С П О Р Т И В Н А Р О З В А Г А
молодший дошкільний вік
« З КАЗОЧКИ В КАЗОЧКУ»
Інструктор з фізкультури : Невойт Л.Г.
Фізінструктор. Сьогодні я , мої малята, хочу запросити вас у цікаву подорож. Хочете піти? Подорож ця непроста, ми будемо подорожувати в різні ваші улюблені казочки, зустрінемось з вашими улюбленими героями .
Фізінструктор: Добрий день, мої малята,
Любі хлопчики й дівчата.
І великі, і маленькі,
І великі, і низенькі,
І худенькі, та товстенькі.
І веселі, й просто жваві.
Фізінструктор . На протязі всієї подорожі ми зустрінамо різні першкоди. Чи готові ви подолати їх? Тоді в дорогу.
Коригуючі вправи. Діти йдуть, переступаючи через кубики ( камінчики), стрибають «як зайчики», ідуть на носках, « як лисичка», проходять по дошці ( через місточок) та підходять до кущика, біля якого – Колобок ( дитина старшої групи).
Фізінструктор . Діти, подивіться хто це ?
Колобок. Я Колобок! ( Співає пісеньку про колобка).
Фізінструктор. Дітки, а пам'ятаєте який Колобок був спритненький, він і від зайчика втік, і від вовка, і від ведмедя, А давайте з ним пограємось, чи втече він від наших маляток ?
ГРА «НАЗДОЖЕНІТЬ МЕНЕ»
Фізінструктор.Колобок, ти такий молодець, ми тебе запрошуємо з нами в подорож , підемо в інші казочки !
(Колобок запрошує усіх іти за ним.) Діти стрибають через дві скакалки ( « через струмок»), обходять калюжі, і раптом чують крик – хтось кличе на допомогу «Допоможіть! Горить Кицин дім!»
Діти біжать до хатинки на запрошення допомогти Киці. Киця плаче.
ГРА «Поливання вогню» ( діти стають у 2 колони і передають відерця один одному)
Киця дякує за допомогу.
Діти співають пісню «Дружба»
( Виходить Ріпка - дитина старшої групи).
Ріпка. Виросла я соковита та смачна, та витягнути мене із землі ніхто не зможе.
Фізфнструктор . Не сумуй. Ріпко! Діти тобі допоможуть.
Діти допомагають, беруться за канат, один кінець якого в ріпки, і тягнуть.
Ріпка дякує за допомогу.
Вовк (переодітий на Козу – накидка).
/З кущів виходить Вовк, тихо говорить до дітей./
Засніть малята козенята,
А я вам казку розкажу,
Свої заплющіть оченята
Заснуть я вам допоможу.
(Діти засинають) Вовк співає пісеньку-колискову, ховається.
Вибігає Коза.
Хто це спить так довго в нас?
Всім уже вставати час.
Гімнастика пробудження «Козенята».
Коза. Не лінуються козенята рано вставати,
Щоб у лісі сонечко зустрічати
Йдіть, мої любі, під ноги дивіться,
Травам і квітам ніжно всміхніться.
Несіть їм ласку у кожній долоньці
Разом з промінням веселого сонця.
ГРА «ЗБЕРЕМО ОВОЧІ»
/Козенята у бору, запасаються на зиму, В кошики кидають гарну капустину.
(2 команди. Кидають м’ячі обома руками від грудей у кошик)/
Коза. В лісі пройшли чутки, ніби повернувся старий Вовк, і тепер треба тренуватися, щоб від нього втекти.
Діти - козенята гуляють у лісі, бігають, під кущі заглядають. Знаходять сплячого вовка.
Фізінструктор. Ой, та це ж той Вовк, що з’їв козенят. Що ж нам робити? Давайте покажемо йому , як наші дітки дуже швидко вміють бігати. Пограємось ?
ГРА «ДІТИ В ЛІСІ»
Вовк. Не дивіться так сердито,
Дуже хочу я дружити
Ось мізинчик, мізинець.
Сварки нашої кінець.
Дружно в коло всі ставайте і таночок починайте.
Заключний таночок дружби «В цьому залі друзі всі»