Специфіка використання методів і прийомів навчання у початковій та старшій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті впровадження НУШ

Про матеріал
Специфіка використання методів і прийомів навчання у початковій та старшій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті впровадження НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Специфіка використання методів і прийомів навчання у початковій та старшій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті впровадження. НУШ»Вчитель Смілянської ЗОШ 7 музичного мистецтва: Царинна Л. Г.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Методи і прийоми навчання у початковій школі на уроках мистецьких дисциплін у контексті впровадження НУШ

Номер слайду 12

Дуже цікавий прийом в навчанні. Придумала американська вчителька з Техасу Колін Аланіз. Засвоїти тему чи поняття – досить «нудна» ціль, особливо для молодших школярів.  Набагато привабливіше – застібнути сорочку. Суть прийому в наступному: 6 рівнів когнітивної сфери таксономії Блума – 6 яскравих ґудзиків, які зберігаються у прозорій посудині. Кожному рівню відповідає свій колір ґудзика. Далі вчитель готує «петлі» - завдання для кожного рівня – на невеликих картках – ґудзик з петелькою. Учні обирають ґудзик і завдання відповідно обраному рівню. Завдання можуть мати різні способи їх виконання: індивідуально, в парі, в групі, у тому числі, з використанням веб-ресурсів, сервісів та мобільних пристроїв.ҐУДЗИКИБЛУМА

Номер слайду 13

ҐУДЗИКИБЛУМАУчні засвоюють поняття теми через виконання певних завдань всіх рівнів від запам’ятовуваннядо виконання

Номер слайду 14

КубикІгровий “Кубик Блума” для НУШ –це прийом, який базується на підході американського психолога Бенджаміна Блума та спрямований на розвиток критичного мислення в учнів. Кубик можна використовувати на будь-якому уроці, адже питання, зазначені на його сторонах, є цілком універсальними. БЛУМА

Номер слайду 15

Кубик. Назви (предмет, колір, явище, форму, розмір, героя...) – перевірка базових знань. Чому (опиши процес, що відбувається з предметом, явищем, героєм...) – визначення причинно-наслідкових зв'язків теми. Поясни (ти справді думаєш, що... ти впевнений, що...) – різносторонній підхід до поставленого питання. Поділись (поділись, що ти відчуваєш,коли..., чому ти вибрав...) – розкриває емоційний стан учня, вчить висловлювати власні емоції. Придумай (що буде,якщо...,придумай, як...) – розвиток стратегії мислення. Запропонуй (запропонуй, де..., запропонуй, як..., що, якщо...) – окреслення учнем власних ідей стосовно поставленого питання. БЛУМА

Номер слайду 16

Кубик. На гранях кубика Блума написані запитання та завдання. Їх – 6. Учням їх можна виконувати як разом, так і окремо. БЛУМАНазви. Запропонуй. Чому. Придумай. Поясни. Поділись

Номер слайду 17

Ейдетика – наука про побачене(Мнемотаблиці)Активізує уяву. Швидке запам’ятовування. Розвитокмислення, мови. Вчить керуватисвоєю увагою. Вчить включати позитивне мислення, позитивний настрій

Номер слайду 18

Ейдетика – наука про побачене(Мнемотаблиці)

Номер слайду 19

QR (Quick Response – в перекладі – «швидка відповідь»)QR-коди. Переваги використання QR-кодування:швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;зручно: вміщує великі об'єми відомостей у невеликому зображенні (4296 символів, а це більше, ніж 2 аркуші машинописного тексту);просто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір'я тощо).

Номер слайду 20

QR (Quick Response – в перекладі – «швидка відповідь»)QR-коди

Номер слайду 21

QR-коди в освітіКаталоги. Довідкові матеріали. Розвиток зацікавленості до новітніх технологій. Підказки, відповідіРозвиток уваги. Навчальна діяльність. Організація ігор, типу Qwest. Система підказок. Показники напрямківІгрова діяльність. Система зберігання. Показники переміщення. Розклад роботиІнформація на сайтіОголошення. Візитівки. Реклама. Організація простору. Підписи до творчих робіт. Записна книжка. Складання каталогів. Формування анонсів заходів. Посилання на колективні простори для організації роботи. Проектна діяльністьІнформація про об’єкт. Прокладання маршруту руху. Віртуальні подорожіОрганізація виставок. Тестові завдання. Творчі запитання. Проведення конкурсів, олімпіад, вікторин. Позакласна діяльність. Виховна робота, музейна діяльність. Ментальна (інтелектуальна) карта

Номер слайду 22

QR (Quick Response – в перекладі – «швидка відповідь»)QR-коди. Гра “Смайлики - штрихкодики”

Номер слайду 23

Інфографіка - це ефективний спосібвідтворення інформації для молодшого та середнього шкільного віку. Ця методика в поєднанні з іншимидопомагає дітям зрозуміти і запам'ятати матеріал

Номер слайду 24

Лепбук

Номер слайду 25

Переваги лепбука

Номер слайду 26

Кола Луллія

Номер слайду 27

Кола Луллія

Номер слайду 28

Дидактичні ігри

Номер слайду 29

Юні музиканти та артисти

Номер слайду 30

Ігри з LEGO

Номер слайду 31

Ритмічні вправи та прийоми

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Дякуюза увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дегтяренко Євгенія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
3093
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку