Список виховних тем на навчальний рік (усього 64 теми) для учнів 1 класу

Про матеріал
Список виховних тем на навчальний рік: 1. "Усі ми різні" 2. "Дари осені " 3. "Такі знайомі речі" 4. "Мої почуття" 5. "Нежива природа" 6. "Місто і село" 7. "Вчимося спілкуватися" 8. "Я буду акуратним" 9. "Зустріч осені із зимою" 10. "Як природа зустрічає зиму" 11. "Хлопчики і дівчатка" 12. "Красиві у нас іграшки" 13. "Здрастуйте зимонька" 14. "Зимові турботи" 15. "Моє здоров'я"... (усього 64 теми)
Перегляд файлу

Список тем на навчальний рік:

  1. "Усі ми різні"
  2. "Дари осені "
  3. "Такі знайомі речі"
  4. "Мої почуття"
  5. "Нежива природа"
  6. "Місто і село"
  7. "Вчимося спілкуватися"
  8. "Я буду акуратним"
  9. "Зустріч осені із зимою"
  10. "Як природа зустрічає зиму"
  11. "Хлопчики і дівчатка"
  12. "Красиві у нас іграшки"
  13. "Здрастуйте зимонька"
  14. "Зимові турботи"
  15. "Моє здоров'я"
  16. "Барвистий світ мистецтва"
  17. "Хороші і погані вчинки"
  18. "Мої умілі ручки"
  19. "Далекий космос"
  20. "Ми любимо гратися"
  21. "Серед інших людей"
  22. "Яким я хочу бути"
  23. "Тварини поряд з нами"
  24. "Будь уважним "
  25. "День, який нам запам'ятався"
  26. "Яким я маю бути"
  27. "Зустрічаємо весну"
  28. "Маленькі чомучки"
  29. "У світі професій"
  30. "Мої улюблені страви"
  31. "Усе цвіте і пахне"
  32. "Гарно і корисно"
  33. "Ми - жителі планети Земля"
  34. "Я маленький фантазер"
  35.  
  36. Називати геометричні фігури і порівнювати їх з навколишніми предметами.
  37. Давати назва об’єктів і визначати їх у групи (меблі, тварини, транспорт та інші).
  38. Знати особливості деяких професій.
  39. Вміти орієнтуватися в просторі (розрізняти «право», «ліво», «попереду» і так далі).
  40. Уміти порівнювати об’єкти за параметрами величин.
  41. Вміти розфарбовувати малюнки, не заходячи за лінії.
  42. Визначити зниклий з ряду предмет.
  43. Розвиток мовлення дітей 4 років вже дозволяє переказувати змісту казок.
  44. Визначати пори року, доби, а також розрізняти погодні явища.
  45. Вміти складати опис предмета з кількох пропозицій.
  46. Складати пазли;
  47. Розрізняти та називати кольори;
  48. Запам’ятовувати та ідентифікувати геометричні фігури;
  49. Шукати частину від цілого;
  50. Класифікувати за категоріями;
  51. Збільшувати – зменшувати предмети (шикувати в ряд від меншого до більшого і навпаки);
  52. Знаходити зайвий предмет;
  53. Продовжувати ритм (продовження візерунку);
  54. Знаходити відмінності між предметами, малюнками;
  55. Шукати однакові предмети;
  56. Тренувати увагу – знаходити тіні, контури предметів;
  57. Добирати асоціації;
  58. Визначати протилежності;
  59. Відрізняти більшу кількість предметів від меншої, ставити знак «більше», «менше», «дорівнює»;
  60. Орієнтуватися у просторі: ліворуч, праворуч;
  61. Розв’язувати логічні завдання: якого предмету не вистачає, як розставити предмети так, щоб вони не зустрічались в одному рядку і стовпчику;
  62. З’ясовувати характерні особливості різних пір року;
  63. Зіставляти кількість із цифрою;
  64. Формувати числовий ряд.

 

doc
Додано
4 вересня 2020
Переглядів
1718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку