Квест гра «Подорож у країну «Весела гралія»
Вік дітей: Діти першого класу
Мета: закріпити знання дітей про спортивні ігри та розваги; сприяти розвитку креативного мислення, рухливості, комунікабельності; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, бажання перемагати.
Герої подорожі: Коктейлик, Скретчик, Стартапчик, Фінішмен, Ляпсус і Мітка.
Сюжет, моральна основа: у місті, де жили давні приятелі: Стартапчик, Коктейлик, Фінішмен з’явились антиподи: Мітка і Ляпсус. Вони їздили на гімнастичних палицях-«конях» і порушували правила ігор, заважаючи друзям. Ті вирішили подорожувати, щоб знайти чарівний диск і повернутись чемпіонами. Подорож має назву «В країну «Весела гралія», тому що в цій подорожі друзям доводилось долати перешкоди Мітки та Ляпсуса і весело жартувати і змагатися в різних спортивних іграх.
Транспорт: предмети гімнастичного інвентарю /кеглі, скакалки, фітболи-м’ячі/
Особливості переміщення: пішки, різні види ходьби, бігу, ковроліт – гімнастичні матраси /для перекочувань/.
Музика: ритмічна «Corn Dance»
Примовка-римовка: «Бугі-Вугі окі-мук, станемо в подорожі знавцями спортивних наук!» Виконання ритмічних рухів: «Бугі-Вугі /почергове піднімання рук угору – «До Сонця», кругові оберти зігнутими в ліктях руками), окі-мук /ляскіт пальцями/, станемо в подорожі знавцями «спортивних наук! /приплескування по колінах долонями»
Хід гри
По второваній доріжці,
По галявках, по місточку,
В путь – дорогу ми підемо,
Багато ігор проведемо.
Чарівний диск здобудемо!
Станція 1 «Розминка»
Виконання учасниками гри різних видів ходьби та бігу з метою подолання перешкод Чорної Мітки.
Ігри з ходьби з елементами стройових вправ: «Дуб чи береза», «Місток». Стимулюють виховання організованості і уваги, навичок колективних дій.
Діти шикуються в колону по одному. По команді Ведучого починають рухатись стройовим кроком по залу. По сигналу «Дуб» чи «Береза», зупиняються і завмирають в позі цього дерева, що назвали. Гра продовжується до тих пір, поки діти не вийдуть до «Містка» - це форми з дерев’яних колод різної висоти і товщини у вигляді «дороги». Завдання для дітей: по черзі перейти на іншу сторону дороги, не зістрибнувши і не руйнуючи дорогу з колод, щоб вони не впали.
Ігри з бігу: «Хатина», «Квачі парами». Формують навички вільного бігу з дотриманням правильної постави, збільшують навантаження на м’язовий аппарат і особливо на дихальну систему.
Діти знаходяться в квадратах-«примірочних з карематів» чи кольорових матрасів, лягають на них, один навпроти одного і починають під музику виконувати комплекс вправи ранкової гімнастики за методикою М. Єфіменка. «Скретчик».
МСГ "Скретчик"
Жив-був на світі хороший «Скретчик»-кравець. Він був дуже сильний, спритний, працьовитий.
Це допомогло йому справитися зі вередливою Чорною Міткою, що увесь одяг псувала, мітила на ньому своїми чорними лініями.
Після довгих і захоплюючих пригод, він трохи обносився і вирішив пошити собі новий одяг.
1. Дістав він свій сантиметр.
В.п. лежачи на спині-виконання різних рухів руками (вгору-вниз).
2. Перевірив гострі ножиці.
В.п.лежачи на спині-схрещування рук.
3. Зміряв ширину майбутніх штанів.
В.п.лежачи на спині,ноги розводимо в сторони і зводимо.
4. Вимірює довжину.
В.п.лежачи на спині, піднімає ноги по черзі вгору, вниз.
5. Придумав фасон.
В.п., лежачи на животі, спираючись на руки, які зігнуті у ліктях, почергове піднімання ніг угору.
6. Прострочив одну штанину, іншу.
В.п. поза «низькі навколішки», вигинання спини дугою.
7. Став перевіряти на міцність.
В.п. повзання на середніх навпочіпках по підлозі.
8. Сів перед дзеркалом.
Розгойдування в позі, групування сидячи з одночасним розгойдуванням (за годинниковою і проти годинникової стрілки).
9. Став і озирнувся «Як я виглядаю?»
В.п.,стоячи, випад однією ногою вперед, руки спираються на стегно-пружні погойдування зі зміною положення ніг.
10. Вирушив на прогулянку.
Ходьба по мотузці, яка лежить на підлозі.
Які чудові штани! Можна знову вирушати у подорож.
Станція 2 «Місце перешкод»
Зміст роботи
Виконання вправ із гімнастичним обладнанням з метою перешкодити Ляпсусу потрапити на спортивне свято в дитсадок. Він погрожував зірвати свято і стати
Основні рухи.
З крокодилом подружися (ходьба по крокодилу)
По килимках пробіжися (по масажних килимках)
Великого удавчика потопчи (канат)
По палицях походи (по гімнастичних палицях)
В ящиках поприсідай (доріжка з гудзиків)
Дрібні предмети ногами позбирай (діти сідають на плоскі зображення квітів і ногами збирають у відерця маленькі грибочки).
Кожного дня ці вправи роби
Про плоскостопість забудеш назавжди ти.
Станція 3. Ігри «Ласування грайлістів» приготування фруктового міксу – допінг контроль спортсменів!). Тут допомагає дітям виконати завдання Коктейлик. Він підносить атрибути, розповідає правила виконання гри, підбадьорює учасників.
Гра «Передай коктейль другові на підносі» /естафета з подоланням перешкод/.
Станція «Вітер змін»
Дихальна гімнастика /варіювати згідно пори року/
1. “Нюхаємо квітку” – повільний вдих носом і різкий видих через рот на перецвівшу кульбабу.
2. “Шелест листя” – високі дерева і низькі кущі теж дякують нам. Руки вгору (через сторони) піднятись на носочках вдихнути; руки (через сторони) вниз присісти (видихнути). Сонячне проміння зігріло дерева, рослини, вони прокинулись, почали дихати, заспівали птахи, звеселили своїм співом все навколо.
3. “Тріскання льоду” – лід на озері був міцний і твердий (діти беруться за руки), ніхто не міг його зламати. Сонечко пригріло, лід став слабкий, тонкий і почав тріскати. Повний вдих, видих ривками.
Як нагороду за виконані завдання і вправи - діти знаходять чарівний диск і повертаються в свій клас.
Фінішмен дякує учасникам гри за активність і витривалість, за командну підтримку і відзначає переможців за кількістю балів на кожному етапі мандрівки. Диск буде використовуватись в якості обладнання для розвитку вестибулярного апарату дітей. Мандрівка-гра завершується фанфарами на честь переможців.