Про матеріал
Цілеспрямованість і результативність навчально-виховного процесу залежить від того, наскільки узгоджено працює учитель і вихователь. Вирішальна роль належить особистості педагогів, які працюють в одному класі, їхнім діловим якостям, психологічній та емоційній сумісності, умінню працювати злагоджено, дружно і чітко . Намагаюсь працювати з класним керівником так, щоб перебування в школі було для дитини особливою атмосферою, де учень ділиться з педагогами своєю радістю і проблемами, роздумами та сумнівами. Виховати дитину – велике мистецтво, а сам процес виховання – це безперервна робота серця, розуму і волі. Виховання дітей – складний життєвий процес, одне з найпрекрасніших занять, і його повинні супроводжувати ХОРОШИЙ НАСТРІЙ, СПОКІЙ, УМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ.