Соціально – просвітницький урок - тренінг « Наркотична залежність як хвороба, що набула соціального значення»

Про матеріал
Соціально – просвітницький урок - тренінг « Наркотична залежність як хвороба, що набула соціального значення» Мета: - розширення поінформованості учнів з даного питання; - формування комунікативної компетентності; - формування цінностей та життєво важливих переконань; - відпрацювання практичних навичок відповідальної поведінки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціально – просвітницький урок - тренінг

7 клас

« Наркотична залежність як хвороба, що набула соціального значення»

 

 Підготувала вчитель основ здоров’я

  Новгород – Сіверської державної

гімназії імені К.Д.Ушинського

     Тимохович Анна Вікторівна

 

 

 

 

 

 

Мета:

  •  розширення поінформованості учнів з даного питання;
  • формування комунікативної компетентності;
  • формування цінностей та життєво важливих переконань;
  • відпрацювання практичних навичок відповідальної поведінки.

Обладнання: ватман, кольорові стікери, фліп-чарт, друковані картки.

Час проведення: 45 хвилин

Хід заняття

1 частина (7 хвилин)

Оголошення теми заняття : « Сьогодні яскравий день, а отже сьогодні ми маємо отримати незабутні враження і поглибити свої знання про здоров’я та безпеку. А саме з теми«Наркотична залежність як хвороба, що набула соціального значення»»

Знайомство

Вправа «Інтерв’ю»

Тренер пропонує дітям обєднатися в пари (розрахунок –«Перший_другий» і обєднатися по відповідним номерам). Діти в кожній парі необхідно дізнатись один в одного три факти, які їх найкраще охарактеризують (3 хвилини), а потім представити один одного.

Встановлення правил «Хлоп-топ»

Тренер пропонує дітям прийняти загальні правила роботи під час заняття. Зачитуючи твердження, просить дітей похлопати в долоні, якщо вони з цим згодні, потопати  - якщо не згодні.

Запропоновані твердження:

  • Правило піднятої руки +
  • Говорити по черзі+
  • Доброзичливість та ввічливість+
  • Не критикувати+
  • Говорити від свого імені ( «Я думаю…», «Я вважаю…»)+
  • Цінувати час+
  • Говорити чітко та коротко+
  • Лаятись
  • Перебивати
  • Сперечатись

Прийняті правила записуються на ватмані:

  • Правило піднятої руки
  • Говорити по черзі
  • Доброзичливість та ввічливість
  • Не критикувати
  • Говорити від свого імені ( «Я думаю…», «Я вважаю…»)
  • Цінувати час

Очікування: Давайте уявимо що сьогодні ми садівники. Ми з вами посіємо зернятка прекрасних квітів. Ці крихітки будуть наші очікування. Кожен з вас отримує 3 зернятки. На кожній з них ви маєте записати продовження речення або запропонувати своє. Кожне ваше зернятко я «посаджу» в родючу земельку нашого заняття. (на другому ватмані намальовано грунт, на нього приклеюють стікери - насінини). Тренер клеїть свою останнім.

Запропоновані речення:

« Я сьогодні хочу дізнатись про…»

«Я сподівають отримати від заняття…»

«Я відчуваю, що сьогодні…»

Дякую ВАМ

Що ж можна починати…

2 частина (30 хвилин)

Поділ учасників на групи (запропонувати обрати одну з кольорових смужок і зайняти відповідно місце за столом позначене цим кольором. Жовтий - синій – зелений.

1 група отримує завдання користуючись підручником, підготувати невеличке інформативне повідомлення, яке розкриє зміст таких питань як

  1. «Наркотики –це…» (нехарчові речовини, що впливають на роботу головного мозку і викликають розвиток залежності)
  2. «Наркотичні речовини – частково легалізовані та заборонені» (Тютюн і алкоголь вважаються частково легалізованими наркотичними речовинами. Лікарські засоби)

2 група користуючись підручником, підготувати невеличке інформативне повідомлення, яке розкриє зміст таких питань як

  1. Наркотична залежність
  2. Ознаки і механізми виникнення залежності.

3 група отримує бланки, які містять твердження. В бланках треба поставити знак «+», якщо вважаєш твердження вірним або «-» - якщо невірним

(бланки подані вже з правильними відповідями, які учням не повідомляються)

На виконання підготовки відводиться до 5 хвилин.

Після підготовки учні, починаючи з 1 групи, презентують свої напрацювання. Тренер наголошує на тому, що відповіді мають бути чіткими, змістовними, короткими ). Всі тверження 1 групи вислуховуються, за потреби доповнюються тренерем (якщо діти інших груп хочуть коротко доповнити-вислуховують їх)

2 група презентує так само як і 1 група.

3 група – на екран виводиться такий же бланк тверджень як був у 3 групи. При презентації , учні інших груп , якщо погоджуються, то піднімають зелену картку, якщо ні – червону. Кожну червону картку обговорюємо всі разом, доки не буде спільної правильної думки. На екран виводиться вже правильне твердження.

Руханка. Після презентації необхідне психологічне розвантаження. Проводиться вправа «Будь уважним!» . Тренер називає число – стільки ж учнів має встати.

Дякую ВАМ

3 частина( 7 хвилин)

Підводиться підсумок всього почутого і презентованого.

НАРКОТИКИ ВБИВАЮТЬ В ТОБІ ЛЮДИНУ!

НАРКОМАНИ «ВИПАДАЮТЬ» З СВОГО СОЦІАЛЬОГО ОТОЧЕННЯ І СТАЮТЬ СОЦІАЛЬНИМИ ІЗГОЯМИ!

Тренер «Уживання наркотиків призводить до фізичної та психічної залежності від них. Наслідки цієї залежності згубні для організму: людина стає хворою фізично, психічно, соціально й зрештою помирає. Не ставайте «СПОНСОРАМИ» наркоторгівців! Це стосується всіх і кожного! Ділись здобутими знаннями – зупини знищення суспільства! Не допусти, щоб УКРАЇНА захлинулась наркотиками!»

Рефлексія: «Скажіть чи змогли ми сьогодні здійснити ваші очікування? Чи кожне зернятко проросло? (тренер прикріплює до зернят різнокольорові квіти) Гарний букет! Якщо ж у когось якесь зернятко не розквітло не засмучуйтесь – ми готові поділитись з вами своїми прекрасними квітами – ми ж команда і в нас все обов’язково вийде!

Дякую ВАМ – ви найкращі!!!!!!

docx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
1 лютого
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку