Заняття для дітей в інклюзивній групі" В пошуках невидимки"

Про матеріал

Продовжувати давати дітям знання, що повітря є навколо і всередині нас, воно легке,прозоре, не має запаху; сприяти опануванню деякими способами виявленню повітря; узагальнити, уточнити раніше набуті знання про властивість повітря; вчити працювати в колективі та індивідуально під час дослідів; розвивати допитливість, спостережливість, мисленнєву діяльність; виховувати позитивне ставлення до навколишнього світу, бажання досліджувати його всіма доступними способами.

Перегляд файлу

Заняття  з  дітьми в інклюзивній групі ( середня група)

« В пошуках невидимки»

Мета:  продовжувати давати дітям знання, що повітря є навколо і всередині нас, воно легке,прозоре, не має запаху; сприяти опануванню деякими способами виявленню повітря; узагальнити, уточнити раніше набуті знання про властивість повітря; вчити працювати в колективі та індивідуально під час дослідів; розвивати допитливість, спостережливість, мисленнєву діяльність; виховувати позитивне ставлення до навколишнього світу, бажання досліджувати  його всіма доступними способами.

Обладнання: стаканчики з водою, коктейльні трубочки, поліетиленові пакети, повітряні кульки, миски з водою, скринька з іграшками, схема зображення дихальної системи людини, зображення рятувального круга, колеса, надувного матрацу.

Хід заняття

- Діти, сьогодні я запрошую вас до нашої лабораторії. А щоб дізнатись про що ми говоритимемо, треба відгадати загадку.

Де не ступиш - всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.( Повітря)

  • Правильно, це повітря! Сьогодні ми з вами поговоримо про повітря, робитимемо досліди, як справжні вчені.

Діти підходять до лабораторії

  • Чи бачите ви повітря? ( Ні). Як ми будемо досліджувати повітря, якщо ми його не бачимо? Може його взагалі немає? ( Відповідь дітей, далі буде В.д.)
  • Раз ми його не бачимо, отже, яке повітря? ( Прозоре, безбарвне, невидиме)
  • Щоб повітря побачити і дослідити, його треба зловити. Хочете я навчу вас ловити повітря?

Дослід № 1

  • Це поліетиленовий пакет. Що в ньому? ( Він порожній) Його можна скласти в кілька разів. Дивіться ,який він тонкий. Тепер ми набираємо в пакет повітря і закручуємо його. На що схожий пакет з повітрям?( В. д.) Повітря зайняло все місце в пакеті. Тепер розв’яжемо пакет і випустимо з нього повітря. Пакет знову став тонким. Чому?. Тож зробимо висновок: повітря прозоре, щоб його побачити, його треба зловити. І ми змогли це зробити! Ми зловили повітря і залишили його в пакеті, а потім випустили його.
  • Як ви вважаєте, чи є в середині людини повітря? Перевіримо.

Розгляд  дихальної системи людини.

Дослід № 2

  • А тепер подуйте в повітряну кульку. Що відбувається? ( В.д.) Отже, бачимо, що повітря є в середині нас. Ми дмухаємо в кульку і кулька надується. Але , щоб подути ще, ми спочатку вдихаємо нове повітря через ніс , а потім видихаємо  через рот в повітряну кульку.

 Фізкультхвилинка

  • Раз, два!
  • Потягнулись,
  • І прогнулись,
  • Розігнулись
  • Ваші м’язи всі проснулись
  • Ваші губи посміхнулись.

Дослід № 3

  • А зараз ми спробуємо подути в трубочку, опущену в склянку з водою. Що відбувається? ( Виходять бульбашки, отже, повітря в середині нас)

Дослід №4

  • А як повітря потрапляє в середину нас? ( В.д.) Звичайно, всі люди дихають через ніс. Покажемо, як дихають наші носики. Чи бачимо ми повітря, коли вдихаємо і видихаємо його? ( Ні, ми його відчуваємо)
  •  Кому потрібне повітря? ( В.Д.)
  •  Спробуйте закрити ніс та рот і затримати повітря. Чи довго ви витримаєте? ( В.д.)

 Дослід № 5

  • Діти , а ще повітря легше від води.( Вихователь показує зображення рятувального круга, колеса, надувного матрацу.)
  •  В середині цих предметів звичайно повітря, тож вони і плавають. Щоб упевнитися в цьому, ми дістанемо з нашої скриньки іграшки і доведемо, що в середині є повітря . ( Діти по черзі дістають іграшки і пускають їх на воду)
  •  Предмети, в середині яких є повітря плаватимуть, але якщо в середину потрапила вода і виштовхне повітря,то цей предмет потоне.
  • Ось і закінчились досліди в нашій лабораторії. Що цікавого ви дізналися? Які висновки зробили?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           C:\Users\User\Desktop\IMG-8c3b8003957d2ca70f4968dfbebc64bd-V.jpg                                                              C:\Users\User\Desktop\IMG-89422631313df826f2197f1089df0d63-V.jpgC:\Users\User\Desktop\IMG-1468578d710801b1e2971464db746d60-V.jpgC:\Users\User\Desktop\IMG-3d3807e155075b7643410e07cb69f4fb-V.jpg

docx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
4049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку