Урок – тренінг з фізичної культури для учнів 1 класу
Вчитель: Овдієнко Світлана Борисівна
Тема: Ігри.
Мета: формувати у дітей поняття про ігру;
розвивати силу, спритність, швидкість в рухливих іграх;
виховувати дисциплінованість, чемність,дружність,свідоме ставлення до занять фізичною культурою. Сприяти зміцнення дитячого колективу.
Обладнання: мультимедійна презентація, малюнки.
Хід тренінгу
І. Вступна частина.
1. Привітання.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Привітайтесь до товаришів: Добрий день!
2. Вправа «Побажання».
Діти разом з учителем стають в коло, беруться за руки і промовляють:
Учитель. Я всміхаюсь сонечку.
Всі. Здрастуй, золоте!
Учитель. Я всміхаюсь квіточці.
Всі. Хай вона росте!
Учитель. Я всміхаюсь дощику.
Всі. Лийся мов з відра.
Учитель. Друзям усміхаємось.
Всі. Зичим їм добра!
3.Вправа «Правила». (СЛАЙД 1)
- Пропоную пригадати правила тренінгу (діти по черзі називають правила)
1. Правило піднятої руки.
2. Слухати тренера.
3. Бути активним.
4. Не відсиджуватись.
5. Поважати думку інших.
6. Не перебивати доповідача.
4. Вправа «Очікування «(СЛАЙД 2)
Вчитель: Тема нашого уроку-тренінгу «Ігри»
Я пропоную вам вибрати на малюнках ваші очікування від уроку - тренінгу. (Отримати інформацію. Здобути знання і досвід. Дізнатися більше про ігри. Дізнатися нове. Порадіти за себе, друзів. Одержати задоволення. ( Я очікую, що на уроці буде цікаво; дізнаюсь про щось корисне, важливе; будемо працювати в групах.
На тому ж слайді внизу випливають речення: « Я очікую, що … Цей тренінг навчить мене …»)
ІІ. Основна частина.
1.Мозковий штурм (СЛАЙД 3)
Ігра– це… ( діяльність людини з моделювання іншого виду діяльності з розважальною чи навчальною метою).
2.Інформаційне повідомлення « Кваліфікація ігор» (СЛАЙД4)
3.Музична руханка. (СЛАЙД 5)
Діти, що ми можемо робити для того, щоб залишатися здоровими, вдома? (ранкова зарядка, фізична праця, контрастний душ), в школі (фізкультхвилинки на уроках, уроки фізкультури на свіжому повітрі, рухливі ігри на перервах), після школи(ігри і розваги на свіжому повітрі, танці, заняття в спортивних секціях)
4. Робота в групах(СЛАЙД 6)
А зараз , на уроці я вам пропоную ознайомитися з рухливими іграми.
Рухливими називають ігри, змістом яких є різноманітні види бігу, стрибків, метань та інших рухів. Для рухливих ігор характерні активність і самостійність гравців, колективізм дій і безперервна зміна умов діяльності.
Давайте пригадаємо правила проведення рухливих ігор:
Правила проведення рухливих ігор
ІІІ. Заключна частина. (СЛАЙД 7)
2.Рухлива гра
2. Вправа «Очікування».
- Діти, якщо ваші очікування здійснилися, то вибиріть потрібний малюнок 3. Прощання.
- На цьому наш тренінг завершується. Давайте станемо у коло, візьмемося за руки і промовимо «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»