Мета: розвивати почуття колективізму, вчити узгоджувати свої дії з діями товаришів , закріплювати вміння повзати ,кидати предмети (м'ячи , мішечки ) на задану відстань, попадати в ціль, вправлятись зі спортивним інвентарем. Розвивати згуртованість, кмітливість, рухову активність, логічне мислення.Виховувати почуття дружби, співпереживання, позитивні риси характеру.
(спортивне свято для дітей старшого віку)
Тема: « В здоровому тілі ,здоровий дух»
Мета: розвивати почуття колективізму, вчити узгоджувати свої дії з діями товаришів , закріплювати вміння повзати ,кидати предмети (м’ячи , мішечки ) на задану відстань, попадати в ціль, вправлятись зі спортивним інвентарем. Розвивати згуртованість, кмітливість, рухову активність, логічне мислення. Виховувати почуття дружби, співпереживання, позитивні риси характеру.
Обладнання: мішечки з піском 200гр.,стрічки,гімнастичні лави, великі м’ячи, канат, кульки, скакалки, куби, мати, форма для команд, цифрове табло , музичний супровід.
Діючи особи: дві команди по 10-12 учасників, ведуча, Дюдюка.
Хід заходу
Ведуча: Сьогодні хлопчики й дівчатка
В нас буде фізкультурне свято
Щоб рости й гартуватись
І міцніти як броня,
Треба друзі нам займатись,
Фізкультурою щодня.
Дитина: Усміхніться сонечку: «Здрастуй золоте»,
Усміхніться квіточці: « Хай вона цвіте»,
Усміхніться дощику: «Лийся мов з відра»,
Друзям усміхаюся – зичу їм добра.
( До залу заходять дві команди під веселий музичний супровід ,шикуються одна проти одної.)
«Гноми» вітають: Ми веселі гноменята
Любим бігати ,стрибати,
З фізкультурою ми дружим
І тому ми сильні й дужі.
Ми ніколи не нудьгуємо
Бо весь час подорожуємо.
Усім фізкультпривіт!
«Футболісти» вітають: Футболісти гарні й дужі.
І швидкі й сміливі.
Прокидаємось ми зранку,
Швидко робимо зарядку,
Любим спорт і фізкультуру,
Прагнемо завжди до порядку!
Ведуча: Сьогодні в нас незвичайна зустріч, обидві команди вважають себе сильними та дужими. А що ж треба робити, щоб бути здоровими , міцними?
Діти: -Треба добре харчуватись .
-Треба дотримуватись чистоти ,мити руки, чистити зуби.
- Дотримуватись режиму дня.
- Займатись спортом, фізкультурою, гартуватись, не хворіти.
-Мати добрий настрій ,не сваритись .
Діти виконують пісню: «Ранкова гімнастика».
1) Щоб здоров’я було у всіх завжди в порядку,
Люблять діти в садку фіззарядку.
Весело стрибати – так!
Руки піднімати –так!
Присідати, уставати,
Знову весело стрибати!
2) Добре нам малюкам гуртом робити вправи
Раз, два , три. Раз ,два, три.
Вправо – вліво – вправо.
Весело стрибати – так!
Руки піднімати –так!
Присідати, уставати,
Знову весело стрибати!
3) Не хворіти , щоб нам в ліжку не лежати,
Дужими щоб рости, треба вправи знати.
Весело стрибати – так!
Руки піднімати – так!
Присідати , уставати,
Знову весело стрибати!
(До зали затягуючи іграшкову об’ємну машину , наповнену м’ячами, задкуючи входить Дюдюка)
Дюдюка : Оце так! Знову потрапила не туди!
Поцупила багато м’ячів , думала приховаю десь!
А тут діти ! Геть звідси! Я буду м’ячі ховати !
Ведуча : Яка не чемна ! Не привіталась!
Дюдюка : Я Дюдюка, я Дюдюка (під музичний супровід ) Жадібна та вредіна .
Я дюдюка , я Дюдюка велика привередіна!
А ви оце хто?
Діти : А ми дітки, А ти потрапила на веселе спортивне свято .І м’ячі це наші! Не можна брати чуже! І не треба їх ховати! З ними дуже цікаво гратись!
Дюдюка : Як це?
Ведуча : Діти давайте запросимо Дюдюку на наше свято і доручимо їй веселу,
гарну справу. Можливо Дюдюка перестане бути вредною?
1 змагання.
Діти шикуються в дві колони. За сигналом ведучої м’яч передають над головами один одному. Коли м’яч дійде до останнього гравця, гравець біжить і стає попереду і так до тих пір, поки колона не буде мати попереду першого гравця, який починав змагання.
Інвентар : 2 м’ячі середнього розміру.
( після змагання Дюдюка оголошує результат )
2 змагання
Діти шикуються в дві колони. За сигналом ведучої, м’яч прокочують між ногами. Ноги нарізно. Останній , взявши м’яч стає по переду.
Інвентар: 2 м’ячі середнього розміру.
3 змагання
« Попади в ціль»
Діти стоять в колоні, підходять до корзини , беруть мішечки і кидають в обруч, що лежить на підлозі по черзі. Виграє та команда , у якої мішечків в обручі більше.
Інвентар: мішечки, обруч.
4 змагання
« Каштани»
На підлозі розкидані каштани. На столику стоять ваги з синьою і червоною тарелю. Виграє та команда , яка назбирає більше каштанів.
Інвентар: ваги , каштани.
Гра з глядачами
(на вибір)
«Конкурс капітанів»
« Смуга перешкод»
1. Підлізання під шнуром.
2. Вкинути 5 мішечків в корзину.
3. Проповзти по гімнастичній лаві , підтягуючись руками.
4.Пролізти через обруч.
5. Підняти прапорець.
5 змагання
« Перетягування канату»
Інвентар: канат з яскравою стрічкою.
Дюдюка : Мені дуже сподобалось спортивне свято! Тепер я не буду нічого брати чужого і знаю , як весело і корисно можна провести час з м’ячами.
До кінця іде вже свято
Треба слово мені дати .
Раз, два, три, чотири , п’ять
Важко бали рахувати.
Наші дітки спритні й дужі,
І кмітливі вони дуже,
Що ж мені тепер робити
Треба всіх нагородити!
-О! Я подарую вам бантик, такий як у мене на голові!
Ведуча: І хлопчикам бантик?
Дюдюка: Так! Але ж він незвичайний. Той що я подарую на голівку одягати не треба. Його їдять! Бо він повен родзинок, горіхів і дуже смачний! Смакота! З’їсте і станете ще сильнішими.