Спільне викладання вчителя та асистента вчителя на уроці української літератури

Про матеріал
Для успішного навчання дитини з ООП під час навчального процесу були враховані три основні фактори: опора на наглядність, повторюваність та опорні (навідні) запитання, так як особлива дитина вимагає додаткових пояснень для самостійного розуміння та забезпечення зворотнього зв’язку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конспект уроку з української літератури в 6 класi звикористанням спільного викладання вчителя та асистента вчителя. Кривенець Ірина Володимирівна

Номер слайду 2

Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Дитинство письменника. Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. М е т а у р о к у з урахуванням індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з ООП:-Формувати уявлення про твір та автора. Продовжувати вчити ілюструвати прослуханий твір з опорою на шаблон (розвиток пізнавальної діяльності). Відпрацювати вміння: усвідомлює, що автор – це людина, яка написала твір; у неї є ім’я, прізвище та ін.-Розвивати зорове сприймання слів (розвиток пізнавальної діяльності). Відпрацювати вміння: за завданням учителя виконує вправу з зорового сприймання слів.-Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханого твору, виявляти й усвідомлювати свої почуття (розвиток емоційно-вольової сфери). Відпрацювати вміння: на елементарному рівні розрізняє оповідання за емоційним забарвленням (веселі, сумні). Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу засобами інноваційного навчання (з використанням хмарно орієнтованих технологій) з метою формування життєвих компетентностей учнів. Методи, форми і прийоми роботи: робота в групах, колективна; перегляд відеорелаксації, арт-терапія; частково-пошуковий, дослідницький; бесіда; робота з підручником; технології розвитку критичного мислення. Обладнання: підручник, зошит, портрет В. Винниченка, предмети з твору, книжкова виставка творів письменника, візитки твору, плакат «Інформаційне гроно», квітка-схема, ілюстрації до твору, кольоровий пісок, колба, картки з домашнім завданням (2 варіанта), мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер, маркер. Міжпредметні зв’язки: українська мова, образотворче мистецтво, інформатика. З а в д а н н я для асистента вчителя (і н к л ю з и в н а с к л а д о в а): проводити додаткове пояснення учениці з ООП складних моментів уроку, які викликають труднощі;надавати допомогу під час роботи з адаптованими завданнями, корегувати її навчальну діяльність;спостерігати за діяльністю дитини;сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок (згідно поставленої мети для учнів класу та для дитини з ООП з урахуванням ІПР)

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Хід уроку. Діяльністьасистента вчителяІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА 1.1. Привітання1.2. Перевірка готовності Організація робочого місця ТаїсіїДопомога  в організації робочого місця Олексію, Данилу. Привернути увагу Таїсії на те, що каже вчитель.ІІ. ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ І ПЛАНУВАННЯ.    Вчитель показує ілюстрації учням класу – асистент вчителя в цей час:по одній ілюстрації викладає перед Таїсією , описуючи її:Ілюстрації викласти в одну лінію перед очима Таїсії.ІІІ. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАПМовна розминка – чистомовка 1.2. Повідомлення теми. Вчитель дає Таїсії роздруковану чистомовку, асистент вчителя:привертає увагу Таїсії, вказує на чистомовку вказівним жестом, читає її, повторюючи темп вчителя.прибрати чистомовку після її прочитання. привертає увагу Таїсії до портрету Володимира Винниченка, вказує на нього вказівним жестом, повторюючи 1-2 рази «це Володимир Винниченко, письменник»

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ4.1. Складання рис характеру Федька за опорними словами4.2. Нове повідомлення. - Вказувати на блок-схему «Образ Федька», промовляти інструкцію «про цього персонажа зараз говорять вчитель та діти, слухай»V.  СПРИЙМАННЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.5.1. Порівняльна характеристика Федька та Толі 5.2. Читання тексту учнями по ролям.5.3. Фізкульхвилинка5.4. Продовження читання тексту .  5.5. Робота за малюнком у підручнику.  Привертає увагу Таїсії до картки «Удаване та справжне в персонажів оповідання « Федько - халамидник»», вказує на неї вказівним жестом. Зачитує слова, що на картці, після чого її прибрати. Звернути увагу Таїсії на підручник, запропонувати відкрити його на сторінці____ (відкрити підручник у разі відмови, байдужості). Після того, як Таїсія отримає від учителя шаблон для  ілюстрації, запропонувати їй олівці. Слідкує за емоційним станом Таїсії. Допомогти наклеїти додаткові деталі ілюстрації, які запропоновані вчителем.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ6.1. Робота в парах. Аналіз рис характеру головних героїв6.2. Перевірка роботи в парах, невихований, невдячний.6.3. Робота зі словами-пазлами  Роздати картки дітям класу для роботи в парах, надати у разі необхідності додаткову інструкцію учням класу, яким незрозуміло завдання.   VІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ7.1. Робота з деформованими реченнями (кольорові картки)7.2. Робота з прислів’ям.  Роздати картки з частинами речень дітям , надати у разі необхідності додаткову інструкцію учням класу, яким незрозуміло завдання. Допомогти Таїсії завершити роботу з ілюстрацією (малюнком). VІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ8.1. Фронтальна робота8.2. Вправа «Склянка чи серце» Слідкує за емоційним станом Таїсії. 

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯОбов’язкове: самостійно прочитати оповідання В. Винниченко «Федько-халамидник». За бажанням: написати лист-подяку В. Винниченку Допомогти Таїсії записати дом. завдання, перевірити, як з цим впоралися Олексій та Данило.  Х. РЕФЛЕКСІЯ Запропонувати Таїсії наклеїти наліпку у вигляді серця, у разі необхідності допомогти.

pptx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
2037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку