Презентація для уроку у 4 класі на тему "Сонячні Італія та Болгарія". Цікава музична подорож до теплих європейських країн, познайомить учнів з їх музичною культурою та особливостями музичної мови.
Підготувала учитель музичного мистецтва Сосєдко А.В
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Італія відома майстрами з виготовлення скрипок Антоніо Джузеппе Гварнері Ніколо Аматі Страдіварі Іхні скрипки мають особливе звучання, бо нагадують тембри дзвінких жіночих голосів.
Номер слайду 4
Італійське місто Венеція Місто, в якому немає вулиць, замість них місто прорізають канали, по яких плавають човни – гондольєри.
Номер слайду 5
Човнярі співають свою тиху, ліричну пісню – баркаролу. Дізнайся з підручника що таке баркарола?
Номер слайду 6
Микола Лисенко “Баркарола” У цьому творі композитор використав українську народну пісню “Пливе човен”.
Номер слайду 7
Сергій Рахманінов “Італійська полька” Вона, як і італійська пісня, дуже мелодійна та граційна.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Болгарська народна пісня “ Посадив полин я” В чому особливість пісні? Який жанр?
Номер слайду 10
Анна Олєйнікова – дитячий композитор пісня “Наша вчителька”
Номер слайду 11
Запитання №1 До яких країн ми здійснили подорож?
Номер слайду 12
Запитання №2 Які музичні твори і яких композиторів ви прослухали?
Номер слайду 13
Запитання №3 Що об’єднує музичні твори, які ви прослухали та виконали на уроці?
Номер слайду 14
Запитання №4 Роздивися репродукції картин італійського художника Каналетто (стр.106) та обери ті, які суголосні з прослуханим музичним твором.
Номер слайду 15
Підсумок уроку Музика – спільна мова всіх народів. Музику об’єднує любов до рідного краю, народу, щире та емоційне ставлення до рідної природи. На відміну від розмовної, мова музики зрозуміла без перекладу.