер слайду 3
Дитинство Хлопчики та дівчатка граються та спілкуються разом. Поступово усвідомлюють статеві відмінності. Діти починають гратися у різні ігри. Хлопчики більше дружать з хлопчиками, а дівчатка з дівчатками. Діти вчаться доброзичливо спілкуватися, допомагати одне одному.
Номер слайду 4
Підлітковий вік. Період інтенсивного фізичного та інтелектуального розвитку. У хлопців та дівчат змінюється поведінка, виявляється більше відмінностей в уподобаннях. Проте разом навчаються і проводять дозвілля. Хлопці та дівчата вперше закохуються
Номер слайду 5
Юність. Період переходу від підліткової залежності до дорослої відповідальності та самостійності . Коло спілкування розширюється. Кожен може виконувати в суспільстві будь-яку соціальну роль відповідно до власного бажання та хисту.
Номер слайду 6
Зрілість Молодь досягає біологічної та соціальної зрілості і може створити родину. Соціально зріла людина додержується моральних та етичних норм суспільства. Діє відповідально, розуміє що чоловіки та жінки мають рівні права та рівні можливості в суспільстві.
Номер слайду 7
Чим гендер відрізняється від статі?Стать – поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою. Гендер - це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку чоловіків та жінок. Тому гендер називають ще “соціальною статтю”
Номер слайду 8
Чим гендер відрізняється від статі?Ознаки статіЧоловіки та жінки мають відповідні біологічні ознаки. Не залежить від країни та культури. Не залежить від зовнішнього впливу. Не змінюються з часом. Ознаки гендера. Властиві людям обох статей. Змінюються в різних країнах. Залежать від культурних традицій. Можуть із часом змінюватися
Номер слайду 9
Гендерні стереотипи. Гендерні стереотипи- уявлення про те, як мають поводитися чоловіки і жінки
Номер слайду 10
Гендерна рівність. Рівні права + рівні можливості = Рівноправні стосунки ( гендерна рівність)
Номер слайду 11
Чи можуть дружити хлопці та дівчата?
Номер слайду 12
Рівноправні стосунки Правило трьох “К”Комунікація + кооперація + компроміс = (співпраця) рівноправні стосунки
Номер слайду 13
Риси характеру, які сприяють дружнім стосункам. Підтримка Допомога. Чесність Дружба Порядність Щирість Симпатія довіра
Номер слайду 14
Кінофільми про дружбу хлопців та дівчат
Номер слайду 15
Життєві ситуації Чи є на вашу думку, у наведених ситуаціях ознаки гендерної нерівності та гендерних стереотипів?Ситуація №1. Поліна відвідує гурток авіамоделювання. Інші дівчата не хочуть з нею дружити, вважаючи, що в них немає спільних інтересів
Номер слайду 16
Життєві ситуації Ситуація № 2. Хлопці не хочуть грати в шахи з дівчатами, вважаючи, що гра в шахи “не жіноча справа ”Ситуація № 3. Домашнє господарство - справа жінок, а не чоловіків. Ситуація № 4. Джон займається танцями. Інші хлопці з класу вважають танці не “чоловічою справою”