ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ-АПЛІКАЦІЇ
«СОНЦЕ-ДЖЕРЕЛО СВІТЛА Й ТЕПЛА»
(для учнів 1 класу)
Наталія ГОРДУН,
вихователь групи продовженого дня
Тема: Сонце – джерело світла й тепла.
Мета: Узгодження взаємодії вчителя початкових класів, вихователя ГПД в забезпеченні якості освіти.
Учити виготовляти аплікацію з паперу на білий ватман, гармонійно добирати кольори; розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати старанність, акуратність, бажання робити добрі справи; створювати позитивну атмосферу в колективі.
Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, мультимедійна дошка, проектор.
Дидактичне забезпечення: кольоровий папір, олівець, ножиці, клей.
Використані джерела:
1) Посібник "Я доліджую світ" Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Гнатюк О.В., Павич Н.М.
Складова моделі успішного випускника: творча особистість.
Орієнтир складової моделі успішного випускника: розвиток творчості.
Педагогічний інструментарій: підхід: особистісно-орієнтований;
Технології: ситуативне моделювання, дискусійні питання;
Форма роботи: аплікація.
Ознаки успішного зростання випускника: засвоєння вічних цінностей.
Хід заходу
Вступ
Організація класу
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Слайд 1
Вітання з дітьми.
Актуалізація опорних знань
Діти, як добре, коли у віконечко заглядає сонечко. Нумо запросимо його до себе в гості.
Сонечко, сонечко!
Заглянь у віконечко.
Хочуть малята,
Тебе привітати.
Діти, що є у сонечка? Привітайтеся з кожним сонячним промінчиком. Простягніть руки вперед і уявіть, що ви стиснули їх у долоньках. Сонячні промінчики торкнулися ваших рук і перетворили вас на маленькі сонечка. Ви – сонечка, ви прокидаєтеся, вмиваєтеся, розчісуєте свої промені, даруєте тепло навкруги, посміхаєтеся від щастя, що всіх зігріваєте.
Що ми знаємо про сонце?
Слайд 2
Форму чого має сонце?
Слайд 3
Скільки потрібно летіти на літаку до сонця?
Слайд 4
А скільки потрібно летіти на ракеті до сонця?
Слайд 5
А хто знає вірші про сонце?
Веди нас, сонечко, в політ
Більше дізнаємось про світ.
Ми – діти світла, діти сонця,
І лиш заглянем у віконце,
Лишень прокинемося рано
Відразу нам світліше стане.
Тихо встане сонечко, вмиється росою.
Загляда в віконечко, заграва зі мною.
Кольоровий сон зника, як птахи співають,
І дерева, і ріка новий день стрічають.
Котилася тарілочка по крутій горі,
Забавляла любих діток, у моїм дворі.
Нам тієї тарілочки, чому не любить
Хорошая, золотая і, як жар горить.
Повідомлення теми заняття
А сьогодні ми з вами будемо виготовляти промінчики для сонечка, щоб нам було тепліше і приємніше бути у нашій класній кімнаті. Потім своєю аплікацією прикрасимо клас.
Робота над новим матеріалом.
Але перш ніж почати працювати, згадаємо загальні правила безпеки при роботі.
Слайд 6
Давайте поглянемо, що буде потрібно на для роботи?
Слайд 7
Правила роботи з ножицями.
Слайд 8
Правила роботи з клеєм.
Тепер давайте трішки відпочинемо і зробимо фізкультхвилинку.
Слайд 9
Практична діяльність учнів (послідовність виконання роботи).
Слайд 10
Рефлексія
Вправа «Створи сонце в собі»
У природі є сонце. Воно всім світить і гріє, всіх любить. Нумо створимо сонце в собі! Заплющте очі, уявіть у своєму серці маленьку зірочку. Подумки спрямовуємо до неї промінець, що несе любов. Зірочка збільшилася. Спрямовуємо промінець, що несе мир. Зірочка знову збільшилася. Спрямовуємо промінець з добром, зірочка стала ще більшою. Тепер я спрямовую до зірочки промінчики, які несуть здоров’я, радість, тепло, світло, ніжну ласку. Тепер зірочка стає великою, як сонце. Воно несе тепло всім-всім.
Підсумок
Ми завжди разом,
Ми завжди веселі,
І сонце сяє у нашій оселі.
Завжди буде воно нам світити,
Бо нашим знанням будуть рідні радіти.