Урок - тренінг " Ігри"

Про матеріал
Формувати у дітей поняття про ігру; розвивати силу, спритність, швидкість в рухливих іграх; виховувати дисциплінованість, чемність,дружність,свідоме ставлення до занять фізичною культурою. Сприяти зміцнення дитячого колективу.
Перегляд файлу

               Урок – тренінг з фізичної культури для учнів 1 класу

Вчитель: Овдієнко Світлана Борисівна

Тема: Ігри.

Мета: формувати у дітей поняття про ігру;

розвивати силу, спритність, швидкість в рухливих іграх;

 виховувати дисциплінованість, чемність,дружність,свідоме ставлення до занять     фізичною культурою. Сприяти зміцнення дитячого колективу.

Обладнання: мультимедійна презентація, малюнки.

Хід тренінгу

І. Вступна частина.

1. Привітання.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Привітайтесь до товаришів: Добрий день!

2. Вправа «Побажання».

Діти разом з учителем стають в коло, беруться за руки і промовляють:

Учитель. Я всміхаюсь сонечку.

Всі.           Здрастуй, золоте!

Учитель. Я всміхаюсь квіточці.

Всі.           Хай вона росте!

Учитель. Я всміхаюсь дощику.

Всі.          Лийся мов з відра.

Учитель. Друзям усміхаємось.

Всі.          Зичим їм добра!

3.Вправа «Правила». (СЛАЙД 1)

- Пропоную пригадати правила тренінгу (діти по черзі називають правила)

1. Правило піднятої руки.

2. Слухати тренера.

3. Бути активним.

4. Не відсиджуватись.

5. Поважати думку інших.

6. Не перебивати доповідача.

4. Вправа «Очікування «(СЛАЙД 2)

Вчитель: Тема нашого уроку-тренінгу «Ігри»

Я пропоную вам вибрати на малюнках ваші очікування від уроку - тренінгу. (Отримати інформацію. Здобути знання і досвід. Дізнатися більше про ігри. Дізнатися нове. Порадіти за себе, друзів. Одержати задоволення.   ( Я очікую, що на уроці буде цікаво; дізнаюсь про щось корисне, важливе;   будемо працювати в групах.

На тому ж слайді внизу випливають речення: « Я очікую, що …  Цей тренінг навчить мене …») 

ІІ. Основна частина.

1.Мозковий штурм (СЛАЙД 3)

Ігра– це( діяльність людини з моделювання іншого виду діяльності з розважальною чи навчальною метою).

  • радість: діяльність приваблює своїм легким характером
  • відмежованість: час і місце гри чітко визначені
  • невизначеність: результат діяльності неможливо передбачити
  • правила: така діяльність має правила, відмінні від буденного життя
  • вигаданість: супроводжується усвідомленням іншої реальності.

2.Інформаційне повідомлення « Кваліфікація ігор» (СЛАЙД4)

Презентація "українські народні ігри"

3.Музична руханка. (СЛАЙД 5)

Діти, що ми можемо робити для того, щоб залишатися здоровими, вдома? (ранкова зарядка, фізична праця, контрастний душ), в школі (фізкультхвилинки на уроках, уроки фізкультури на свіжому повітрі, рухливі ігри на перервах), після школи(ігри і розваги на свіжому повітрі, танці, заняття в спортивних секціях)

 

 

4. Робота в групах(СЛАЙД 6)

А зараз , на уроці я вам пропоную ознайомитися з рухливими іграми.

Рухливими називають ігри, змістом яких є різноманітні види бігу, стрибків, метань та інших рухів. Для рухливих ігор характерні активність і самостійність гравців, колективізм дій і безперервна зміна умов діяльності.

Давайте пригадаємо правила проведення рухливих ігор:

 

                 Правила проведення рухливих ігор

  • Перед грою необхідно провести розминку;
  • Починати гру,робити зупинки в грі і закінчувати гру тільки по команді (сигналу)вчителя.
  • Уважно слухати і виконувативсі команди (сигнали)вчителя та капітана команди;
  • Суворо виконувати всі правила рухливої гри;
  • В межах правил, встановлених для даної гри, виручай товариша, виявляй ініціативу, вигадку і кмітливість;
  • Грай дружно, без сварок, завжди пам'ятай,
  • що успіх команди не вирішує один гравець
  • Не бери всю гру на себе;
  • Пам'ятай найголовніше правило:«Всі за одного, один завсіх»;
  • Поважай супротивника,оскільки це супротивник тільки в грі,
  • а після гри - це товариш;

ІІІ. Заключна частина. (СЛАЙД 7)

  1. Рухлива гра  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Рухлива гра

2. Вправа «Очікування».

- Діти, якщо ваші очікування здійснилися, то вибиріть потрібний малюнок    3. Прощання.

- На цьому наш тренінг завершується. Давайте станемо у коло, візьмемося за руки і промовимо «Нині, завтра і завжди бажаємо один одному бути здоровими!»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
636
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку