Співпраця класного керівника, вихователя як запорука формування здорового колективу та створення безпечного освітнього середовища

Про матеріал
Цілеспрямованість і результативність навчально-виховного процесу залежить від того, наскільки узгоджено працює учитель і вихователь. Вирішальна роль належить особистості педагогів, які працюють в одному класі, їхнім діловим якостям, психологічній та емоційній сумісності, умінню працювати злагоджено, дружно і чітко . Намагаюсь працювати з класним керівником так, щоб перебування в школі було для дитини особливою атмосферою, де учень ділиться з педагогами своєю радістю і проблемами, роздумами та сумнівами. Виховати дитину – велике мистецтво, а сам процес виховання – це безперервна робота серця, розуму і волі. Виховання дітей – складний життєвий процес, одне з найпрекрасніших занять, і його повинні супроводжувати ХОРОШИЙ НАСТРІЙ, СПОКІЙ, УМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Співпраця класного керівника, вихователя як запорука формування здорового колективу та створення безпечного освітнього середовища

Номер слайду 2

Цілеспрямованість і результативність навчально-виховного процесу залежить від того, наскільки узгоджено працюють учитель і вихователь.

Номер слайду 3

Завдяки спільній роботі :4виробляються єдині вимоги до учнів1235створюються умови навчання і виховання дитячого колективусвоєчасно надається допомога в роботі вчителів і вихователів визначаються педагогічно доцільні засоби впливу на дітействорення дружнього дитячого колективу

Номер слайду 4

Форми роботи вчителя і вихователя. Спільне планування виховної роботи в класі, колективні творчі справи, свята, відвідування бібліотек, виставок, прогулянки, екскурсії, поїздки та подорожі, виставки творчих робіт, спільне оформлення класної кімнати, участь у обладнанні кабінету – все це допомагає визначити спільні педагогічно доцільні засоби впливу на дітей і формує дружний дитячий Застосування цих форм приносить велику користь у піднесенні якості навчання учнів.

Номер слайду 5

Співпраця між учителем і вихователем у школі з здійснюється в двох основних видах спільної діяльності: в навчальній - під час уроків і виконання учнями домашніх завдань в позанавчальній - у різних видах позакласної та позашкільної діяльності

Номер слайду 6

Свята

Номер слайду 7

Прогулянки

Номер слайду 8

Конкурси

Номер слайду 9

Дозвілля

Номер слайду 10

и Творчість

Номер слайду 11

Про співробітництво, взаємоповагу  свідчать: цілеспрямованість роботи учнів і педагогів, прагнення досягти мети; чіткий розподіл функцій, обов’язків; погодженість у спілкуванні, відсутність конфліктних ситуацій; організованість; взаємна відповідальність за результати діяльності; взаємоповага і взаємодопомога учнів, їх ділове спілкування і колективна відповідальність за результат роботи; взаємна довіра, доброзичливість під час непорозумінь і навчальних невдач

Номер слайду 12

Якості педагогацілеспрямованість; урівноваженість; ерудиція; педагогічний такт; враховувати особливості класу, кожної дитини.

Номер слайду 13

Пам’ятка для педагога. Завжди говори дітям правду. Не намагайся за допомогою примусу добитися успіху. Будь доброзичливим, великодушнім – умій вибачати. Не забувай похвалити, але хвали – в міру. Помічай і заохочуй найменший успіх учня. Оцінюй лише вчинки дитини, а не її саму. Знайди ключ до кожної дитини.

Номер слайду 14

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло»Василь Сухомлинський.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пилипчук Таїса Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 січня 2022
Переглядів
663
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку