Вступ. Унікальність та неповторність людини.

Про матеріал

Матеріал складений за модельною навчальною програмою

«Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.)

Фрагмент підручника для 5 класу ЗЗСО, частина 1; автори Л. Давидюк, А. Мельник (за редакцією О. Пометун). Видавництво : Київ. Видавничий дім "Освіта" 2021

Перегляд файлу

Етика. 5 клас.

Діагностувальна робота з теми: «Вступ. Унікальність і неповторність людини»

І-В

І. Початковий рівень (1 – 3 бали)

1.Етика – це:

а) правила поведінки; б) наука про мораль;

в) наука про правила поведінки в суспільстві та в особистому житті.

2. Норми і правила поведінки у ставленні людей одне до одного та до суспільства – це…

а) етика; б) мораль; в) етикет.

3. Термін етика вперше вжив давньогрецький філософ Арістотель. Основною метою етики він вважав:

а) виховання людини; б) знання людини; в) щастя людини.

 

Середній рівень (4-6 балів)

4. Оберіть ознаки, які складають неповторність людини:

а) мова; б) зовнішність; в) темперамент; г) здібності; д) риси характеру.

5. Дайте визначення поняттю чеснота. Наведіть 3 приклади.

6. Напишіть, які  є потреби людини.

Достатній рівень (7-9 балів)

7-8. Прочитай прислів’я. Визнач тему, яка їх об’єднує. Наведи приклади життєвих ситуацій, які ілюструють ці прислів’я. (2 б.)

Вчися доброму — погане на ум не піде. 

Добрій людині — що день, то свято.

 Добро не лихо — ходить тихо.

9. Створи хмарку слів «Мої інтереси». (1б.)

Високий рівень (10-12 балів)

10. Поясніть, у чому полягає головна мета людини?

 

 

 

 

 

Етика. 5 клас.

Діагностувальна робота з теми: «Вступ. Унікальність і неповторність людини»

ІІ-В.

І. Початковий рівень (1 – 3 бали)

1. Етичні поняття, що дають можливість людині оцінювати життя та орієнтуватися в ньому називаються:

а) моральними цінностями; б) життєвими цінностями; в) матеріальними цінностями.

2. Термін «етика» вперше вжив давньогрецький філософ:

а) Сократ; б) Арістотель; в) Діоген.

3. Неповторна своєрідність людини називається:

а) унікальність; б) особливість; в) індивідуальність.

Середній рівень (4-6 балів)

4. З даного переліку оберіть духовні потреби людини:

а) читання художньої літератури  ; б) колективна діяльність; в) здобуття освіти; г) заняття творчістю;  д) житло, одяг.

5. Дайте визначення поняттю вада. Наведіть 3 приклади.

6. Поясніть, що таке світогляд.

Достатній рівень (7-9 балів)

7-8. Прочитай прислів’я. Визнач тему, яка їх об’єднує. Наведи приклади життєвих ситуацій, які ілюструють ці прислів’я. (2б.)

Що людям бажаєш, те сам отримуєш.

Не плюй в колодязь — самому доведеться водиці напитися.

Роблячи людям зло, не чекай від них добра.

9. Створи хмарку слів «Мої інтереси». (1б.)

Високий рівень (10-12 балів)

10. Поясніть, у чому полягає головна мета людини?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пшонна Віталіна Вікторівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, Контрольні роботи
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
2484
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку