Співпраця вчителя і асистента вчителя.

Про матеріал
Рівні співпраці: Між вчителем і асистентом. Між вчителем, асистентом і фахівцями, які є штатними працівниками закладу освіти. Між всіма педагогами закладу освіти та зовнішніми спеціальними педагогами та іншими фахівцями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Співпраця вчителя і асистента вчителя.

Номер слайду 2

Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим. В. О. Сухомлинський Інклюзія – це індикатор суспільства. На скільки ми розуміємо осіб з особливими потребами, на стільки ми цивілізовані. Павло Хобзей 

Номер слайду 3

СПІВПРАЦЯ

Номер слайду 4

Рівні співпраціМіж вчителем і асистентом. Між вчителем, асистентом і фахівцями, які є штатними працівниками закладу освіти. Між всіма педагогами закладу освіти та зовнішніми спеціальними педагогами та іншими фахівцями.

Номер слайду 5

Командний підхід. Чітке бачення-чітке та погоджене усіма членами команди бачення майбутнього дитини. Відданість ідеї спільної роботи-різні перспективи і здібності збільшують ефективність команди. Спільна відповідальність-усі члени команди відповідають і звітуються за дії команди. Взаємозалежність – визначення спільних цілей, розуміння й цінування унікальності внеску кожного з членів команди.

Номер слайду 6

Стратегії ефективної співпраці вчителя та асистента вчителя1. Спільне обговорення ролей і завдань (на початковому етапі роботи).2. Наголос на важливості та дотриманні конфіденційності.3. Спільне обговорення підходів до навчання й управління класом.4. Проведення регулярних зустрічей та вироблення спільних стратегій поведінки та викладання, обговорення проблемних ситуацій

Номер слайду 7

Асистент вчителя Асистент вчителя Дитина Учасник освітнього процесу

Номер слайду 8

Функції асистента вчителя: Організаційна. Навчально-розвивальна. Діагностична. Прогностична. Консультативна

Номер слайду 9

Робота асистента вчителя полягає в. Співпраці з учителями в організаціі інклюзивного навчання та виховання дитини з ООП, батьками учня. Участі в проведенні обстеження, спостережень щодо вивчення психофізичних особливостей дитини. Участі в розробці та реалізаціі ІПР. Оформленні відповідної документаціі.

Номер слайду 10

Спільне викладання – це така організація освітнього процесу в класі , коли два чи більше спеціаліста спільно проводять викладання в різних групах учнів, серед яких є діти з ООП в єдиному фізичному процесі (класі)

Номер слайду 11

+Залучення всіх учнів класу до різного роду робіт на уроках. Підвищення якості освіти. Урізноманітнення форм та методів викладання-Вимагає ретельної підготовки. Узгодження методів і форм викладання. Потреба в однаковому баченні кінцевого результату.

Номер слайду 12

Основні моделі спільного викладання в класіКонсультування. Наставництво. Співпраця

Номер слайду 13

КОНСУЛЬТУВАННЯ. Вчитель може виступати консультантом асистента у питаннях адаптації чи модифікації тих чи інших завдань. НАСТАВНИЦТВО. Вчитель і асистент активно спілкуються, діляться спостереженнями за учнями, підвищують знання один одного у тих питаннях, де вони є компетентними. СПІВПРАЦЯ. В моделі співробітництва передбачається розподіл обов’язків між вчителем та його асистентом. Ця модель вважається однією з найбільш ефективних, так як кожен з педагогів вносить свій вклад в реалізацію навчальної програми.

Номер слайду 14

Модель співпраціПідтримуюче викладання. Цей підхід також відомий як «один викладає, інший допомагає», або «ведучий і помічник». Паралельне викладання. Паралельне викладання відбувається тоді, коли педагоги працюють одночасно з різними групами учнів в одному класі. Додаткове викладання практикується тоді, коли треба, щоб один з педагогів підсилив якість викладання іншого педагога. Викладання в команді це одночасне/почергове ведення уроку двома педагогами. За такої форми спільного викладання учні взаємодіють з усіма вчителями в класі, що є ключовим для дітей з ООП.

Номер слайду 15

Підтримуюче викладання2. Актуалізація опорних знань Вчитель: Гра «Мікрофон. Усні обчислення» Гра «Чарівне коло» Хвилина – невеликий час. Для лікарів – це врятоване життя,для вчених – відкриття нового. Хвилини біжать одна за одною, а наздогнати їх або повернути не можна. Ось і сьогодні ми будемо цінувати кожну хвилинку на уроці. Асистент: Підходить до дітей з мікрофоном Вчитель: Підсумок уроку. Чого навчились на уроці? Які поняття повторили?Що цікавого дізналися на уроці?Скільки годин має 1 доба? 2 доби? 3 доби?Скільки хвилин у годині? У 2 годинах? В 1 годині 20 хвилинах?Скільки секунд у хвилині? В 1 хвилині 30 секундах?Де можна використати ці знання?Асистент: Підходить до дітей з мікрофоном

Номер слайду 16

Паралельне викладання Робота в парі «Склади прислів’я». Птицю пізнати по пір'ю, і камінь крушать. М'які слова а людину по мові

Номер слайду 17

Викладання в командіІ. ВСТУПНА ЧАСТИНА1. Організація класу. Вчитель: Нумо, діти, підведіться!Всі приємно посміхніться. Пролунав уже дзвінок,Починаємо урок!Асистент: Перевірка готовності учнів до уроку

Номер слайду 18

Стратегії ефективної роботи вчителя та асистента вчителя. Спільне обговорення ролей і завдань (ще на початковому етапі роботи). Наголос на важливості та дотримання конфіденційності. Спільне обговорення підходів до навчання. Проведення регулярних зустрічей та вироблення спільних стратегій поведінки та викладання, надання та отримання зворотнього зв’язку, обговорення проблемних ситуацій.

Номер слайду 19

Акценти у співпраціВажливо щоб усі члени колективу - спільно визначались,обмінювались,реалізовували та оцінювали ідеї/практики викладання щодо учнів з ООП на основі існуючих знань спеціального педагога(асистента вчителя) про необхідні адаптаціі та модифікаціі відповідно до впливу порушень розвитку дитини на процес навчання,та на основі знань учителя про типову навчальну програму і типові методи навчання.

Номер слайду 20

Типові завдання асистента вчителя. Адаптація Змінює характер навчання, не змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання. Модифікація Змінює характер навчання,змінюючи зміст або понятійну складність навчального завдання. Приклад: Асистент учителя надав інформацію про те, що учневі важко даються завдання, які виконуються в класі. На основі спостережень асистента вчитель здійснив додаткові заходи, встановив проблему і спільно з асистентом спланував види діяльності, щоб вони відповідали рівню розвитку та потребам цього учня.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
30 жовтня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку