Співпереживання. Співчуття.

Про матеріал
ТЕМА: Співпереживання. Співчуття. МЕТА: Вказати на суспільне значення співпереживання і співчуття. Вчитися зважати на почуття інших людей не бути байдужим до чужої біди. ТИП УРОКУ: вивчення нового матеріалу. ОБЛАДНАННЯ: малюнки підручникана яких зображено приклади співпере живання і співчуття, зошит робочий.
Перегляд файлу

 

 

 

ТЕМА: Співпереживання. Співчуття.

 

МЕТА: Вказати на суспільне значення співпереживання і співчуття. Вчитися зважати на почуття інших людей не бути байдужим до чужої біди.

 

ТИП УРОКУ: вивчення нового матеріалу.

 

ОБЛАДНАННЯ: малюнки підручникана яких зображено приклади співпере живання і співчуття, зошит робочий.

 

ХІД УРОКУ

 

I. Організаційний момент.

       1. Привітання вчителя

          2. Перевірка відвідування учнів уроку.

 

II. Перевірка домашнього завдання. Учні зачитують домашнє завда ння. Правила культури спілкування.

 

III. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності. Позитивне доброзичлеве спілкування, піднесений настрій є важливою складовою здорового способу життя. Радісне, оптимістичне сприйняття світу, гарний настрій запорука квітучого міцного здоров'я.

 

«Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість, прикрашена приємною посмішкою».

 

ІV. Повідомлення теми уроку та мети. «Співпереживання і співчуття».

 

Ѵ. Вивчення нового матеріалу.

 

1. Діти повинні вчитися і повсякчас робити добро ближнім. І робити треба так, щоб вони не відчували себе в боргу. Кожна дитина повинна зраннього віку вчитися робити послуги членам сім'ї, однокласникам, старшим людям, дбати про менших за себе, слабких і пригнічених, немічних і людей з фізичними вадами

 

 

 


 

 

Спічуття - позитивна риса характеру, яку треба розвивати і розвивати з раннього віку. Співчутті і співпереживання не сумісні з безплідним почуттям жалю. Жалощі принижують людину. Гори і біди не повинні мати влади над людиною.

2. Пояснити вислів Демокріт «Щастя і горе - це справа душі»

 

3. Зачитуємо і обговорюємо поради у випадках коли потрібне співпере Живання.

 

• Співчуваючи іншим, потрібно бути завжди ввічливим і тактовним;

 

• Завжди намагатися робити так, щоб завтрішній день був кращим, ніж сьогоднішній, а сьогоднішній - кращим, ніж вчорашній.

 

• Для зняття негативного нервового збудження бажано використати повільну, легку, приємну музику.

 

• У хвилини складних ситуацій, коли переважають негативні емоції, не треба відмовлятися від співчуття рідних, друзів, знайомих.

 

4. Робота з підручником ( сторінка 103, підручник «Основи здоров'я»,

 

редактор Воронцова Т.В.)

 

VI. Оздоровчі вправи.

 

Вправи для формування правильної постави.

 

VІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

 

1. Чому час від часу виникають ситуації, коли потрібні співпереживання і співчуття інших людей?

2. Як ви ставитеся до співчуття друзів, рідних?

 

ѴІІ.Домашнє завдання.

 

Опрацювати параграф 19 в підручнику. «Основи здоров'я», редактор

Воронцова Т.В.

 

 

docx
Додав(-ла)
Снігур Олена
Додано
1 серпня 2023
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку