Кожна дівч(и,е)нка пл(и,е)ла віночок із жовтих сонечок кульбаб, із кл(и,е)нових л(е,и)сточків чи просто (зє,з’є)днувала в барвисте коло лісові й лугові квіти.
Впліталося до віночка багато квітів: ружа, калина, бе(с,з)смертник, незабудки, воло(ж,ш)ки, рома(ж,ш)ки.
Вс(йо,ьо)го в українському віночку – дванадцять квіточок. Наші (пра)бабусі знали, як і коли слід пл(е,и)сти віночок, як зб(е,и)рігати квіти
(у)вінку.
ІІ. Виконай завдання.
Мовна тема
Іменник
1 варіант
1. Познач правильне твердження.
А Початковою формою іменника є називний відмінок однини.
Б Початковою формою іменника є кличний відмінок.
В Початковою формою іменника є будь-який відмінок.
2. Обери і познач, яке закінчення потрібно вставити.
Не можна вибігати на проїжджу частину з м’яч… .
А - ом
Б - ем
В - єм
3. Познач рядок, у якому усі слова записані правильно.
А Радістю, сіллю, верф’ю.
Б Радістью, сілю, верф’ю.
В Радістю, сіллю, верфю.
4. Встанови відповідність між групами слів та відмінками.
Дорога, межа, земля. • • Називний відмінок
Лялькою, лінією, сонцем. • • Давальний відмінок
Батькові, вікну, дереву. • • Орудний відмінок
5. Доповни речення іменником жіночого роду. Запиши речення і визнач відмінок дібраного іменника.
Не місце (чому?) …. на дорозі.
6. Запиши кількома реченнями пораду дітям про необхідність дотримання правил дорожнього руху. Підкресли в записаному тексті іменники жіночого роду.
ІІІ. Самооцінювання.
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Результат навчання |
|
1. |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
2. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
Завдання |
|
1 |
|
||
2 |
|
||
3 |
|
||
4 |
|
||
5 |
|
||
6 |
|
Український віночок
Кожна дівч(и,е)нка пл(и,е)ла віночок із жовтих сонечок кульбаб, із кл(и,е)нових л(е,и)сточків чи просто (зє,з’є)днувала в барвисте коло лісові й лугові квіти.
Впліталося до віночка багато квітів: ружа, калина, бе(с,з)смертник, незабудки, воло(ж,ш)ки, рома(ж,ш)ки.
Вс(йо,ьо)го в українському віночку – дванадцять квіточок. Наші (пра)бабусі знали, як і коли слід пл(е,и)сти віночок, як зб(е,и)рігати квіти
(у)вінку.
ІІ. Виконай завдання.
Мовна тема
Іменник
2 варіант
1. Познач правильне твердження. А Іменники мають п’ять відмінків.
Б Іменники мають сім відмінків.
В Іменники мають три відмінки.
2. Обери і познач, яке закінчення потрібно вставити.
Настусин татко вправно керує автобіл… .
А - ом
Б - ем
В - єм 3. Познач рядок, у якому усі слова записані правильно.
А Пічю, чемністтю, любов’ю. Б Піччю, чемністю, любовю.
В Піччю, чемністю, любов’ю.
4. Встанови відповідність між групами слів та відмінками.
Ансамбль, гість, Миколаїв. • • Орудний відмінок
Столом, краєм, олівцем. • • Давальний відмінок
Директорові, брату, кореню.• • Називний відмінок
5. Доповни речення іменником жіночого роду. Запиши речення і визнач відмінок дібраного іменника.
Не місце пустощам (на чому?) … .
6. Запиши кількома реченнями пораду дітям про необхідність дотримання правил дорожнього руху. Підкресли в записаному тексті іменники чоловічого роду. ІІІ. Самооцінювання.
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Результат навчання |
|
1. |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
2. |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
Завдання |
|
1 |
|
||
2 |
|
||
3 |
|
||
4 |
|
||
5 |
|
||
6 |
|