Спортивна година В ГПД

Про матеріал
Конспект години здоров'я в ГПД. Вправи на занятті забезпечують активний відпочинок школярів, зміцнюють їх здоров'я; формують свідоме ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; підвищують розумову та фізичну активність, працездатність; виховують бажання зміцнювати своє здоров'я та дружні стосунки між учасниками гри.
Перегляд файлу

Тема: фізкультурно-оздоровча година «Колобкові мандри»

Мета: забезпечити активний відпочинок школярів, зміцнювати їх здоров'я; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; підвищити розумову та фізичну активність, працездатність; виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я та   дружні стосунки між учасниками гри.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: обручі, свисток, казковий герой «Колобок»

 

Хід спортивного заняття

І. Підготовча частина (10-12хв.)

1.  Шикування групи. Привітання.

2. Створення проблемної ситуації. Мотивація навчальної діяльності.

- Добрий день, привітайтесь до гостей. Сьогодні ми вирушимо знову до  казки. А до якої саме ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Загадка: 

Хтось рум`яний, запашний

Стежкою котився,

Зайця він перехитрив,

З Вовчиком зустрівся.

Рудохвоста і прудка

Проковтнула  ……… ( кого , діти ?)

( діти відгадують загадку)

Вихователь: Молодці! Правильно відгадали мою загадку. А зараз привітайте  Колобка, він давно мріяв з вами зустрітись.

(Вихователь виносить Колобка і пропонує послухати казку і виконувати відповідні рухи)

3. Різновиди ходьби та бігу за мотивами казки.

Вихователь:

Колобок у нас - спортивний,

Дуже спритний і активний

Щоб так гарно виглядати

Треба тіло тренувати.

Де ти, любий, тренувався?

Де ти бігав, з ким змагався?

  • А зараз ми будемо виконувати вправи за

«Колобочкова казочка-гра»

 

(Діти утворюють коло).

Покотився Колобок

З двору стежкою в лісок. (Діти йдуть змійкою за вихователем)

 І кого в ліску стрічав,

Всім казки розповідав.

Ось під кущиком звірятко

- Довгі вушка, сірі лапки. (Діти показують довгі вушка, піднімаючи руки вгору)

 їсть травичку навмання

Куцохвосте Зайченя.

Й Колобка хотіло з'їсти:

 «Він такий смачний, із тіста!»

Колобок сказав Зайчаті:

«Досить, друже, пустувати.

Казочок я знаю в'язку,

Ось послухай першу казку. (Діти за вихователем виконують вправу)

 Ручки вгору піднімаю

І щомиті підростаю.

 Як стаю навшпиньки вищим,

То грибок за мене нижчий.

Вправу цю роблю щоранку

 Під дубками на світанку». (Діти повторюють вправу 4—5разів)

Покотився Колобок

Далі стежкою в лісок. (Ходьба по колу)

І зустрівся ненароком

На узліссі з сірим Вовком:

«Вовк, не їж мене, будь ласка,

Я продовжу далі казку.

Ти втомивсь неначе дуже,

Відпочити треба, друже!

Бач, пеньочків як багато!

Нумо, дружно присідати. (Діти присідають кілька разів)

Раз і два! Три й чотири!

Три й чотири! Раз і два!

    Ось і втоми вже нема!»

Покотився Колобок, (Діти йдуть, високо піднімаючи ноги

В лісі перебрів струмок.)

Раптом чує: хтось тупцює, (Тупотять ніжками)

То ведмідь-набрід танцює.

Перейдемо через міст (Ходьба між двома проведеними на землі лініями).

І потрапимо у ліс.

Волохатий, величезний, (Ходьба між пеньками)

Обмина дуби кремезні.

Мовить Колобочок нишком:

«Ти ходи, Мишко, як Мишка, (Діти роблять повороти вправо-вліво, кругом себе)

Пострибай, неначе Зайчик,

Так легенько, наче м'ячик.

Вправо-вліво повернися,

Кругом себе обернися.

І забудеш, що незграбний,

Завжди будеш дуже гарний!»

Покотився Колобок (Біг на місці)

Далі стежкою в лісок.

І побачив між квітками

Колобочка із голками (Зупиняються)

Доторкнувся і злякався,

У травичці заховався.

(Діти парами повертаються обличчям один до одно­го, виконують вправу «ладусі» та присідають)

 І не бачить, йде Лисичка

 І несе смачні кислички,

 Придивляється довкола

 І збирає квіти в коло.

(Діти утворюють коло, взявшись за руки, а вихова­тель стає посередині)

Бачить, що поміж квітками,

Колобочок з ягідками.

Налетів вітерець легенько,

Колобка збудив швиденько. (Вправи на дихання)

Щоб продовжить далі казку:

«Ти ж мене не їж, будь ласка,

Краще позбирай в травиці

Соковиті полуниці.

У печі духмяний горщик,

А в руках повненький кошик».

Не лінуйся нахилитись

 І травичці поклонитись. (Нахил тулуба)

 

А тепер - усім спасибі,

Всі живіть у дружбі й мирі!  (Ходьба на місці).

 

 

  • Прослухали подорож колобка, а тепер покаже як вправи робимо ми.

2. Перешикування в три шеренги

ІІ.  Основна частина (20-25 хв)

  1. ЗРВ з обручами ( під музичний супровід «»Колобкові мандри» із серії «З любов’ю для дітей»)
  1. В. п.— стійка ноги нарізно, обруч вертикально на підлозі, тримати його хватом знизу. 1—2—підняти обруч угору, потягнутись, подивитись на нього (вдих); 3 – 4- в. п. (видих). Вправу виконати 8—10 разів у  повільному темпі. Піднімати обруч прямими руками.
  2.         В. п.— основна стійка, обруч горизонтально вго­рі. 1—2— відставляючи праву ногу назад на носок, руки назад, прогнутися, подивитись на обруч (вдих); З—4 — в. п. (видих). Те саме, відставляючи ліву ногу. Вправу виконати 4—б разів кожною ногою в повіль­ному темпі. Руки і ноги не згинати.
  3.  В. п.— широка стійка ноги нарізно всередині обруча, обруч тримати обома руками. 1 — поворот ту­луба праворуч (видих); 2 — в. п. (видих); 3—4—те саме в інший бік. Вправу виконати 4—5 разів у кож­ний бік у середньому темпі. Під час поворотів ноги з місця не зрушувати.
  4.   В. п.— основна стійка, обруч вертикально на підлозі у зігнутих руках. 1—2— присідання ледь спи­раючись на обруч (видих); 3—4 в. п. (вдих). Вправу викопати 6—8 разів у повільному темпі. Присідати на носках, коліна розвести нарізно, руки випрямити.
  5.   В. п. - стійка ноги нарізно, обруч вертикально перед собою, хват зовні. 1—2 — нахил уперед прогнувшись, обруч угору (вдих); 3-4 — в.п. (видих). Вправу  виконати 8-10 разів у середньому темпі. Нахиляючись, ноги не згинати, прогнутись у попереку, дивитись уперед.
  6.     В. п.  - стійка ноги нарізно, обруч вертикаль­но над головою.
  1. -2- 3 — пружинисті нахили вперед (видих), 4 – в.п. (вдих). Вправу виконати 6—8 разів у середньому темпі.
  1.  В. п.— основна стійка, обруч тримати за ниж­ній край вертикально перед грудьми. Стрибки з однієї ноги на іншу через обруч, обертаючи його вперед. Виконати до 30 стрибків по черзі з кожної ноги в по­вільному темпі і перейти на ходьбу на місці.

 

  1. Гра «Колобок»

Діти утворюють коло. Лічилкою обирають ведучого – Колобка. Колобок біжить по колу і співає:

 Я – колобок, колобок,

 По коробу метений,

 На яйцях спечений –

 Я від баби та від діда втік,

 Я від зайця та від вовка втік,

 Від ведмедя та лисиці втік!

 І від тебе втечу!

Він торкається рукою дитини, біля якої закінчив промовляти слова, і тікає від неї. Колобок біжить по колу, намагаючись знайти місце дитини, яка ловить. Якщо йому це вдається, то він залишається Колобком. Якщо ж його наздоганяють, то Колобком стає інший. Коли тривалий час діти не можуть зловити Колобка, лічилкою обирають іншого ведучого.

 

 

ІІІ. Підсумок заняття. (2-3 хв)

 

  1. Шикування в одну шеренгу.
  2. Вправи на відновлення дихання. Вправа на релаксацію

"Ледача кішечка"

Підняти руки вгору, потім витягнути вперед, потягнутися, як кішечка. Відчути, як тягнеться тіло. Потім різко опустити руки вниз, вимовляючи звук "а".

 

  1. Перехід  до класної кімнати.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
5 серпня 2021
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку